مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دلمه مرغ

طرز تهیه: مرغ را بشویید و آن را با پیاز، نمک، فلفل و یک قاشق پودر لیمو روی حرارت گذاشته و یک لیوان آب روی آن بریزید و بپزید. سپس آن را صاف کنید و آب باقی مانده را با نمک و فلفل و دو قاشق پودر لیمو مخلوط کرده و سس این دلمه را تهیه کنید.

استخوان مرغ را جدا کنید و گوشت آن را در سس بریزید و بگذارید سس به خورد گوشت مرغ برود و طعم‌دار شود. نان لواش‌ها را روی هم قرار دهید و کره را روی سطح نان بمالید و بعد گوشت‌ها را روی نان کره‌ای بریزید. پیاز‌های سرخ شده را هم اضافه کنید و محکم به شکل بقچه آن را بپیچید و در ظرف مناسبی جای دهید. فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید و ظرف محتوی دلمه را در طبقه وسط فر، به مدت 15 دقیقه بگذارید تا روی نان کمی برشته شود. دلمه را در دیس مناسبی قرارداده و برش بزنید. سس باقی مانده را هم روی آن بریزید و اطراف آن را با سبزی تازه، خیار شور و زیتون تزئین کنید.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه دلمه مرغ

طرز تهیه دلمه مرغ - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../stuffed1-chicken1-recipe1.html‎Cached Similarطرز پخت دلمه مرغ نحوه پخت دلمه مرغ,مواد لازم برای دلمه مرغ,پخت انواع دلمه ,طرز تهیه دلمه با مرغ,پخت دلمه مرغ,طرز تهیه دلمه مرغ,پخت غذاهای مرغی,آموزش آشپزی,سایت آشپزی ... طرز تهیه دلمه ی مرغ - نمناک namnak.com/دلمه-ی-مرغ.p14512‎Cachedدلمه ی مرغ و طرز تهیه دلمه و طرز تهیه دلمه مرغ و طرز تهیه غذای نونی و غذای نونی با مرغ و یک غذای خوشمزه برای شام را در نمناک ببینید. روش تهیه دلمه مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/201321512758.html‎Cachedدلمه مرغ و پنیر,دلمه مرغ یونانی,دلمه مرغ وبرنج,دلمه مرغ و اسفناج,دلمه مرغ و قارچ,دلمه مرغ و سبزیجات,دلمه ران مرغ,دلمه قارچ با مرغ,طرز تهیه دلمه مرغ,انواع دلمه. طرز تهیه دلمه مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/9495.html‎Cached Similarدلمه مرغ,دلمه مرغ و پنیر,دلمه مرغ یونانی,دلمه مرغ وبرنج,دلمه مرغ و اسفناج,دلمه مرغ و قارچ, دلمه مرغ و سبزیجات,دلمه مرغ در فر,دلمه مرغ با پنیر,دلمه ران مرغ,انواع دلمه. آموزش طرز تهیه دلمه مرغ و برنج / آموزش آشپزی غذاهای ایرانی - نمکستان namakstan.net/stuffed-chicken-and-rice.html‎Cachedآموزش آشپزی دلمه مرغ و برنج آموزش طرز تهیه دلمه مرغ و برنج , طرز تهیه دلمه مرغ و برنج , آموزش دلمه مرغ و برنج برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه مرغ و برنج را. طرز تهیه دلمه مرغ؛ غذایی ساده و لذیذ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6176811/طرز-تهیه-دلمه-مرغ-غذایی-ساده-و-لذیذ‎Cached24 جولای 2017 ... پیازچه خردشده ۲ ساقه پنیر پیتزا (در صورت تمایل) ۲ قاشق سوپ خوری ادویه نمک، فلفل،پودرسیر وآویشن به مقدار لازم لیمو تازه ۱ عدد دلمه مرغ طرز تهیه:. Images for طرز تهیه دلمه مرغ طرز تهیه دلمه مرغ و برنج - ایران ناز www.irannaz.com/stuffed-chicken-and-rice-recipe.html‎Cached Similarمواد لازم یک فنجان برنج دو قاشق مرباخوری سس خردل نصف پیمانه سس مایونز یک فنجان ماست یک فنجان لوبیا سبز پخته شده ۵عدد پیازچه خرد شده چند. طرز تهیه دلمه مرغ یک غذای خوشمزه و خوش عطر - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-دلمه-مرغ.html‎Cached24 جولای 2017 ... پیازچه خردشده ۲ ساقه پنیر پیتزا (در صورت تمایل) ۲ قاشق سوپ خوری ادویه نمک، فلفل،پودرسیر وآویشن به مقدار لازم لیمو تازه ۱ عدد. طرز تهیه دلمه مرغ ... طرز تهیه دلمه مرغ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2060252520904720011/طرز-تهیه-دلمه-مرغ‎Cached18 آگوست 2015 ... طرز تهیه: مرغ را بشویید و آن را با پیاز، نمک، فلفل و یک قاشق پودر لیمو روی حرارت گذاشته و یک لیوان آب روی آن بریزید و بپزید. سپس آن را صاف ...