مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس

دکتر غلامحسین غفارپور در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال گفت: «به دلیل اینکه عضلات صورت در سنین 18 تا 65 سالگی فعال هستند و باعث چین و چروک‌های زودرس ناشی از پرکاری آنها می‌شود، بهترین سن برای تزریق بوتاکس سن 20 تا 65 سالگی است.»


وی همچنین گفت: «معمولا بعد از تزریق بوتاکس دو ساعت طول می‌کشد تا اثر آن شروع شود و بعد از گذشت چند روز این تغییر قابل احساس است و اغلب توصیه می‌شود 2 هفته بعد از تزریق بوتاکس اگر نتیجه حاصله رضایت‌بخش نبود فرد برای اصلاح به پزشک خود مراجعه کند.»


این استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه افزود: «البته بیشترین اثردهی بوتاکس برای 4 تا 6 ماه است و بعد از این مدت اثر آن از بین می‌رود و مجددا باید برای تزریق به پزشک متخصص مراجعه کرد.»
به گفته این متخصص پوست و مو کسانی که دچار نارسایی حاد کلیوی یا بیماری‌های عصبی عضلانی هستند یا داروهای ضدانقعاد مثل هپارین و وارفاین و آسپیرین،‌ ویتامینE یا ایبوپروفن، جینکو، جینسینگ و الکل (ginkgo / alcohol / ibuprofen / ginseng ) مصرف می‌کنند نباید بوتاکس تزریق کنند و برای تزریق توکسین بوتولینوم A باید به مدت 2 تا 14 روز از مصرف داروهای بالا خودداری شود.

سلامانه نوشت: غفارپور در نهایت توصیه کرد: «بعد از تزریق بوتاکس نباید محل تزریق را در روز درمان ماساژ داد و تا 4 ساعت بعد از آن هم به صورت دمر نخوابید. در ضمن نباید منطقه تزریق را در همان روز گرم کرد. از گرفتن حمام گرم و ورزش و سونا رفتن و برنزه کردن و مصرف الکل هم باید امتناع شود و پیشنهاد می‌شود پس از بوتاکس از کمپرس یخ مفید استفاده شود.



لینک منبع :۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس

۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۲۰-تا-۶۵-سالگی؛-بهترین-سن-برای-بوتاکس‎Cached17 آگوست 2015 ... یکی از کاربران در بیسفون گفته است که می‌خواهد بداند از چه سنی می‌توان برای بوتاکس اقدام کرد. تصویر ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای ... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../۲۰-تا-۶۵-سالگی؛-بهترین-سن-برای-بوتاکس‎Cached17 آگوست 2015 ... از کاربردهای مختلف بوتاکس درمان چروک‌ها در سنین بالاست و با تزریق آن می‌توان خطوط و چروک‌های افقی ناحیه پیشانی، اطراف چشم و خطوط اخم را بهبود ... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس - پایگاه خبری سلامانه tnews.ir/news/45d846482903.html‎Cached17 آگوست 2015 ... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس. سلامانه : از کاربردهای مختلف بوتاکس درمان چروک‌ها در سنین بالاست و با تزریق آن می‌توان خطوط و چروک‌های ... 20 تا 65 سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس | خبرگو khabargo.ir/20-تا-65-سالگی؛-بهترین-سن-برای-بوتاکس/‎Cachedسلامانه : از کاربردهای مختلف بوتاکس درمان چروک‌ها در سنین بالاست و با تزریق آن می‌توان خطوط و چروک‌های افقی ناحیه پیشانی، اطراف چشم و خطوط اخم را بهبود بخشید. بهترین سن برای تزریق بوتاکس چند سالگی است؟ - رزبلاگ upblogi.rozblog.com/.../بهترین-سن-برای-تزریق-بوتاکس-چند-سالگی-است.html‎Cached27 جولای 2017 ... 18 mins ago - بهترین سن برای تزریق بوتاکس چند سالگی است؟ یک متخصص پوست و .... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس - جام جم آنلاین. بهترین سن بوتاکس - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/177479/بهترین-سن-بوتاکس‎Cached Similar6 ژوئن 2013 ... بهترین سن تزریق بوتاکس بین سنین ۲۰ تا ۶۵ سال است و استفاده از آن کاربردهای مختلفی دارد؛ پیشگیری از چروک، درمان خطوط ناحیه پیشانی، ... بهترین سن برای تزریق بوتاکس چند سالگی است؟ | دکتر گیتا مجیدزاده https://drmajidzadeh.com/.../بهترین-سن-برای-تزریق-بوتاکس-چند-سالگی-ا/‎Cached19 جولای 2017 ... بهترین سن تزریق بوتاکس چند سالگی است؟ ... شده تا این تصور غلط همه گیر شود که تزریف بوتاکس برای افرادیست که ... امریکا) بسیاری از جوانان از سن ۱۸ الی ۲۰ سالگی با تزریق بوتاکس از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند. بهترین سن | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=Search&S=بهترین%20سن آخرین خبر ها و مطالب دربارهبهترین سن. ... قبلا یک نوجوان در سـن 15 سـالگی عاقل و کامل محسـوب شـده و شـرایط اداره یک ... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس. بوتاکس | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=Search&S=بوتاکس‎Cachedامروزه تزریق بوتاکس از روش‌هایی است که برای رفع چین‌و چروک‌های صورت و ایجاد ظاهری جوان‌ تر به کار می‌رود؛ اما برخی ..... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس. فک و کارخانه های تولید تاثیر افقی از کشور چین - سنگ شکن سنگ ایران bor.org.in/Apr-13/فک-و-کارخانه-های-تولید-تاثیر-افقی-از-کشور-چین/ وارداتیایران از پارچه گرفته تا سنگ قبر، که معادل ۶میلیارد دلار است ،از کشور چین وارد می شود سنگ‌شکن فکی ... ۲۰ تا ۶۵ سالگی؛ بهترین سن برای بوتاکس - سلامانه.