مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است

بر اساس مطالعات پژوهشگران دانشگاه لیوورپول انگلستان، افرادی که به اضافه وزن و یا چاقی خود اعتقاد دارند و بر آن تاکید می کنند، بیشتر احتمال دارد تا بر وزنشان افزوده شود تا کسانی که خود به این مساله بی توجه بوده و توسط پزشک نسبت به این مساله آگاه می شوند.

دکتر اریک رابینسون، از دانشگاه انجمن روان شناسی، بهداشت و جامعه، در رابطه با این خودباوری و فکر کردن به اضافه وزن می گوید: «درک شما به خودی خود، تنها باعث اضافه وزن فردی می شود که به احتمال زیاد این مساله نتیجه حالت پر تنش و استرس حاصل از درک از اضافه وزن است و این انتخاب شیوه زندگی سالم را مشکل تر خواهد ساخت.»

محققان دریافتند کسانی که تشخیص می دهند اضافه وزن دارند به احتمال زیاد بدنشان در واکنش استرس ناشی از این مساله، به صورت ناخودآگاه به سوی پرخوری تمایل پیدا می کند که در نهایت وزن آنها بالا می رود.

به گزارش مهر، پژوهشگران این تیم تحقیقاتی در این پروژه برای به دست آوردن نتایج دقیق، ۱۴ هزار فرد بزرگسال را از ایالات متحده امریکا و بریتانیا مورد بررسی و مطالعه قرار دادند. آنها داده های این افراد را از زمان کودکی تا بزرگسالی مورد بررسی قرار دادند.

نتایج بررسی داده ها نشان می دهد که آگاهی از وزن دقیق خود و باور به داشتن اضافه وزن باعث استرس و پریشانی در فرد می شود. این امر انتخاب درست شیوه زندگی و داشتن رژیم غذایی سالم را تحت تاثیر قرار می دهد و فرد نمی تواند تصمیم درست بگیرد که در نهایت این امر باعث اضافه شدن بیشتر وزن بدن می شود.



لینک منبع :افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است

افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است www.entekhab.ir/fa/news/.../افزایش-وزن-ناشی-از-فکر-کردن-به-چاقی-است تحقیقات جدید نشان می دهد که باور داشتن به اضافه وزن و چاقی باعث می شود تا وزن افزایش پیدا کند. افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/news/2884217/‎Cached16 آگوست 2015 ... تحقیقات جدید نشان می دهد که باور داشتن به اضافه وزن و چاقی باعث می شود تا وزن افزایش پیدا کند. افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی - کلید زیبایی beautykey.ir/?p=1508‎Cachedافزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقیReviewed by کلید زیبایی on Oct ... استرس حاصل از درک اضافه وزن است و این انتخاب شیوه زندگی سالم را مشکل تر خواهد ساخت. افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است؟ tasalamati.com/e/v7BMe/ افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است؟ بر اساس مطالعات پژوهشگران دانشگاه لیوورپول انگلستان، افرادی که به اضافه وزن و یا چاقی خود اعتقاد دارند و بر آن تاکید ... روزنامه خراسان - افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../افزایش-وزن-ناشی-از-فکر-کردن-به-چاقی-است 18 آگوست 2015 ... نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد، افرادی که باور دارند دچار اضافه وزن و چاقی هستند، دچار اضافه وزن می شوند.به گزارش مهر، بر اساس نتایج مطالعات ... افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است - انتخاب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/5561740 16 آگوست 2015 ... افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است. تحقیقات جدید نشان می دهد که باور داشتن به اضافه وزن و چاقی باعث می شود تا وزن افزایش پیدا کند. افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/660446415153.html‎Cached16 آگوست 2015 ... بر اساس مطالعات پژوهشگران دانشگاه لیوورپول انگلستان، افرادی که به اضافه وزن و یا چاقی خود اعتقاد دارند و بر آن تاکید می کنند، بیشتر احتمال ... علت چاق شدن در دوران یائسگی و راههای جلوگیری از آن - نمناک namnak.com/علت-چاق-شدن-در-دوران-یائسگی-راههای-جلوگیری-از-آن.p16191‎Cachedافزایش وزن و چاقی یکی از شایعترین مشکلات این دوران است. ... را بیشتر کند، بنابراین پیش از چاق شدن، باید به فکر راه حلی مناسب برای پیشگیری از آن باشید. افزایش وزن ناشی از فکر کردن به چاقی است | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=4b5185c5-dc33-4cfa-a89d-7d8f37a7eb74 16 آگوست 2015 ... تحقیقات جدید نشان می دهد که باور داشتن به اضافه وزن و چاقی باعث می شود تا وزن افزایش پیدا کند. استرس باعث چاقی می شود - تبیان article.tebyan.net/46701/استرس-باعث-چاقی-می-شود‎Cached23 سپتامبر 2007 ... در این متن چند عامل برای جلوگیری از چاقی ناشی از استرس را بیان می ... 8- شمایی که استرس دارید آیا تا به حال متوجه این موضوع شده اید که هر چه سعی در کاهش وزن می کنید، بی ... علت این امر این است که استرس باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول ... بهترین روش برای اطلاع پیدا کردن از حاملگی انجام آزمایش بارداری است.