مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی

روغن ماهی نه تنها سرشار از اسیدهای چرب ضروری و لازم برای بدن و مفید برای حفظ سلامت قلب است، بلکه هم چنین به بهبود اختلالات و مشکلات روانی مانند افسردگی، اختلال دو قطبی و شیزوفرنی کمک می‌کند.

محققان نشان دادند که مصرف روزانه کپسول روغن ماهی در یک دوره سه ماه به طور قابل توجهی میزان ابتلا به اختلالات روانی در افراد جوان را کاهش می دهد.

محققان دانشگاه ملبورن در سال ۲۰۱۰ گزارشی منتشر کرده و نشان دادند که مصرف روزانه کپسول روغن ماهی به مدت سه ماه از بروز بیماری های روانی در نوجوانان و جوانان ۱۳ تا ۲۴ ساله جلوگیری می کند.

به گزارش مهر، پس از گذشت ۷ سال از مطالعه آنها، دانشمندان با بررسی مجدد ۷۱ تن از ۸۱ شرکت کننده اصلی مطالعه نشان دادند که تاثیر فوق به قوت خود باقی مانده است.



لینک منبع :روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی

روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../روغن-ماهی-عامل-جلوگیری-از-اختلالات-روانی‎Cached15 آگوست 2015 ... مصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی باعث جلوگیری از ابتلا به روان پریشی در افرادی می شود که در معرض خطر هستند. روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی www.zahedan-tebyan.ir/cms/printit.asp?id=32390‎Cachedروغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی. مصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی باعث جلوگیری از ابتلا به روان پریشی در افرادی می شود که در معرض خطر هستند. روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5291299/روغن-ماهی-عامل-جلوگیری-از-اختلالات-روانی 16 آگوست 2015 ... مصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی باعث جلوگیری از ابتلا به روان پریشی در افرادی می شود که در معرض خطر هستند. پایتخت - روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی www.paytakhtpress.ir/fa/.../روغن-ماهی-عامل-جلوگیری-اختلالات-روانی‎Cached15 آگوست 2015 ... مصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی باعث جلوگیری از ابتلا به روان پریشی در افرادی می شود که در معرض خطر هستند. روغن ماهی عامل پیشگیری از اختلالات روانی - پورتال میهن تاز www.mihantaz.com/.../fish-oil-for-the-prevention-of-mental-disorders‎Cachedمصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی سبب پیشگیری از ابتلا به روان پریشی درکسانی می شود که در معرض خطر هستند روغن ماهی نه تنها سرشار از اس. روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../روغن-ماهی-عامل-جلوگیری-از-اختلالات-روانی/4974701 مصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی باعث جلوگیری از ابتلا به روان پریشی در افرادی می شود که در معرض خطر هستند. روغن ماهی نه تنها سرشار از اسیدهای ... روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی - خبرگزاری مهر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1439631180162160‎Cached15 آگوست 2015 ... مصرف منظم ماهی و یا مکمل های روغن ماهی باعث جلوگیری از ابتلا به روان پریشی در افرادی می شود که در معرض خطر هستند. - خبرگزاری مهر. روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی - ساعت24 www.saat24.com/news/88569/‎Cached15 آگوست 2015 ... روغن ماهی نه تنها سرشار از اسیدهای چرب ضروری و لازم برای بدن و مفید برای حفظ سلامت قلب است، بلکه هم چنین به بهبود اختلالات و مشکلات روانی ... بهار نیوز - روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلال روانی baharnews.ir/news/87974/روغن-ماهی-عامل-جلوگیری-اختلال-روانی 16 آگوست 2015 ... روغن ماهی نه تنها سرشار از اسیدهای چرب ضروری و لازم برای بدن و مفید برای حفظ سلامت قلب است، بلکه هم چنین به بهبود اختلالات و مشکلات روانی ... روغن ماهی عامل جلوگیری از اختلالات روانی - بنیاد بیماری های نادر ایران radoir.com/fa/?p=4145‎Cached16 جولای 2015 ... «آلبرت ریزو»، مشاور ارشد پزشکی در انجمن ریه آمریکا، در این باره می‌گوید: «درجه حرارت بالاتر به معنای سطوح بالاتر ازن بر روی زمین است. اولین روز ...