مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رولت املت قارچ با اسفناج

طرز تهیه: ابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر، آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم، سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمی روغن آن قدر سرخ می‌کنیم تا دو طرفش قرمز رنگ شود.

ورقه سرخ‌شده را در بشقابی گذاشته و در همان تابه قارچ و اسفناج را تفت داده و سپس وسط ورقه سرخ‌شده می‌ریزیم و پنیر می‌پاشیم. املت را رول (لوله) کرده و بار دیگر روی آن پنیر رنده‌شده می‌ریزیم.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :رولت املت قارچ با اسفناج

رولت املت قارچ با اسفناج - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رولت-املت-قارچ-با-اسفناج‎Cached15 آگوست 2015 ... مـواد لازم: تخم‌مرغ: دو عدد، شیر: یک فنجان، آرد: یک قاشق غذاخوری،پودر سیر: یک قاشق چای‌خوری، اسفناج: 30 شاخه، قارچ حلقه شده: یک بسته کوچک، پنیر ... آشنایی با روش تهیه‌ی رولـت املـت قـارچ با اسفـناج - تبیان article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-ی-رولـت-املـت-قـارچ-با-اسفـناج‎Cachedابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر، آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم، سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمی روغن آن قدر سرخ می‌کنیم تا دو طرفش قرمز رنگ شود. رولت املت قارچ با اسفناج - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2056577707956663980/رولت-املت-قارچ-با-اسفناج 15 آگوست 2015 ... مـواد لازم: تخم‌مرغ: دو عدد، شیر: یک فنجان، آرد: یک قاشق غذاخوری،پودر سیر: یک قاشق چای‌خوری، اسفناج: 30 شاخه، قارچ حلقه شده: یک بسته کوچک، پنیر ... طرز تهیه رولـت املـت قـارچ با اسفـناج - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/omlet/2013101919502.html‎Cached Similar20 ا کتبر 2013 ... ابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر, آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم, سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمی روغن آن قدر سرخ می‌کنیم تا دو طرفش قرمز رنگ شود. رولـت املـت قـارچ با اسفـناج - انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی irmga.com/fa-article-312-146.html‎Cached2 ا کتبر 2013 ... رولـت املـت قـارچ با اسفـناج. ابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر، آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم، سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمى روغن آنقدر سرخ ... غذا با سبزیجات | طرز تهیه رولت املت قارچ با اسفناج www.abanak.ir/طرز-تهیه-رولت-املت-قارچ-با-اسفناج/‎Cached Similar18 ا کتبر 2015 ... طرز تهیه رولت املت قارچ با اسفناج. * ابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر، آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم، سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمی روغن آن قدر ... آشنایی با روش تهیه‌ی رولـت املـت قـارچ با اسفـناج - جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/آشنایی-با-روش-تهیه‌ی-رولـت-املـت-قـار/‎Cached Similar16 ا کتبر 2015 ... ابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر، آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم، سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمی روغن آن قدر سرخ می‌کنیم تا دو طرفش قرمز رنگ شود ... طرز تهیه املت قارچ با اسفناج کاراملی شده و پنیر سوئیسی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/8056/‎Cached26 آگوست 2015 ... ... فرنگی · طرز تهیه آموزش پخت خورش تجین مراکشی · طرز تهیه رولـت خالدار فندق و عسل ... طرز تهیه املت قارچ با اسفناج کاراملی شده و پنیر سوئیسی. املت اسفناج - رولت املت اسفناج و پنیر | ایران کوک https://irancook.ir/11/18/spinach-omelette/494/‎Cachedاملت اسفناج = اسفناج خرد شده را روی حرارت متوسط قرار دهید ، کره را آب کرده و همراه با کمی زردچوبه و نمک روی آن بریزید و 2-3 دقیقه اسفناج را تفت دهید ... انجمن راسخون - طرز تهیه رولـت املـت قـارچ با اسفـناج https://rasekhoon.net/forum/thread/1005307/page1/‎Cachedطرز تهیه رولـت املـت قـارچ با اسفـناج. ابتدا تخم‌مرغ‌ها را با شیر، آرد و پودر سیر خوب هم می‌زنیم، سپس این مایه را در یک تابه تفلون با کمی روغن آن قدر سرخ می‌کنیم تا دو ...