مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟

بررسی جدید در استرالیا نشان می‌دهد ایستادن برای مدت زمان دو ساعت در روز به جای نشستن در محیط کار سطح قند خون و کلسترول را بهبود می‌بخشد. همچنین راه رفتن هم می‌تواند تاثیرات مثبت بیشتری بر میزان دور کمر فرد بگذارد.

محقق این مطالعه گفت: یافته‌های بدست آمده شواهد اولیه مهمی ارائه می‌کند که افزایش میزان مدت زمان ایستادن یا راه رفتن به جای نشستن‌های طولانی مدت به سلامت قلب و متابولیسم کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این مطالعه حدود 700 زن و مرد 36 تا 80 ساله برای مدت زمان یک هفته در طول 24 ساعت شبانه روز تحت کنترل قرار گرفته و مدت زمان نشستن، ایستادن، راه رفتن و خوابیدن آنان به ثبت رسیده است.

به طور متوسط این افراد حدود هشت ساعت در روز می‌نشستند، چهار ساعت می‌ایستادند و دو ساعت راه می‌رفتند. همچنین در طول روز برای مدت زمان یک ساعت و نیم فعالیت جسمی داشتند.

محققان مشاهده کردند افرادی که مدت زمان دو ساعت را به جای نشستن فعالیت ایستاده داشتند سطح قند خون ناشتای پایین‌تری داشته و میزان تری‌گلیسیرید آنان 11 درصد پایین تر بوده‌ است. همچنین اختصاص دو ساعت از روز به پیاده روی به جای نشستن موجب کاهش 11 درصدی شاخص توده بدنی فرد می‌شود.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد تاثیرات مثبت قلبی – متابولیک به خصوص سوخت و ساز گلوکز و لیپید زمانی اتفاق می‌افتد که میزان نشستن از طریق افزایش مدت زمان ایستادن کاهش یابد.



لینک منبع :آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟

آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../آیا-از-فواید-ایستادن-در-محیط-کار-اطلاعی-دارید؟‎Cached12 آگوست 2015 ... بررسی جدید در استرالیا نشان می‌دهد ایستادن برای مدت زمان دو ساعت در روز به جای نشستن در محیط کار سطح قند خون و کلسترول را بهبود می‌بخشد. آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1394/.../آیا-از-فواید-ایستادن-در-محیط-کار-اطلاعی/ 15 آگوست 2015 ... ایستادن در محل کار،مضرات نشستن‌های طولانی مدت را می‌کاهد. آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ - لادین ladin.ir/other/آیا-از-فواید-ایستادن-در-محیط-کار-اطلاعی/ به پهلو بخوابید تا آلزایمر و پارکینسون نگیرید. پزشکان آمریکایی راه تازه‌ای برای پیشگیری از بیماری‌هایی مانند آلزایمر و پارکینسون پیشنهاد کرده‌اند: سعی کنید ... فواید ایستادن در محل کار - دانلبود جدید نود و چهار downloadnew94.parsiblog.com/Posts/192‎Cached13 آگوست 2015 ... جام‌جم سرا | آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ sara.jamejamonline.ir/ NewsPreview/2053341534026855555. 7 ساعت پیش - بررسی‌های ... چند توصیه کلیدی برای حفظ وزن در محیط کار - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../چند-توصیه-کلیدی-برای-حفظ-وزن-در-محیط-کار‎Cached3 آگوست 2015 ... بنابراین اگر از افزایش وزن خود گله دارید کمی به انچه در محیط کار می‌خورید فکر کنید. .... تصویر آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ پونیلا - آیا از فواید ایستادن... ponila.com/post/395056/ بررسی های متعددی در مورد مضرات نشستن های طولانی مدت انجام گرفته؛ اما این پرسش مطرح می شود که افراد چند ساعت از روز ... آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید. وقتی شانه‌ها می‌افتد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1802231796011435444/وقتی-شانه‌ها-می‌افتد 21 ژانویه 2015 ... ... و درد و خستگی آنها ناشی از وضع غلط نشستن، ایستادن، خوابیدن و راه‌رفتن‌های طولانی است. ... تصویر آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ آیا به چشم های خود اعتماد دارید ؟؟ - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/آیا-به-چشم-های-خود-اعتماد-دارید-؟؟/‎Cached22 ژوئن 2014 ... آیا به چشم های خود اعتماد دارید ؟ ... تالاسمی را فراموش نکنید · جرات دارید از این پل عبور کنید + عکس · آیا از فواید ایستادن در محیط کار اطلاعی دارید؟ فواید اسپینینگ یا دوچرخه ثابت چیست؟ | کراس فیتنس crossfitness.ir/فواید-اسپینینگ-یا-دوچرخه-ثابت-چیست؟/‎Cached Similarشاید همه این ها به این دلیل باشد که مردم کمترین اطلاعی از مزایای اسپینینگ ندارند، یا ... همه آنچه که نیاز دارید یک دوچرخه ثابت، حوله ،لباس ورزشی و یک بطری آب است. ... آزاد می کنید؛ کاری که اکثر دوچرخه سواران حرفه ای آن را انجام می دهند و از آن لذت می برند. ... خود می توانید باشگاه را به خانه خود بیاورید و از ورزش در محیط دنج خانه لذت ببرید. ورزش در دوران بارداری _ فوائد ، مضرات ، روش انجام ، کدام ورزش بهتر است ... www.pezeshk.us/?p=11768‎Cached Similarهمچنان به تمرینهای سبک آیروبیک ادامه دهید و به مربی خود اطلاع دهید که حامله هستید. تصورتان را از ... آیا ممکن است ورزش بنا به دلایلی برای من مضر و نامناسب باشد؟ برخی از خانمهای ... می دانید که این بار در معرض خطر زایمان زودرس قرار دارید؛ – می دانید که دچار ... پس از تولد کودکم، به خاطر کارهای زیادی که دارم، نمی توانم ورزش کنم. چه پیشنهادی ...