مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها

در حال حاضر تب استفاده از بوتاکس برای از بین بردن چروک‌ها در میان افراد شایع شده و شاهد افزایش اقبال عمومی به این موضوع هستیم، درباره این موضوع افراد اطلاعات کاملی ندارند و حتی نمی‌دانند که نباید در هر مکانی اقدام به انجام این کار کنند.

متاسفانه در حال حاضر مشاهده شده که تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود که این موضوع عواقب ناگواری به همراه دارد.

یک متخصص پوست در این‌باره گفت‌: سم بوتولینوم با نام تجاری «بوتاکس» از نوعی باکتری به‌دست می‌آید که برای فلج موقت عضلات تزریق می‌شود.

دکتر زهره حاجی‌حیدری افزود: نخستین بار از بوتاکس برای فلج قسمت‌هایی از عضلات صورت استفاده شد که برای درمان لوچی چشم، میگرن‌های مزمن و اختلالات بینایی و گرفتگی‌های عضلات گردن کاربرد داشت.

وی با بیان اینکه امروزه این سم برای فلج کردن عضلات صورت که کارایی زیادی در صورت ندارد و تنها برای حالت دادن استفاده می‌شود کاربرد دارد، افزود: معمولاً به‌مدت سه تا 6 ماه این عضلات فلج می‌شوند و سپس به حالت اولیه بر می‌گردند.

این متخصص پوست با تاکید بر اینکه تزریق بوتاکس باید زیرنظر متخصصان انجام شود، یادآور شد: دیده شده که برخی افراد غیرمتخصص اقدام به این کار می‌کنند که عوارضی از جمله افتادگی پلک، افتادگی ابرو، فلج صورت، تورم و کبودی چشم و نامتقارن شدن صورت را به همراه دارد.

به گزارش فارس، حاجی‌حیدری با اشاره به اینکه متاسفانه مشاهده شده تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود، اضافه کرد: همچنین برخی از مواد موجود در بازار دارای مجوز بهداشت نبوده و باید حتماً زیرنظر متخصص پوست صورت گیرد تا فرد دچار عارضه نشوند.

وی با بیان اینکه تزریق بوتاکس به‌صورت صددرصد عمل نمی‌کند، ادامه داد: انجام این کار برای پوست افرادی که تازه در حال چروک شدن است، می‌تواند حالت پیشگیری کننده داشته باشد.

این متخصص پوست در پایان گفت: معمولا پنج روز اثر دارو شروع می‌شود و بیشتر در طول دو هفته فرد بیشترین اثر دارو را می‌تواند مشاهده کند.



لینک منبع :شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها

یک متخصص پوست خبر داد شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در ... www.farsnews.com/13940519000276‎Cached10 آگوست 2015 ... متخصص پوست گفت: نخستین بار از بوتاکس برای فلج قسمت‌هایی از عضلات صورت استفاده شد که برای درمان لوچی چشم، میگرن‌های مزمن و اختلالات ... شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در آرایشگاه‌ها ممنوع - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1439190600940446‎Cachedشیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در آرایشگاه‌ها ممنوع - خبرگزاری فارس. شیوع تب بوتاکس در میان خانم ها / تزریق در آرایشگاه ها ممنوع - شفا ... khabarfarsi.com/u/5347480 10 آگوست 2015 ... شیوع تب بوتاکس در میان خانم ها / تزریق در آرایشگاه ها ممنوع. شفاآنلاین:سلامت بهداشت متخصص پوست گفت: نخستین بار از بوتاکس برای فلج ... شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در آرایشگاه‌ها ممنوع - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/view-123558.html‎Cached10 آگوست 2015 ... فارس نوشت:در حال حاضر تب استفاده از بوتاکس برای از بین بردن چروک‌ها در میان افراد شایع شده و شاهد افزایش اقبال عمومی به این موضوع هستیم، ... شیوع تب بوتاکس در میان خانم ها - پایگاه خبری افکار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/2bfa46147874.html‎Cachedمتخصص پوست گفت: نخستین بار از بوتاکس برای فلج قسمت هایی از عضلات صورت استفاده شد که برای درمان لوچی چشم، میگرن های مزمن و اختلالات بینایی و ... خبر خوان تیفا - شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در آرایشگاه‌ها ... rss.tifaa.com/post/239576/‎Cachedخبر خوان تیفا - شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در آرایشگاه‌ها ممنوع · درج آگهی رایگان · تبلیغات رایگان · سایت نیازمندیها. شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها 40gens.ir/?t=66&e...ref...شیوع+تب+بوتاکس...میان+خانم‌ها‎Cachedشیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها. متخصص پوست فرمود: نخستین بار از بوتاکس برای فلج قسمت‌هایی از عضلات صورت هستفاده شد که برای درمان لوچی چشم، میگرن‌های ... شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها / تزریق در آرایشگاه‌ها ممنوع - Nobat.ir nobat.ir/mag/a/QEQYV/‎Cachedمتخصص پوست گفت: نخستین بار از بوتاکس برای فلج قسمت‌هایی از عضلات صورت استفاده شد که برای درمان لوچی چشم، میگرن‌های مزمن و اختلالات بینایی و ... وب سایت رسمی آخرین خبر | پوست و مو/ شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها akharinkhabar.ir/health/1927840 10 آگوست 2015 ... در حال حاضر تب استفاده از بوتاکس برای از بین بردن چروک‌ها در میان افراد شایع شده و شاهد افزایش اقبال عمومی به این موضوع هستیم، درباره این موضوع ... بوتاکس لب - علمی سرا elmisara.ir/tag/بوتاکس-لب.html شیوع تب بوتاکس در میان خانم‌ها به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس؛ در حال حاضر تب استفاده از بوتاکس برای از بین بردن چروک‌ها در میان ...