مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجونی معجزه‌گر برای لاغری

براساس نتایج مطالعه انجام شده، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم 40 درصد افزایش می‌دهد.

مواد لازم برای تهیه معجون لاغری:
- یک دسته جعفری
- یک عدد لیمو
- یک لیوان آب

جعفری‌ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و سپس یک لیوان آب، معجون را آماده کنید. (نیاز به جوشاندن معجون نیست فقط کافیست آن‌ها را با هم مخلوط کنید) سپس این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت 10 روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید.

به گزارش العالم، این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می‌شود و ویتامین‌ها و مواد معدنی را به بدن می‌رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می‌توانید سه کیلوگرم کمتر از پنج روز کاهش وزن داشته باشد.



لینک منبع :معجونی معجزه‌گر برای لاغری

معجونی معجزه گر برای لاغری - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_17769.html‎Cached Similarآیا این معجون پرانرژی می‌تواند به کسی در رسیدن به وزن مناسب کمک کند بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که نوشیدن ۲ بار در روز صبح و شب مخل. معجونی معجزه‌گر برای لاغری - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/articles/.../معجونی-معجزه-گر-برای-لاغری‎Cachedمعجونی معجزه‌گر برای لاغری. سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی‌های دور شکم و کمر به شمار می‌رود زیرا کبد به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده ... معجونی معجزه‌گر برای لاغری www.fardanews.com/fa/news/.../معجونی-معجزه‌گر-برای-لاغری‎Cached Similar13 آگوست 2015 ... معجونی معجزه‌گر برای لاغری سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی‌های دور شکم و کمر به شمار می‌رود زیرا کبد به سوزاندن ... معجونی معجزه‌گر برای لاغری - انجمن تخصصی مشاور forum.moshaver.co/f100/معجونی-معجزه‌گر-برای-لاغری-23523/‎Cached Similarسم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی‌های دور شکم و کمر به شمار می‌رود زیرا کبد به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در بدن کمک ... معجونی معجزه‌گر برای لاغری - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../معجونی-معجزه‌گر-برای-لاغری‎Cached Similar10 آگوست 2015 ... تصویر معجونی معجزه‌گر برای لاغری. براساس نتایج مطالعه انجام شده، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن ... کاهش وزن با معجونی معجزه گر - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../potion3-weight-loss.html‎Cached Similarلاغر شدن راههای لاغر شدن داروهای گیاهی برا لاغر شدن,لاغری,راههای لاغری,کاهش وزن با گیاهان ... سلامت و بهداشتداروهای گیاهی و طب سنتیکاهش وزن با معجونی معجزه گر ... کاهش وزن 3 کیلو در5 روز با معجونی معجزه گر! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../کاهش-وزن-3-کیلو-در5-روز-با-معجونی-معجزه-گر.html‎Cachedکاهش وزن 3 کیلو در5 روز با معجونی معجزه گر! ... نقش آدامس در کاهش اشتها و لاغری! ... برچسب ها: بهترین رژیم لاغری چربی های اطراف شکم سم زدایی از کبد سوزاندن چربی. کاهش وزن 3 کیلو در5 روز با معجونی معجزه گر! - YouTube ► 2:55https://www.youtube.com/watch?v=nSuYrr6EVkU Feb 28, 2017 - 3 min - Uploaded by طبیب خود باشید تشکر از اشتراک گذاری شما عزیزان از موزیک در ویدیو استفاده کردم تا که برای تان خسته کن نباشد کاهش وزن 3 کیلو در5 روز با معجونی معجزه گر! معجونی معجزه گر برای رفع چربی های شکم - آپارات ► 1:41www.aparat.com/v/lZnoi/معجونی_معجزه_گر_برای_رفع_چربی_های_شکم Mar 16, 2017 - 2 min با تهیه و مصرف این این معجون میتوانید به راحتی سایز دور شکم خود را کاهش دهید. 26 اسفند 1395. آموزشی · کاهش وزن · لاغری · بهترین رژیم غذایی · laghari ... با این معجون ها به طور معجزه آسا وزن خود را کم کنید www.hidoctor.ir/18090_با-این-معجون-ها-به-طور-معجزه-آسا-وزن-خود.html/‎Cached Similarهمچنین باید مدت زمانی که می خواهید صرف یک دوره لاغری با معجون های لاغری بکنید را نیز در نظر داشته باشید. این مدت معمولاً به میزان وزنی که قصد دارید کم کنید، اراده، ...