مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه املت مرغ خوشمزه

طرز پخت:

برای تهیه هر املت ساده، تخم مرغ ها را در ظرفی می شکنیم و می زنیم تا کاملاً کف کند، کمی نمک و فلفل و سه قاشق شیر را داخل تخم مرغ می ریزیم و به هم می زنیم، بعد تابه مناسبی را که لبه آن تقریباً به ارتقاع ۲.۵ سانتی متر باشد روی آتش می گذاریم و سه قاشق روغن را در تابه می ریزیم و می گذاریم تا روغن کاملاً داغ شود، بعد مایه تخم مرغ و شیر را در تابه می ریزیم به طوری که سطح تابه پوشیده شود. یک لحظه در تابه را می گذاریم تا املت بسته شود، بعد املت را با یک چنگال و یک کفگیر به دقت لوله می کنیم.

با ۹ عدد تخم مرغ سه عدد املت ساده مطابق دستور فوق تهیه می کنیم و یک پیمانه مرغ پخته شده خرد شده با نصف پیمانه کالباس یا ژامبون خرد شده و نصف پیمانه قارچ خرد شده سرخ شده را با ۱۵۰ گرم خامه و کمی نمک و فلفل مخلوط می نمائیم و این مواد را سه قسمت مساوی کرده و لای هر املت یک قسمت از آن را می ریزیم و لوله می نمائیم.(آسمونی)



لینک منبع :طرز تهیه املت مرغ خوشمزه

طرز تهیه املت مرغ خوشمزه - آسمونی www.asemooni.com/cookery/simple/chicken-omelette‎Cachedطرز تهیه املت مرغ ,درست کردن املت مرغ ,املت مرغ خوشمزه,طرز پخت املت مرغ ,دستور پخت املت مرغ ,تهیه املت مرغ. آموزش آشپزی | طرز تهیه املت مرغ خوشمزه • گوناگون • همراه با علم - سایت ... https://baelm.net/آموزش-آشپزی-طرز-تهیه-املت-مرغ-خوشمزه/‎Cachedطرز تهیه املت مرغ: گوشت مرغ را با غذاساز پوره می کنیم. تخم مرغ ها را با چنگال می زنیم تا کف کنند، سپس پوره های مرغ را با نمک و فلفل به آن اضافه می کنیم. املت مرغ - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/omlet/12483.html‎Cached Similarاملت مرغ,طرز تهیه املت مرغ و قارچ,طرز تهیه املت مرغ,تهیه املت مرغ,املت مرغ و قارچ,املت قارچ و مرغ,املت با مرغ,آموزش پخت املت مرغ,املت مرغ خوشمزه. طرز تهیه املت مرغ - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../directions1-omelette-chicken1.html‎Cached Similarاملت مرغ درست کردن املت مرغ,پخت املت مرغ,نحوه درست کردن املت مرغ,نحوه پخت انواع املت,آموزش آشپزی,طرز پخت املت مرغ,طرز تهیه انواع املت,سایت آشپزی,مواد لازم برای ... طرز تهیه املت مرغ - شفاگاه www.shafagah.com/medication/foods/4833-طرز-تهیه-املت-مرغ‎Cached19 جولای 2017 ... این املت یکی از مهمترین غذاهایی محسوب می‌شود که سرشار از پروتئین‌های مختلف است. طرز تهیه املت مرغ - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-املت-مرغ.html‎Cachedطرز تهیه پای باقالی یک غذای خوشمزه با ظاهری زیبا. پای، یک ظرف غذا ... مواد لازم برای املت مرغ : تخم مرغ 2 عدد پوره گوشت مرغ 25 گرم کره 20 گرم نمک و فلفل به میزان لازم طرز تهیه املت مرغ: گوشت مرغ را با غذاساز پوره می کنیم. تخم مرغ ها را با چنگال می ... طرز تهیه املت مرغ خوشمزه - مجله اینترنتی فانسای funsci.rzb.ir/post/59 طرز تهیه املت مرغ خوشمزه. مواد لازم املت مرغ: تخم مرغ : ۹ عدد گوشت مرغ : ۱۵۰ گرم کالباس : ۱۵۰ گرم قارچ : ۱۵۰ گرم خامه : ۱۵۰ گرم فلفل : قدری نمک : قدری. طرز پخت املت مرغ:. فوت وفن های یک املت خوشمزه - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز www.momtaznews.com/فوت-وفن-های-یک-املت-خوشمزه/‎Cached Similar22 آگوست 2015 ... با اینکه املت جزو غذاهای سریع است، اما تهیه یک املت لذیذ و خوشمزه، کار .... ۳ عدد سیر: ۵ حبه تخم مرغ: ۳ عدد روغن،نمک و فلفل: به مقدار لازم طرز تهیه: ... طرز تهیه املت مرغ خوشمزه :: راه آشپزی cookway.blog.ir/1394/11/06/طرز-تهیه-املت-مرغ-خوشمزه‎Cached26 ژانویه 2016 ... طرز پخت: برای تهیه هر املت ساده، تخم مرغ ها را در ظرفی می شکنیم و می زنیم تا کاملاً کف کند، کمی نمک و فلفل و سه قاشق شیر را داخل تخم مرغ می ... آموزش طرز تهیه املت مرغ - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/46844/education-omelette-chicken1/‎Cachedآموزش طرز تهیه املت مرغ - آموزش آشپزی,طرز تهیه املت مرغ,دستور پخت املت مرغ,دستور آشپزی املت مرغ. گوشت مرغ را با غذاساز پوره می کنیم. تخم مرغ ها را با ...