مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان‌های خانگی گلودرد

دکتر رضا راست‌منش دکتری تغذیه و رژیم درمانی در پاسخ به این سؤال گفت:« بهترین راه حل برای تسکین گلو درد غرغره کردن آب نمک است.»

وی ادامه داد:«اگر گلو درد دارید یک قاشق چایخوری نمک را داخل یک لیوان آب ولرم حل کرده و آب نمک تهیه کنید. این محلول را چندین بار داخل دهان قرقره کنید.»این راه حل بسیار عمومی و البته در دسترس است.

به گزارش سلامانه، این متخصص تغذیه مخلوط مقداری چای کم رنگ با عسل را هم مؤثر دانست.

وی همچنین تاکید کرد که افرادی که گلود درد دارند فرای این مسئله که دلیل آن چیست بهتر است از خوردن غذاهای شیرین و پرچرب خودداری کنند زیرا این غذاها باعث خس خس سینه و افزایش خلط می‌شود.

دکتر راست‌منش بهترین مواد غذایی مناسب برای نرم کردن سینه مخصوصاً در بیماران مبتلا به سرماخوردگی را میوه‌هایی مانند موز و سیب و غذایی مانند برنج و نان برشته معرفی کردند.



لینک منبع :درمان‌های خانگی گلودرد

8 روش طبیعی برای درمان گلودرد - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/sore-treatment.html‎Cached Similarدرمان سریع سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,گلودرد چرکی,داروی گیاهی سرماخوردگی, بهترین ... گلودرد,داروی کیاهی گلو درد,سرماخوردگی کودکان,داروی سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی کودکان,راه های درمان سرماخوردگی. ... درمانهای خانگی آنژین (التهاب گلو). گلو درد را بدون دارو درمان کنید - پارسی طب fa.parsiteb.com/گلو-درد-را-بدون-دارو-درمان-کنید/‎Cached Similarگلو درد را بدون دارو درمان کنید ... محلول آب نمک را حتما می شناسید یکی از بهترین مواد برای درمان سریع گلودرد است. این محلول ... درمان آفت دهان با ۱۵ روش خانگی و گیاهی. ده روش موثر برای درمان گلودرد - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/16613.html‎Cached Similarمقالات پزشکی و بهداشتی,مقالات پزشکی و بهداشتی,گلو درد,درمان گلو درد,خلط گلو, سوزش گلو,خشکی گلو,گلوی چرکی,گلودرد,درمان خانگی,هنوز راه چاره‌ای,سلامت پزشکی ... 10 راه تسکین و درمان گلودرد در خانه - برای گلودرد شدید چه کنیم؟ www.majalesalamat.com/treatment/10-ways-to-soothe-a-sore-throat/‎Cached28 جولای 2017 ... این درمان های خانگی آسان و بدون نیاز به نسخه می‌تواند گلودرد را تسکین دهد و بهبود آن را تسریع نماید. گلودرد می‌تواند اولین نشانه سرماخوردگی، عوارض ... درمان سریع سرفه و گلودرد - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سرفه.p8690‎Cachedهمچنین سوپ ها و آش های خانگی بسیار توصیه می شوند. 5- بادام و آب پرتقال را فراموش نکنید: بسیاری از مردمان آسیایی این محلول را موثر در درمان و تسکین گلودرد و سرفه ... درمان خانگی گلودرد چرکی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/details/.../درمان-خانگی-گلودرد-چرکی‎Cachedدرمان خانگی گلودرد چرکی. عامل اصلی گلودرد چرکی٬ باکتری استرپتوکوک نوع A است که منجر به التهاب غدد لنفاوی٬ لوزه‌ها و گلو می‌شود. در این‌جا به برخی راه‌کارهای ... 10 روش برای تسکین گلودرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/96409/10-روش-برای-تسکین-گلودرد‎Cached Similar11 مارس 2014 ... ممکن است بخواهید فوراً نزد پزشک بروید، ولی باید بدانید که بعضی از بهترین درمان ، درمان های خانگی و بدون نسخه پزشک هستند. در زیر چند مورد از آنها ... انواع نوش دارو برای گلو درد با طب سنتی - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/49609_انواع-نوش-دارو-برای-گلو-درد-با-طب-سنتی.html/‎Cached Similar16 نوامبر 2014 ... گلودرد طب سنتی و گلودرد سکین گلودرد سرفه کردن رفع گلودرد رفع سرفه ... کردن سرفه ندارند و می‌شود گلودرد را به شیوه‌های طبیعی و خانگی رفع کرد. ... در نتیجه برای درمان سرماخوردگی و برطرف کردن گلودرد نیز کارایی بالایی دارد. درمان خانگی/گلودرد - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/درمان_خانگی/گلودرد‎Cachedمصرف مایعات را دو برابر معمول کنید. مایعات باعث رقیق شدن خلط و تسریع خروج آن می‌شود. از عسل و لیمو ترش استفاده کنید. یک قاشق عسل و آب یک عدد لیمو ترش را در ... دلایل گلودرد و درمان خانگی آن - راستینه - سایت پزشکی و مجله سلامتی ... https://rastineh.com/دلایل-گلودرد-درمان-خانگی-گلودرد-و-تصاو/‎Cachedمعمول ترین دلیل گلو درد عفونت ویروسی از قبیل، سرماخوردگی و آنفلوآنزا می باشد. گلودرد ناشی از ویروس را می توان با مراقبت ها و درمان های خانگی برطرف نمود. گلودرد ...