مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیک هلو

طرز تهیه: ابتدا در یک کاسه شکر و کره را با هم مخلوط کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که شکر کاملا حل و کرمی یکدست حاصل شود.

سپس تخم مرغ‌ها را دانه دانه به مخلوط اضافه و با همزن مخلوط کنید. بعد از آماده‌شدن پایه کیک، آرد الک شده را به همراه بکینگ پودر به مخلوط بیفزایید و آهسته به هم بزنید.

در مرحله بعد هلو‌ها را پوست بگیرید و خرد کنید. ماست را به همراه هلوهای خرد‌شده و مقداری نمک به مایه کیک بیفزایید.

کف قالب کیک را کاغذ روغنی پهن کنید و مواد را روی آن بریزید. این کیک را به مدت یک ساعت در طبقه وسط فر از قبل گرم شده با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا آماده شود. بعد از پخت کیک روی آن را با پودرقند تزئین کنید و برش بزنید.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :کیک هلو

Images for کیک هلو کیک هلو | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/کیک-هلو/‎Cached1 hr 5 min 29 سپتامبر 2016 ... کیک هلو از مجموعه دستورغذای های وب سایت آشپزباشی است. بخش آشپزی سایت آشپزباشی، طرز تهیه کیک هلو را برای شما آماده کرده است. کیک هلو - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/peach-cake.html‎Cached Similarآشپزی و تغذیهآموزش انواع غذاها کیک هلو ... سپس ماهیتابه را از روی حرارت برداشته و برش های هلو را درون آن بچینید و بعد کمی آب لیمو روی آنها بپاشید. آرد را با شکر، ... آشپزخانه کوچک من: کیک هلو www.yemalilar.com/2014/08/blog-post_82.html‎Cached Similar29 آگوست 2014 ... کیک هلو. مواد لازم: کره: 100 گرم ارد: 2 پیمانه تخم مرغ:3 عدد شکر:2/3 پیمانه بکینگ پودر: 1 قاشق چای خوری رنده پوست یک عدد لیمو اب لیمو ترش تازه: ... کیک هلو؛ عصرانه همه پسند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/400216/کیک-هلو-عصرانه-همه-پسند‎Cached12 ا کتبر 2016 ... حالا که هنوز کمی فرصت باقی است و فصل هلو تمام نشده، طرز تهیه کیک هلو را به شما آموزش می دهیم. کیک هلو عصرانه و دسر بسیار خوشمزه ای است. طرز تهیه کیک هلو ( فیلم ) - ایران بانو iranbanou.com/magazin/206440-طرز-تهیه-کیک-هلو-فیلم‎Cachedفیلم آموزش طرز تهیه پانه کیک هلو را مشاهده میکنید . گرد آوری مطالب : iranbanou.com . کیک هلو - آشپزخانه مجازی cheferia.net/کیک-هلو/‎Cached Similar13 ا کتبر 2012 ... کیک هلو و پاییز؟ شاید برای پختن کیک با میوه های تابستانی، دیگر دیر شده باشد اما شواهد بر این قرار است که هنوز هم می توان برخی از میوه های ... کیک هلو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2043092584959743730/کیک-هلو‎Cached Similar4 آگوست 2015 ... تصویر کیک هلو. طرز تهیه: ابتدا در یک کاسه شکر و کره را با هم مخلوط کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که شکر کاملا حل و کرمی یکدست حاصل شود. طرز تهیه چیز کیک هلو مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-چیز-کیک-هلو-peach-cheesecake-recipe/‎Cachedطرز تهیه چیز کیک هلو با آموزش مرحله به مرحله و نکات تهیه چیز کیک. این چیز کیک خیلی ساده در یخچال تهیه میشه و میتونید در زمان کمی یه دسر خوشمزه برای مهمونی ... طرز تهیه کیک خوشمزه هلو - آسمونی www.asemooni.com/cookery/pastry/peach-cake‎Cached Similarکیک خوشمزه هلو. peach cake طرز تهیه کیک خوشمزه هلو. ارزش غذایی: مقدار ارزش غذایی. کالری 562 پروتئین 7 گرم کربوهیدرات 28 گرم چربی 47 گرم چربی اشباع* شده ...