مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انگور قرمز از سرطان روده جلوگیری می کند

انگور قرمز مملو از آنتی اکسیدان است ولی تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشتر خواص این ماده به دلیل ترکیباتی به نام رسوراترول است که خاصیت ضد سرطانی دارد.

علاوه بر انگور قرمز، زغال اخته و تمشک نیز دارای این ترکیب هستند. این ترکیب زمانی تولید می شود که گیاه در برابر حمله انواع قارچ و باکتری قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، در ادامه این تحقیقات آمده است که این ترکیب از بیماری های قلبی جلوگیری کرده و مانع از بروز التهاب در بدن می شود.

در حال حاضر رسوراترول موجود در پوست انگور قرمز یکی از مکمل های گران قیمت استفاده شده در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است و مهمترین ویژگی آن مبارزه با فرآیند پیری سلول ها، به ویژه سلول های پوست است.

در این تحقیقات آمده است که دوز پایین این ترکیب، نسبت به دوز بالا اثربخشی بیشتری دارد.

سرطان روده سومین سرطان شایع در جهان و چهارمین علت مرگ ناشی از سرطان است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، در سال 2011 میلادی 51هزار و 783 نفر بر اثر این بیماری جان خود را در آمریکا از دست دادند.

نتایج این تحقیقات در نشریه «Science Translational Medicine» منتشر شده است.



لینک منبع :انگور قرمز از سرطان روده جلوگیری می کند

ایرنا - آنتی اکسیدان قوی انگور قرمز از سرطان روده جلوگیری می کند www.irna.ir/fa/News/81703865/‎Cached Similar2 آگوست 2015 ... تهران - ایرنا - مطالعات محققان دانشگاه لستر در انگلیس نشان می دهد که یکی از ترکیبات موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده ... انگور قرمز در پیشگیری از سرطان روده موثر است – سایت پزشکان بدون ... www.pezeshk.us/?p=30835‎Cachedپژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه لستر انگلیس می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان ... موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می کند. انگور قرمز علیه سرطان روده - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/409060/انگور-قرمز-علیه-سرطان-روده‎Cached Similarانگور قرمز مملو از آنتی اکسیدان است ولی تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشتر خواص ... موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می کند. انگور قرمز علیه سرطان روده - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/907289 30 آوریل 2016 ... انگور قرمز مملو از آنتی اکسیدان است ولی تحقیقات جدید نشان می دهد که ... در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می کند. آنتی اکسیدان قوی انگور قرمز از سرطان روده جلوگیری می کند osvahpharma.com/.../بهترین%20زمان%20انجام%20کارهای%20روزمره%20براساس%20ساعت%20د... تهران - ایرنا - مطالعات محققان دانشگاه لستر در انگلیس نشان می دهد که یکی از ترکیبات موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می کند. انگور قرمز به پیشگیری از سرطان روده کمک می‌کند - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../انگور-قرمز-به-پیشگیری-از-سرطان-روده-کمک-می-کند‎Cached3 آگوست 2015 ... محققان در پژوهش های جدید خود دریافتند وجود یک ماده شیمیایی به نام «رسوراترول» در انگور قرمز، در پیشگیری از سرطان روده موثر است و اگر این ماده در ... خواص انگور قرمز برای جلوگیری‌ از سرطان روده - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/302862/Lifeskills/Nutrition‎Cached2 آگوست 2015 ... مطالعات محققان دانشگاه لستر در انگلیس نشان می‌دهد که یکی از ترکیبات موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می‌کند ... حمله انگور قرمز به سلول های سرطانی روده نتیجه تحقیقات درباره یک میوه yjcnews.ir/search/?q=حمله+انگور+قرمز...سرطانی+روده...میوه‎Cachedترکیبات انگور سلول های سرطانی روده را از بین می برد. 22-6-2017 سلامت ... همچنین مواد موجود در کدوی تلخ می‌تواند به درمان HIV هم کمک کند. خاصیت ضدسرطان کدوی تلخ ... خواص انگور قرمز برای جلوگیری‌ از سرطان روده - همشهری آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/143852784098616‎Cached2 آگوست 2015 ... مطالعات محققان دانشگاه لستر در انگلیس نشان می‌دهد که یکی از ترکیبات موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می‌کند ... انگور قرمز معجزه ای علیه سرطان روده - انتخاب - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148921236011171 انگور قرمز مملو از آنتی اکسیدان است ولی تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشتر خواص ... موجود در انگور قرمز به نام رسوراترول از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می کند.