مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مافین مرغ و پنیر

طرز تهیه

تکه های مرغ، برنج، بروکلی، پنیر چدار، تخم مرغ، ماست چکیده، پودر بادام، پودر سوخاری، مقداری نمک و فلفل سیاه را در ظرفی بریزید و با دست کاملاً ورز دهید.

داخل قالب مینی مافین را با روغن مایع، کمی چرب کنید. مقداری از مخلوط مرغ را داخل قالب های چرب شده بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در طبقه وسط فری که از 15 دقیقه قبل، روی حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کرده اید، قرار دهید تا بپزند. در این فاصله، دیپ آووکادو را آماده کنید.

پس از پخت، مافینها را از قالب بیرون آورید و به همراه دیپ آووکادو سرو کنید.

دیپ آووکادو:

یک عدد آووکادو (خردشده)، 30 میلیلیتر آبلیموترش تازه، 2 قاشق سوپخوری ماست چکیده، مقداری نمک و فلفل سیاه را در مخلوطکن بریزید و کاملاً هم بزنید تا یکدست شود.

جایگزین

در صورت عدم دسترسی به دیپ آووکادو، می توانید از ماست چکیده استفاده کنید.(ساناز سانیا)



لینک منبع :مافین مرغ و پنیر

Images for مافین مرغ و پنیر مافین مرغ و پنیر - چی بخوریم؟ www.chibokhorim.ir/مافین-مرغ-و-پنیر/‎Cached Similarآرد ، بکینگ پودر ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و پنیر(گودا یا چدار) و مرغ پخته ... بعد از پخت مافین ، روی یک توری گذاشته تا خنک شود و سپس مافین مرغ و پنیر را ... مافین مرغ و پنیر - ساناز سانیا www.sanazsania.ir/recipes/603-مافین-مرغ-و-پنیر/‎Cached Similarتکه های مرغ، برنج، بروکلی، پنیر چدار، تخم مرغ، ماست چکیده، پودر بادام، پودر سوخاری، مقداری نمک و فلفل سیاه را در ظرفی بریزید و با دست کاملاً ورز دهید. داخل قالب ... ،طرز تهیه مافین مرغ و پنیر - YouTube ► 10:37https://www.youtube.com/watch?v=0GeQS6JRaqU Aug 16, 2014 - 11 min - Uploaded by ssetare رونمایی تی وی پلاس از شگردهای پخت یک مرغ سوخاری لذیذ رستورانی در خانه - Duration: 10:54. تی وی پلاس 60,540 views · 10:54. فیلم آموزشی طرز ... طرز تهیه مافین پیتزایی | ایران کوک https://irancook.ir/02/17/طرز-تهیه-مافین-پیتزایی/19581/‎Cachedبرای آماد کردن خمیر ابتدا تخم مرغ را با چنگال کمی هم بزنید. سپس خامه و شیر و روغن را اضافه و خوب مخلوط کنید. پنیر پیتزا رنده شده را نیز اضافه کنید. در ظرفی دیگر ... مافین مرغ و قارچ – پخت و پز pokht-o-paz.com/recipe/مافین-مرغ-و-قارچ/‎Cached16 نوامبر 2015 ... ۳ عدد تخم مرغ را از سفیده جدا کرده و سفیده را خوب بزنید تا سفت شود، زرده را خوب بزنید با خامه و کره آب شده، پنیر موزرلا ،آبلیمو، سیر ، پیازچه خرد ... طرز تهیه مافین مرغ و پنیر | زیباشهر zibashahr.com/1394.12/5901.html‎Cached7 مارس 2016 ... طرز تهیه مافین مرغ و پنیر | مواد لازم برای مافین مرغ و پنیر: سینه مرغ آب‌پز و ریز شده: ۳۰۰ گرم برنج دم‌کشیده: ۸۰ گرم بروکلی: ۲۰۰ گرم پنیر چدار ... مافین مرغ پنیری - گلدیران mysolardom.goldiran.ir/fa/product/2215/contact.htm‎Cachedدرصورت تمایل می توانید خوراکی های سالم دیگر را جایگزین مرغ و پنیر در این دستور ... مرغ، پنیر چدار و پیازچه را با هم مخلوط کنید و در 12 قالب چرب شده مافین بریزید. فیلم / مافین مرغ و پنیر - تبیان film.tebyan.net/film/131195‎Cached Similar5 ژانویه 2014 ... آموزش یک مدل مافین با مرغ و پنیر در بخش آشپزی برنامه به خانه بر می گردیم از شبکه پنج سیما. مافین مرغ و پنیر - آشپزی ashpazi.ir/recipes/مافین-مرغ-و-پنیر 5 مارس 2017 ... فیله مرغ، پنیر، آرد و بیکینگ‌پودر را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط کنید. ... حالا قالب‌های مافین را در فر گرم کرده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار ...