مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بال مرغ با کنجد و سس‌ سویا

نکته:

برای اینکه بال مرغ شما مزه بی‌نظری داشته باشد، قبل از اینکه آن را با سس مخلوط کنید، برای یک ساعت در ظرف آب نمک بگذارید تا بوی زهم آن کاملا بر طرف شود. پس در یک کاسه چهار پیمانه آب و یک قاشق چایخوری نمک بریزید و بال‌ها را در آن بخوابانید. بعد بال‌ها را از آب در بیاورید و با آب سرد بشویید.

روش تهیه:

1. یک کاسه به اندازه متوسط بردارید و عسل، سس سویا، روغن، سس قرمز، سیر و فلفل سیاه را داخل آن بریزید.

2. مواد را با هم مخلوط کرده و آنها را به مدت یک دقیقه داخل مایکروویو با درجه متوسط قرار دهید تا کمی رقیق شود و راحت‌تر روی بال‌های مرغ بنشیند.

3. بال‌های مرغ را داخل کاسه سس بریزید و اجازه دهید سس تمام قسمت‌های بال‌ها را بپوشاند.

4. بال‌های مرغ را داخل ظرف مخصوص فر بگذارید.

فر را از قبل با درجه حرارت 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید و سپس مرغ‌ها را به مدت 45 دقیقه در فر قرار دهید تا کبابی شوند.

5. وقتی مرغ‌ها را از کاسه مخلوط سس بیرون می‌آورید مقداری سس داخل کاسه باقی می‌ماند؛ این سس را دور نریزید و ضمن مراحل پخت، سینی را از فر بیرون بیاورید و با قلم‌مو سس را روی بال‌ها بمالید تا کباب بال مرغ شما لذیذ و خوشمزه‌تر شود.

6. بعد از پخت بال‌ها کنجد را روی آنها بپاشید و در ظرف دلخواه سرو کنید.(سیب سبز)



لینک منبع :بال مرغ با کنجد و سس‌ سویا

بال مرغ با کنجد و سس‌ سویا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بال-مرغ-با-کنجد-و-سس‌-سویا‎Cached1 آگوست 2015 ... برای اینکه بال مرغ شما مزه بی‌نظری داشته باشد، قبل از اینکه آن را با سس مخلوط کنید، برای یک ساعت در ظرف آب نمک بگذارید تا بوی زهم آن کاملا بر ... Images for بال مرغ با کنجد و سس‌ سویا بال مرغ با کنجد و سس‌ سویا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/228158/بال-مرغ-با-کنجد-و-سس‌-سویا‎Cached Similar30 جولای 2015 ... بال مرغ فقط برای کباب کردن و مزه اضافی سوپ نیست. اگر دلتان یک غذای متفاوت و خوشمزه با یک سس جدید می‌خواهد، حتما این مدل بال را امتحان کنید. طرز تهیه بال مرغ با سس سویا و کنجد | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/طرز-تهیه-بال-مرغ-با-سس-سویا-و-کنجد/‎Cached Similarبال مرغ را همه بلدیم بپزیم ولی برای اینکه از حالت یکنواختی خارج شود شما را با یک نوع سس جدید مخصوص بال مرغ آشنا می کنیم که طعم این خوراک را خوشمزه تر می کند ... بال مرغ با کنجد و سس سویا - چی بخوریم؟ www.chibokhorim.ir/بال-مرغ-با-کنجد-و-سس-سویا/‎Cached Similarدر طول پخت چند باری سس را با قلمو روی بال های مرغ می مالیم تا کباب بال مرغ لذیذتر شود. بعد از پخته شدن روی بال های مرغ کنجد می پاشیم. بال مرغ با کنجد و سس سویا ... بال مرغ با کنجد و سس‌ سویا - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../بال-مرغ-با-کنجد-و-سس-سویا‎Cached Similar31 جولای 2015 ... بال مرغ فقط برای کباب کردن و مزه اضافی سوپ نیست اگر دلتان یک غذای متفاوت و خوشمزه با یک سس جدید می‌خواهد، حتما این مدل بال را امتحان کنید. بال مرغ با کنجد و سس سویا - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../2015730115537.html‎Cached Similar30 جولای 2015 ... آکایران :مجله سیب سبز: بال مرغ فقط برای کباب کردن و مزه اضافی سوپ نیست. اگر دلتان یک غذای متفاوت و خوشمزه با یک سس جدید می خواهد، حتما ... خوشمزه روز: بال مرغ با سس سیر و عسل [تماشا کنید] - روزیاتو rooziato.com/139517284/خوشمزه-روز-بال-مرغ-با-طعم-سیر-عسل/‎Cachedخوشمزه روز: بال مرغ با سس سیر و عسل [تماشا کنید]. یک میان وعده ... کنجد و پیازچه ( برای تزئین) ... ۴- سپس سس سویا، عسل و شکر قهوه ای را اضافه کرده و مخلوط کنید. بال مرغ با کنجد و سس سویا - ورزش بانوان varzeshebanovan.com/5702 30 جولای 2015 ... به گزارش سایت ورزش بانوان؛ اگر دلتان یک غذای متفاوت و خوشمزه با یک سس جدید می خواهد، حتما این مدل بال را امتحان کنید. غذایی ساده و شیک که می ... کباب بال مرغ با سس سویا - تالار گفتمان بانیان جوان www.banianejavan.ir/forum/thread-3711.html‎Cachedاین روش می تواند برای تمام قسمت های مرغ مورد استفاده قرار بگیرد، اما با توجه به ... مرحله 1 - سیر، سویا سس، زنجفیل، عسل، و روغن کنجد را در یک ظرف بزرگ مخلوط ...