مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فلاش دوربین، نوزاد را نابینا کرد

والدین این نوزاد پس از عکسبرداری با فلاش، مشکلی را در بینایی وی احساس کردند و پس از معاینات پزشکی دریافتند که چشم چپ وی دچار ضعف شدید و چشم راستش دچار کوری شده است.

به گزارش العالم، پزشکان پس از معاینه این کودک تاکید کردند که متاسفانه به دلیل حساسیت زیاد چشم نوزادان و نور شدید فلاش، این نابینایی دائمی است و عمل جراحی کودک نگون بخت بی فایده خواهد بود.

پزشکان همچنین گفتند که نور شدید فلاش به سلول های چشم آسیب رسانده و باعث نارسایی در مرکز بینایی مغز شده که منطقه ای بسیار حساس است و تا 4 سالگی کودک به حالت قبل باز نمی گردد.



لینک منبع :فلاش دوربین، نوزاد را نابینا کرد

نوزاد ۳ ماهه با فلاش دوربین نابینا شد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../نوزاد-3-ماهه-با-فلاش-دوربین-نابینا-شد‎Cached1 آگوست 2015 ... پزشکان پس از معاینه این کودک تاکید کردند که متاسفانه به دلیل حساسیت زیاد چشم نوزادان و نور شدید فلاش، این نابینایی دائمی است و عمل جراحی ... فلش دوربین نوزاد سه ماهه را نابینا کرد!+عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../فلش-دوربین-نوزاد-سه-ماهه-را-نابینا-کرد-عکس‎Cached1 آگوست 2015 ... این نوزاد که هنوز نامی برای او برگزیده نشده بود بخاطر نور فلش دوربین دچار عارضه چشمی شده که درمان آن بی فایده است. فلش دوربین نوزاد را نابینا کرد!+عکس www.fardanews.com/.../فلش-دوربین-نوزاد-را-نابینا-کرد-عکس‎Cached1 آگوست 2015 ... این نوزاد که هنوز نامی برای او برگزیده نشده بود بخاطر نور فلش دوربین دچار ... بود، موجب آسیب به شبکیه چشم او شده و چشم راست او را نابینا کرد. فلاش دوربین، نوزاد را نابینا کرد - العالم fa.alalam.ir/news/1725368 31 جولای 2015 ... یک نوزاد سه ماهه که از فاصله نزدیک با دوربین فلاش‌دار از او عکس گرفته شده بود، به خاطر نور شدید فلاش بینایی‌اش را از دست داد . فلاش دوربین نوزاد 3 ماهه را نابینا کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../فلاش-دوربین-نوزاد-3-ماهه-را-نابینا-کرد 1 آگوست 2015 ... یک نوزاد سه ماهه که از فاصله نزدیک با دوربین فلاش‌دار از او عکس گرفته شده بود، به خاطر نور شدید فلاش بینایی‌اش را از دست داد. فلاش دوربین نوزاد 3 ماهه را نابینا کرد | تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ... plus.ir/sport/2294/فلاش-دوربین-نوزاد-3-ماهه-را-نابینا-کرد‎Cachedیک نوزاد سه ماهه که از فاصله نزدیک با دوربین فلاش‌دار از او عکس گرفته شده بود، به خاطر نور شدید فلاش بینایی‌اش... فلاش دوربین نوزاد ۳ ماهه را نابینا کرد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/408966/فلاش-دوربین-نوزاد-۳-ماهه-را-نابینا-کرد‎Similar1 آگوست 2015 ... فلاش دوربین نوزاد ۳ ماهه را نابینا کرد. یک نوزاد سه ماهه که از فاصله نزدیک با دوربین فلاش‌دار از او عکس گرفته شده بود، به خاطر نور شدید فلاش ... 2 نوری که چشم نوزاد را کور می کنند! - نمناک namnak.com/چشم-نوزاد.p41909‎Cachedنور خورشیدن و فلاش دوربین چشم نوزاد را نابینا می کند! ... این فوق تخصص چشم پزشکی عنوان کرد:از آنجایی که فلش دوربین عکاسی یا تلفن همراه نیز مستقیم به ... آیا واقعا این کودک سه‌ماهه چینی بر اثر نور فلش دوربین عکاسی نابینا ... farnet.ir/.../baby-in-china-blinded-by-camera-flash-probably-not/‎Cached Similar1 آگوست 2015 ... چند روز پیش، یک روزنامه‌ی محلی چینی خبری درباره‌ی کور شدن یک چشم کودک ۳ماهه چینی به دلیل نور فلش دوربین در وبسایت خود منتشر کرد. با فارنت ... فلاش دوربین نوزاد ۳ ماهه را نابینا کرد - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../فلاش-دوربین-نوزاد-۳-ماهه-را-نابینا-کرد 3 آگوست 2015 ... یک نوزاد سه ماهه که از فاصله نزدیک با دوربین فلاش‌دار از او عکس گرفته شده بود، به خاطر نور شدید فلاش بینایی‌اش را از دست داد.