مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آلوده‌ترین نقاط دنیا کجا هستند؟

به گزارش سایت «نیوز زوم»، این نگاهی است به بعضی از آلوده‌ترین نقاط دنیا:

لینفن، چین: هوای شهرتان هرچقدر کثیف باشد، در مقایسه با هوای لینفن، تمیز و خوش و خرم است. این شهر را آلوده‌ترین شهر دنیا می‌دانند و دلیلش هم دود کارخانه‌ها و ماشین‌ها است. ظاهراً هوا آن قدر کثیف است که اگر لباس را برای خشک شدن بیرون پهن کنید، سیاه می‌شود.

روندونیا، برزیل: هیچ جا در منطقه آمازون مثل روندونیا از درخت پاک نشده است. هزاران هزار هکتار درخت، بریده شده است و منطقه ای که روزگاری بسیار سبز بود، اکنون محل نگهداری دام است.

رودخانه یامونا: اگرچه دولت هند چند بار تلاش جدی کرده تا این رودخانه را تمیز کند، اما باز هم پر از زباله است. شهر دهلی نو به تنهایی در روز 3296 میلیون لیتر فاضلاب تولید می‌کند که با توجه به امکانات این شهر، قابل اداره نیست.

لا اورویا، پرو: کارخانه بزرگ ذوب که در این شهر کوچک ساخته شده و متعلق به آمریکا است، مسوول تولید حجم زیادی آلودگی در این شهر است. تقریباً تمام کودکانی که در این منطقه زندگی می‌کنند، آزمایش شده‌اند و میزان سرب موجود در خونشان در سطح بالایی بوده است.

دریاچه کاراچای، روسیه: مقدار تشعشعات ناشی از دفن زباله‌های اتمی، آن قدر زیاد است که اگر یک ساعت در این منطقه باشید، به طور مرگباری بیمار می‌شوید. سرطان یکی از مشکلات عمده کارگران شاغل در مرکز هسته ای آن است و در مناطق اطراف، سرطان خون و نوزادان ناقص بسیار است.

فضا: انسان فضا را هم بی نصیب نگذاشته است. بیش از 8.1 میلیون کیلوگرم زباله‌های فضایی و فضاپیماهای اسقاطی در مدار زمین وجود دارد. این سبب شده تا نگرانی‌هایی درباره حوادث احتمالی و از کار افتادن ماهواره‌ها و وسایل ارتباط جمعی به وجود آید.



لینک منبع :آلوده‌ترین نقاط دنیا کجا هستند؟

آلوده‌ترین نقاط دنیا کجا هستند؟ - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/Home/Single/813625‎Cached29 جولای 2015 ... به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، این نگاهی است به بعضی از آلوده‌ترین نقاط دنیا: لینفن، چین: هوای شهرتان هرچقدر کثیف باشد، در مقایسه ... Images for آلوده‌ترین نقاط دنیا کجا هستند؟ آلوده ترین و پاک ترین کشورهای جهان ! - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/polluted1-cities-world.html‎Cached Similarتمیزترین شهرهای جهان آلوده ترین شهرهای دنیا تمیزترین شهرهای دنیا,۱۰ کشور آلوده ... هوای ۱۲ PM10 ug/m3، یکی از بهترین نقاط دنیا برای تنفس و البته استراحت است. فهرست آلوده ترین و کثیف ترین شهرهای جهان+ تصاویر www.yjc.ir/.../فهرست-آلوده-ترین-و-کثیف-ترین-شهرهای-جهان-تصاویر‎Cachedامروزه با زندگی صنعتی و مدرن آلودگی هوا و آلودگی های زیست محیطی سلامتی شماری بسیاری از مردم را به خطر انداخته و موجب مرگ ومیر بسیاری شده است. فهرست آلوده‌ترین شهرهای جهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_آلوده‌ترین_شهرهای_جهان‎Cached Similarسایر شهرهای آلوده دنیا: تقسیم بندی این صفحه بر مبنای منبع مستقل در سال 2007 هست. در حال حاضر این فهرست تغییر کرده است. برخی از شهرهای آلوده ایران: 1. آلوده‌ترین شهرهای دنیا کجا هستند؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../آلوده-ترین-شهرهای-دنیا-کجا-هستند‎Cached Similar4 فوریه 2015 ... مجله مهر: آلودگی هوا مشکل جدیدی نیست؛ اما روز‌به‌روز بر ابعاد آن افزوده می‌شود. کشورهای آسیایی اغلب در زمره آلوده ترین کشورهای جهان به حساب می‌آیند. ۱۰ آلوده ترین شهر جهان : شامل ۴ شهر ایرانی - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۱۰-آلوده-ترین-شهر-جهان-شامل-۴-شهر-ایران/‎Cachedدر این نوشتار ۱۰ آلوده ترین شهر جهان بر طبق گزارش های رسمی معرفی می شوند. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، در ۲۰۱۰ در حدود ۲۲۳۰۰۰ نفر در اقصی نقاط جهان از سرطان ... سایت جماران - آلوده ترین نقاط دنیا کجا هستند؟ www.jamaran.ir/fa/n94833/سرویس.../آلودهترین_نقاط_دنیا_کجا_هستند؟ 29 جولای 2015 ... آلوده ترین نقاط دنیا کجا هستند؟ انسان در عرض ۱۰۰ سال گذشته پیشرفت های شگفت انگیزی داشته؛ و به همان میزان، طبیعت و محل زندگی خودش را هم آلوده ... آلوده ترین شهر جهان کجاست؟ - کجارو www.kojaro.com/2016/5/17/.../worlds-worst-polluted-city/‎Cached19 مه 2016 ... تصاویر آب‌های آلوده و هوای پوشیده از مه غلیظ از کشور چین این تصور را برای عموم تداعی کرده است که شهرهای کشور چین آلوده‌ترین شهرهای جهان هستند، ... آلوده‌ترین شهر جهان کجاست؟ - ایسنا www.isna.ir/news/94091508364/آلوده-ترین-شهر-جهان-کجاست‎Cached6 دسامبر 2015 ... به گزارش سرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلودگی هوا هر ... نیز رتبه‌های نخست را در فهرست آلوده‌ترین مناطق جهان اشغال کرده‌اند.