مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلدرچین با سس انار و زرد آلو

مواد لازم برای تهیه سس: رب انار: نصف لیوان ، زردآلو: 10 عدد ، شکر: 50 گرم ، آب لیمو: 2 قاشق غذا‌خوری ، آب: یک لیوان ، نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه: ابتدا آب و شکر را با زرد‌آلوها مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید و بجوشانید تا زرد‌آلو‌ها کاملا نرم و له شوند. بعد رب‌انار، آب‌لیمو، نمک و فلفل را هم افزوده و بگذارید غلیظ شده و سس را کنار بگذارید.

بلدرچین‌ها را هم تمیز کرده و داخل شکم آنها را کاملا خالی کنید و بشویید و با سس سویا و آب‌لیمو و زعفران، همه قسمت‌های بلدرچین‌ها را آغشته کرده و بعد با رب‌انار، گردو، گشنیز خرد شده و نمک و فلفل داخل شکم بلدر‌چین‌ها را پر کنید و در ظرف مناسبی چیده و سسی که قبلا آماده کرده بودید را همراه روغن زیتون روی بلدرچین‌ها بریزید و چند برش پیاز، اطراف آنها چیده و روی حرارت مستقیم یا درون فر بگذارید تا پخته شوند. اگر از فر استفاده می‌کنید، روی ظرف بلدرچین را با یک ورق آلومینیوم بپوشانید و چند سوراخ روی آن بزنید و با دمای 180 درجه به مدت یک ساعت بپزید.

این غذا را می‌توان با پلو، یا به‌تنهایی با نان سرو کرد. دقت کنید بلدرچین‌ها با حرارت کم و آب خودشان پخته شده و اگر آنها را بخار پز کنید لذیذ‌تر می‌شوند. بهتر است برای هر نفر یک بلدرچین در نظر بگیرید.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :بلدرچین با سس انار و زرد آلو

بلدرچین با سس انار و زردآلو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/226232/بلدرچین-با-سس-انار-و-زردآلو‎Cached Similar23 جولای 2015 ... بلدرچین با سس انار و زردآلو. ابتدا بلدرچین‌ها را کاملا شسته و داخل شکم آنها را تمیز کرده، سطح و داخل شان را به زعفران آب کرده و سویا سس آغشته ... Images for بلدرچین با سس انار و زرد آلو بلدرچین با سس انار و زرد آلو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بلدرچین-با-سس-انار-و-زرد-آلو‎Cached28 جولای 2015 ... تصویر بلدرچین با سس انار و زرد آلو. مواد لازم برای تهیه سس: رب انار: نصف لیوان ، زردآلو: 10 عدد ، شکر: 50 گرم ، آب لیمو: 2 قاشق غذا‌خوری ، آب: یک ... طرز تهیه بلدرچین با سس انار و زردآلو - ایران ناز www.irannaz.com/quail-with-pomegranate-and-apricot-sauce-recipe.html‎Cached Similarآموزش خوشمزه تهیه بلدرچین با سس انار و زردآلو مواد لازم بلدرچین 6 عدد پودر گردو 150 گرم پیازداغ 3 قاشق غذاخوری ر. بلدرچین | طرز تهیه بلدرچین با سس انار و زرد آلو - نمناک namnak.com/بلدرچین-با-سس-انار-زرد-آلو.p18359‎Cachedدر این مطلب از آشپزخانه نمناک طرز تهیه یک غذای لذیذ و خوشمزه را آماده کرده ایم که حتما از امتحان آن لذت خواهید برد.آموزش پخت بلدرچین با سس انار و زرد آلو را در ادامه مشاهده ... بلدرچین با سس انار و زردآلو - نت شهر www.netshahr.com/35458/بلدرچین-با-سس-انار-و-زردآلو‎Cached23 جولای 2015 ... ابتدا بلدرچین‌ها را کاملا شسته و داخل شکم آنها را تمیز کرده، سطح و داخل شان را به زعفران آب کرده و سویا سس آغشته می‌کنیم؛ سپس رب انار، پودر گردو، ... بلدرچین با سس انار و زردآلو - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/europefood1/2015723123127.html‎Cached23 جولای 2015 ... ابتدا بلدرچین ها را کاملا شسته و داخل شکم آنها را تمیز کرده، سطح و داخل شان را به زعفران آب کرده و سویا سس آغشته می کنیم؛ سپس رب انار، پودر ... بلدرچین با سس انار و زرد آلو - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../بلدرچین-با-سس-انار-و-زرد-آلو‎Cached28 جولای 2015 ... مواد لازم: بلدر چین: 5 تا 6 عدد ، پودر گردو: یک لیوان ، گشنیز خرد شده: نصف لیوان ، رب انار: 2 قاشق غذا‌خوری ، زرشک: 2 قاشق غذا‌خوری ، زعفران آب کرده: ... بلدرچین با سس انار و زردآلو payeshonline.com/news/10544/بلدرچین_سس_انار_زردآلو 11 آگوست 2015 ... ابتدا بلدرچین‌ها را کاملا شسته و داخل شکم آنها را تمیز کرده، سطح و داخل شان را به زعفران آب کرده و سویا سس آغشته می‌کنیم، سپس رب انار، پودر گردو، ... بلدرچین با سس انار و زردآلو - آشپزی - تی نیوز tnews.ir/news/6f6680978689.html 26 فوریه 2017 ... مواد لازم بلدرچین 6 عدد پودر گردو 150 گرم پیازداغ 3 قاشق غذاخوری رب انار ... زیتون 3 قاشق سوپخوری مواد لازم برای تهیه سس رب انار 200 گرم زردآلو 8 ...