مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید!

افرادی که آرام تر غذا می خورند علاوه بر اینکه دیرتر گرسنه می شوند تصور می کنند حجم غذایشان بیش از آنهایی است که به سرعت یک بشقاب غذا را تمام می کنند. تحقیقات پیشین دانمشندان نشان داده بود: آن دسته افرادی که عادت به آرام غذا خوردن کمتر به اضافه وزن دچار می شوند و شاخص توده بدنی پایین ترین از گروه مقابل خود دارند. با این حال دلیل اصلی این پدیده چندان روشن نبود، اما در حال حاضر متخصصان عقیده دارند سیری بیشتری که پس از صرف آرام یک وعده غذایی نصیب فرد می شود عامل حفظ تناسب اندام اوست.

از طرف دیگر، آرام غذا خوردن موجب می شود فرد تمایل کمتری برای مصرف میان وعده های اغلب چرب و شیرین داشته باشد. زیرا آنها پس از هر بار خوردن یک وعده اصلی مدت زمان بیشتری احساس سیری خواهند داشت. آرام غذا خوردن در کنار همه فوایدی که برای سلامتی ما دارد، زمان خوبی است برای در کنار خانواده و عزیزان بودن. در واقع، هر کدام از وعده های غذایی اگر در آرامش کامل صرف شوند موقعیتی بی نظیر هستند برای نزدیک تر شدن آنهایی که دوستشان داریم. بنابراین، تلاش کنید پس از این به نصیحت همیشگی مادرتان جامه عمل بپوشانید، تا هم جسمی سالم داشته باشید و هم لذت با هم بودن را بچشید.(سلامانه)



لینک منبع :آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید!

آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت ... www.salamatnews.com/news/.../آرام-غذا-بخورید-تا-دیرتر-گرسنه-بشوید! آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۷ - کد خبر: 156071. سلامت نیوز: «آهسته تر غذا بخور»، جمله ای آشنا که همه ما بارهای بارهای سر میز غذا از مادرمان ... آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/4600494 26 جولای 2015 ... آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! سلامت نیوز : آهسته تر غذا بخور ، جمله ای آشنا که همه ما بارهای بارهای سر میز غذا از مادرمان شنیده ایم و بی توجهی ... آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! - شبکه اجتماعی هم میهن https://www.hammihan.com/post/6807468‎Cachedآرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! [لینک] · ilike · و 4 نفر · 0 نظر. محتوای سایت توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم میهن» هیچ مسئولیتی نسبت به ... آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! - سلامت نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/5F5345219475.html‎Cachedسلامت نیوز : «آهسته تر غذا بخور»، جمله ای آشنا که همه ما بارهای بارهای سر میز غذا از مادرمان شنیده ایم و بی توجهی از کنارش گذشتیم.اما حالا به نظر می رسد بهتر است تجدید ... آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! - تا سلامتی tasalamati.com/e/pMpNG/‎Cachedآرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! «آهسته تر غذا بخور»، جمله ای آشنا که همه ما بارهای بارهای سر میز غذا از مادرمان شنیده ایم و بی توجهی از کنارش گذشتیم.اما حالا به ... کباب را آبدار بخورید - اخبار زنان-عصر بانوان- پایگاه خبری زنان asrebanovan.ir/news.php?pageNum_rs1=19&totalRows_rs1=191... آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! افرادی که آرام تر غذا می خورند علاوه بر اینکه دیرتر گرسنه می شوند تصور می کنند حجم غذایشان بیش از آنهایی است که به سرعت ... غذا - مؤسسه جهانى سبطین (ع) - مؤسسه جهانی سبطین::sibtayn.com www.sibtayn.com/fa37/index.php?option=com_tags&view...‎Cachedآرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! ... عادت بدی که استعداد را کم می کند! ... غذاهایی که برای افطاری و سحری مناسب است. فهرست اصلی. پرسش و پاسخ · مطالب ارسالی ... پزشکی بهداشتی - مدرسه متوسطه دوره اول سوم شعبان www.sevomshaaban.loxblog.com/tag/رحیمی/LinkDump.php آرام غذا بخورید تا دیرتر گرسنه بشوید! افرادی که آرام تر غذا می خورند علاوه بر اینکه دیرتر گرسنه می شوند تصور می کنند حجم غذایشان بیش از آنهایی است که به سرعت ... برای کاهش اشتها چه باید کرد؟ cafezaferoon.com/blog/single/289‎Cachedوقتی غذا یا هر خوراکی دیگری در دسترس شما قرار می گیرد، به خودتان اجازه دهید تا گرسنه شوید، چرا که مقاومت و کنترل در برابر اشتها کار مشکلی برای شما محسوب می ... آهسته غذا بخورید تا لاغر شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/298175/آهسته-غذا-بخورید-تا-لاغر-شوید‎Cached20 فوریه 2016 ... آهسته غذا بخوریدبسیاری از مردم مواد غذایی خود سریع و سردستی می خورند ... این تا حدی به افزایش سطح هورمون ضد گرسنگی بستگی دارد و هنگامی رخ ...