مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات

طرز تهیه:

1. درظرف غذا ساز 3.1 پیمانه ریحان،آویشن،سیر، 3 قاشق سوپ خوری روغن‌زیتون و پودر فلفل قرمز را بریزید. دستگاه را روشن کنید تا مواد کاملاً خرد شوند. از مخلوط‌کن هم می‌توانید استفاده کنید. حالا مخلوط حاصل را داخل یک تابه کوچک به مدت 3-2 دقیقه تفت دهید سپس آن را کنار بگذارید.

2. اکنون مقداری روغن‌زیتون داخل یک قابلمه بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید سپس پیاز، کدوسبز و سیب‌زمینی را اضافه کرده ، آنها را کمی تفت دهید. در یک‌کاسه کوچک 2 قاشق سوپ خوری روغن‌زیتون را با رب گوجه و مقداری نمک و فلفل مخلوط کرده و آن را به مواد داخل تابه اضافه کنید. خوب هم بزنید تا رب کاملاً با موادمخلوط شود. حالا گوجه‌فرنگی رنده شده را به مواد اضافه کنید.صبر کنید تا جوش بیاید سپس در قابلمه را بگذارید و به مدت 5 دقیقه صبر کنید.

3. در این زمان مقداری روغن در یک تابه بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حالا فلفل دلمه ای قرمز و زرد خردشده را به مدت 2-1 دقیقه داخل آن تفت دهید سپس مرغ و باقیمانده ریحان را اضافه کرده و مواد را خوب باهم مخلوط‌کنید. کمی هم نمک و فلفل به مواد اضافه کنید.

4. حالا مواد تابه و مخلوطی را که از قبل کنار گذاشته بودید داخل قابلمه بریزید و به‌آرامی هم بزنید تا مواد کاملاًباهم مخلوط شوند و خوراک غلیظی حاصل شود سپس آن را در ظرف موردنظرتان بریزید و سرو کنید.(آشپزی مثبت)



لینک منبع :خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات

غذای فوری؛ خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../غذای-فوری-خوراک-ایتالیایی-مرغ-و-سبزیجات‎Cached Similar21 جولای 2015 ... اگر می‌خواهید در کمتر از یک ساعت یک غذای کامل و خوشمزه درست کنید حتما دستور زیر را امتحان کنید. این غذا یک مدل غذای ایتالیایی است که با مرغ و ... Images for خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات طرز تهیه خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات - ایران ناز www.irannaz.com/italian-food-recipe-chicken-and-vegetables.html‎Cached Similarاگر می‌خواهید در کمتر از یک ساعت یک غذای کامل و خوشمزه درست کنید حتما دستور زیر را امتحان کنید. این غذا یک مدل غذای ایتالیایی است که با مرغ و سبزیجات درست می ... خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات - شبکه خبری پچ پچ pechpech.net/news/10241/خوراک-ایتالیایی-مرغ-و-سبزیجات خوراک ایتالیایی مرغ و سبزیجات payeshonline.com/news/10241/خوراک_ایتالیایی_مرغ_سبزیجات 12 آگوست 2015 ... این غذا یک مدل غذای ایتالیایی است که با مرغ و سبزیجات درست می شود. فلفل دلمه ای قرمز, مرغ پخته, خوراک ایتالیایی, بودجه،روحانی،لاریجانی, خوراک مرغ ایتالیایی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/italian-chicken-feed.html‎Cached Similarخوراک مرغ ایتالیایی طرز تهیه خوراک مرغ ایتالیایی مرغ را قطعه قطعه کرده به آن فلفل و نمک افزوده و آن را در آرد بغلتانید. سپس روغن را در ماهیتابه داغ کرده تقریبا به ... خوراک مرغ | طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-خوراک-مرغ-سبزیجات.p114‎Cachedدر ادامه با طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات چینی و دو روش دیگر برای تهیه خوراک مرغ و سبزیجات آشنا میشوید. مواد لازم: سینه مرغ مکعبی خردکرده: 100 گرم 150 ... آپارات - آموزش خوراک ایتالیایی www.aparat.com/result/_آموزش_خوراک_ایتالیایی_‎Cachedآپارات - آموزش خوراک ایتالیایی. ... آموزش خوراک فلفل دلمه ایی به روش ایتالیایی ( بخش دوم ) · سرآشپز رویال. 590 بازدید ... طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات - خانم بخشی. سفارش آنلاین غذا از منوی رستوران ایتالیایی پاتوق در زودفود https://www.zoodfood.com/restaurant/menu/.../patoghitalianres‎Cached Rating: 0 - 1 review منوی آنلاین رستوران ایتالیایی پاتوق | با انواع غذاهای ایتالیایی, پیتزا, ... خوراک مخصوص پاتوق ... میگو، مرغ، فلفل، سیب زمینی، پیاز، قارچ، سبزیجات، پنیر. آموزش کامل طرز تهیه خوراک مرغ ایتالیایی خوشمزه با سس مخصوص mepatogh.ir/6202/italian-chicken-feed/‎Cached3 جولای 2017 ... آموزش کامل طرز تهیه خوراک مرغ ایتالیایی مخصوص و خوشمزه دستور آشپزی و طرز پخت خوراک مرغ ... سبزی تازه خرد شده :•: ریحان برای تزیین. کیک مرغ ...