مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لازانیا با سویا

طرز تهیه: ابتدا ورق‌های لازانیا را بپزید و بعد از آبکش کردن در آب سرد گذاشته تا به هم نچسبند‌. پیاز را نگینی خرد کرده و تفت دهید‌. سویا را بعد از یک بار جوشاندن و آبکش کردن به پیاز اضافه کرده و در ادامه گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه و هویج و قارچ را افزوده و همه را با هم تفت دهید‌. رب و نمک و ادویه را هم اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کرده و کنار بگذارید‌.

ماهیتابه تفلون را چرب کنید و یک ردیف ورقه لازانیا کف آن بچینید‌. از مواد تفت داده شده روی آن بریزید و بعد پنیر پیتزا را روی آنها ریخته و مجددا یک لایه ورق لازانیا گذاشته و از مواد گوشتی دوباره بریزید و همین‌طور ادامه دهید تا تمام مواد را لایه‌لایه در ظرف جا داده در انتها سس سفید را روی آن ریخته و صاف کنید.

درنهایت برای طلایی شدن روی لازانیا مقداری پنیر پیتزا روی آن بپاشید و در فر از قبل گرم شده با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا آماده شود. روی لازانیای آماده شده را با سس قرمز و آویشن تزئین کنید و بعد از کمی خنک شدن برش بزنید.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :لازانیا با سویا

لازانیا با سویا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2025853265460361428/لازانیا-با-سویا‎Cached21 جولای 2015 ... مواد لازم: هویج رنده شده: 3 عدد متوسط ، فلفل دلمه‌ای خرد شده: یک عدد ، قارچ خرد شده: 100 گرم، گوشت چرخ کرده: 100 گرم ، سویا: 100 گرم ، پیاز: یک عدد ... طرز تهیه لازانیا با سویا و ارزش غذایی سویا – مجله تخصصی آرایشی ... lifemag.ir/طرز-تهیه-لازانیا-با-سویا-و-ارزش-غذایی-سو/‎Cached Similar21 فوریه 2012 ... از خواص سویا چه می دانید ؟ ایـــن روزها شاید کمتر فروشگاه مواد غذایی را بتوان یافت که در آن خبری از فراورده‌های سویا نباشد. حتی در بسیاری از غذا‌های ... لازانیا با سویا + تصویری - لذت آشپزی mina-food.persianblog.ir/post/5‎Cached Similarلازانیا با سویا + تصویری. تاریخ : ۱۳٩۱/٦/۱٩ | ۱٠:٤٧ ق.ظ | نویسنده : بانو | لازانیا. سلام. پست قبلی هم در مورد لازانیا بود. اما ایندفه فرق میکنه .. از مراحل پخت هم عکس ... لازانیا با سویا - پرشین وی persianv.com/ashpazi/لازانیا-با-سویا.html‎Cached24 فوریه 2012 ... طرز تهیه پای باقالی یک غذای خوشمزه با ظاهری زیبا ... لازانیا با سویا ... آن‌گاه مقداری از سس لازانیا و بعد کمی پنیر رنده کرده رویش بریزید. حالا یک ... لازانیا ساده خوشمزه با سویا | بیجاده www.bijade.com/posts/writing-2998.html‎Cachedاو چندی پیش با زنی 47 ساله آشنا شد و دور از چشم اعضای خانواده‌اش با وی ازدواج موقت کرد. دکتر جوان که هنوزبه طور ..... مواد لازم لازانیا ساده خوشمزه با سویا برای 4-6 نفر: ... لازانیا با سویا - راسخون rasekhoon.net/article/show/187686/لازانیا-با-سویا/‎Cachedلازانیا /16 ورق پنیر موزارلای رنده کرده /300 تا 350 گرم. لازانیا با سویا. روش تهیه کره را در تابه ای بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب شود . بعد نمک ، فلفل و آویشن را ... Ashpazi - Lasagna With Soya آشپزی - لازانیا با سویا - YouTube ► 47:57https://www.youtube.com/watch?v=4MTmc0J_gAU Jul 29, 2015 - 48 min - Uploaded by 1TV Kabul تلویزیون یک Ashpazi - How to Make Lasagna With Soya - Ep.956 - 23.07.2015 آشپزی - طرز تهیه ی لازانیا با سویا. لازانیا با سویا: : آشپزی و تغذیه : : آموزش آشپزی : : فست فود tebyan-zn.ir/News-Article/cooking_nutrition/2012/8/.../71845.html‎Cached5 آگوست 2012 ... در این دستور از سویا به جای گوشت استفاده شده است گرچه شما می توانید از مخلوط گوشت و سویا با هم نیز استفاده کنید. در ادامه مطلب با مواد لازم و طرز ... لازانیا با سویا و گوشت خوب می شه؟ | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../topic/.../لازانیا-با-سویا-و-گوشت-خوب-می-شه‎Cached18 جولای 2016 ... شب مهمون دارم می خام یه غذای ساده درس کنم لازانیا با سویا بد نمی شه؟ گوشت و سویا با هم خوب میشه سویای خالی من دوست ندارم. طرز تهیه لازانیا و نکاتی برای پخت آن - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/lasagna1-tips-cooking.html‎Cached Similarپیاز ریز خرد شده، 3-5 دقیقه بعد سوسیس ریز خرد شده بعد از 5 دقیقه مخلوط سویا و ... در آخر هم با سس سفید مخصوص کل سطح لازانیا را کامل بپوشانید و یک لایه پنیر ...