مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میگو پلو جنوبی

طرز تهیه: ابتدا پیاز و سیر را رنده کنید و همزمان در مقداری روغن تفت دهید. میگوهای پاک شده و خشک شده را به پیاز و سیر اضافه کنید و با حرارت بالا تفت دهید. دقت داشته باشید که گوشت میگو بسیار لطیف است و به زمان زیادی برای پخت احتیاج ندارد. رب را همراه نصف لیوان آب و نمک و زعفران به میگو اضافه کنید. مدت پخت باید تا تبخیر شدن آب ادامه پیدا کند. چند دقیقه مانده تا پایان طبخ غذا گشنیز خرد شده را به آن اضافه کنید.

برنج را از قبل آبکش کنید. کف یک قابلمه ته دیگ قرار دهید و برنج و مواد میگو را لایه لایه در قابلمه بریزید. در آخر مقداری روغن داغ یا کره روی برنج بریزید و صبر کنید تا دم بکشد. بعد آن را در دیس کشیده و همراه زیتون و سبزی خوردن میل کنید.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :میگو پلو جنوبی

Images for میگو پلو جنوبی پلو میگو جنوبی - چی بپزم chibepazam.ir/پلو-میگو-جنوبی/‎Cached Similarبرای تهیه آب تمبر هندی ، تمبر هندی را در آب خیس کنید تا نرم بشه ، بعد از صافی رد کنید و از آبش استفاده کنید. پیاز را خلال کنید و در روغن تفت بدین تا طلایی بشه ... میگو پلو - طرز تهیه میگو پلو تند و خوشمزه | ایران کوک https://irancook.ir/04/23/meigo-polo/6960/‎Cachedطرز تهیه میگو پلو : برای تهیه میگو پلو پیاز و سیر را خرد کنید و داخل ماهیتابه بریزید و روی ... میگو 300 گرم; برنج 3 لیوان; رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری; پیاز 1 عدد .... کلمات کلیدی: پلو,پلو میگو,خورش میگو,غذا با میگو,غذای جنوبی,غذای دریایی ... میگو پلو | طرز تهیه میگو هواری-میگو پلو جنوبی - نمناک namnak.com/میگو-هواری-میگو-پلو-جنوبی.p22567‎Cachedمیگو پلو جنوبی و طرز تهیه میگو پلوی جنوبی و طرز تهیه انواع غذاهای متنوع و لذیذ را در آشپزخانه نمناک مشاهده نمائید. طرز تهیه میگو پلو خوزستانی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4725/‎Cached Similar15 ژوئن 2015 ... 2-سبزی میگو اگه 500 گرم باشه 100 گرمش شنبلیله باشه 400 گرمش گشنیز یا شوید باشد. 3-در بعضی شهرهای جنوبی به پلومیگو زرشک هم اضافه ... پلو میگو جنوبی - الی گولو www.eligooloo.com/.../پلو-میگو-بندری---میگو-پلوی-بوشهری-‎Cached Similar12 فوریه 2013 ... دستور این پلوی خوشمزه را از میترا جون یاد گرفتم، اگه به من اعتماد دارین میگو ، گشنیز و تمبر هندی آماده داشته باشین تا فردا شب دستور این پلو را ... کتاب آشپزی/پلو میگو بوشهری - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/پلو_میگو_بوشهری‎Cached Similarمیگو ۳۰۰ گرم (۲۰ عدد); برنج ۲ پیمانه; پیاز ۱ عدد متوسط; سبزی (گشنیز و ... مایه میگو کمی سفت تر از مایه بقیه پلو مخلوطهاست ولی بعد از اینکه برنج پخت، موقع ... میگو پلو، غذای لذیذ جنوبی ها! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../میگو-پلو،-غذای-لذیذ-جنوبی-ها-عکس.html‎Cachedمیگو پلو از غذاهای جنوبی و بسیار مقرون به صرفه است زیرا در تهیه آن از میگوی ریز استفاده ... برچسب ها: ترشی انبه تند طرز تهیه میگو پلو غذاهای جنوبی میگو پلو ... لذت آشپزی با هانی شف - میگو پلو جنوبی hanichef.blogfa.com/post/232‎Cached Similar30 آوریل 2012 ... بالاخره بعد از مدتها که دلم میگو می خواست میگو خریدم و این بار برخلاف همیشه که پفکیش می کردم، دلم میگو پلو خواست....اونم از نوع جنوب کشورمون. طرز تهیه میگو پلو با کشمش و 8 راز پخت آن - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../shrimp-dishes1-secrets1.html‎Cachedطرز تهیه میگو پلو با کشمش. میگوپلو از غذاهای جنوبی و بسیار مقرون به صرفه است زیرا در تهیه آن از میگوی ریز استفاده می‌شود که قیمت نسبتاً مناسبی دارد.