مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش هایی برای داشتن مژگانی بلند

آرایش‌تان را پاک کنید: مواد آرایشی مانع رشد مژه می‌شود. ریمل روی مژه‌ها سنگینی می‌کند و خط چشم هم منافذ را می‌بندد. شب‌ها پیش از خواب حتما مواد آرایشی را از دور چشم‌تان پاک کنید و این کار را هم به آرامی انجام دهید تا به چشم‌تان لطمه نزند.

روغن زیتون و روغن کرچک بزنید: تلفیق این دو روغن با هم یکی از بهترین درمان‌ها برای رشد مژگان شماست، اما مواظب باشید روغن کرچک وارد چشمانتان نشود. این ترکیب روغنی را روی مژگانتان بمالید.

از چای سبز استفاده کنید: برگ‌های چای سبز را با کمی آب مخلوط کنید و سپس آن را به مژگانتان بزنید. چای سبز موجب تقویت مژگان شما می‌شود و در نتیجه استفاده از آن، مژه‌هایی بلندتر، پرپشت‌تر و قوی‌تر خواهید داشت.

نوک مژگانتان را بچینید: چیدن نوک آنها موجب تحریک شدن پیاز مژگانتان می‌شود. هر سه ماه یک بار، کمی نوک مژگان‌تان را بچینید تا بلندتر و پرپشت‌تر شوند.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :روش هایی برای داشتن مژگانی بلند

Images for روش هایی برای داشتن مژگانی بلند روش هایی برای داشتن مژگانی بلند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روش-هایی-برای-داشتن-مژگانی-بلند 14 جولای 2015 ... در حالی که روش‌هایی طبیعی وجود دارد که می‌تواند به طور مداوم به شما مژه‌هایی بلند و پرپشت ببخشد. تصویر روش هایی برای داشتن مژگانی بلند. روش هایی برای داشتن مژگانی بلند - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair/ways4-long-ciliary.html‎Cachedروش هایی برای داشتن مژگانی بلند مژگان بلند و پرپشت,مژه مصنوعی,مانع رشد مژه,رشد مژگان,بهترین درمان‌ها برای رشد مژگان,تقویت مژگان. روش هایی برای داشتن مژگانی بلند! - نیک صالحی https://www.niksalehi.com/hamechiz/235743.html 22 جولای 2015 ... چشمان رنگی، مشکی، ریز یا درشت، همگی با مژگان بلند و پرپشت بسیار زیباتر می‌شوند. اکثر خانم‌ها عادت دارند فقط با ریمل زدن یا استفاده از مژه ... روش هایی برای داشتن مژگانی بلند -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news201771819571015338.html‎Cached18 جولای 2017 ... روش هایی برای داشتن مژگانی بلند مژگان بلند و پرپشت,مژه مصنوعی,مانع رشد مژه,رشد مژگان,بهترین درمان ها برای رشد مژگان,تقویت مژگان. روش هایی برای داشتن مژگانی بلند -بانک اطلاعات عمومی- www.hamgorooh.com/post/.../روش-هایی-برای-داشتن-مژگانی-بلند‎Cached18 جولای 2017 ... روش هایی برای داشتن مژگانی بلند. روش هایی طبیعی وجود دارد که می تواند به طور مداوم به شما مژه هایی بلند و پرپشت ببخشد. چشمان رنگی، مشکی، ریز ... مجله تفریحی و اخبار - مطالب ابر روش های داشتن مژگانی بلند foaddl.mihanblog.com/.../روش%20های%20داشتن%20مژگانی%20بلند‎Cachedداشتن مژگانی بلند,http://gemupload.ir/do.php? روش‌هایی طبیعی وجود دارد که می‌تواند به طور مداوم به شما مژه‌هایی بلند و پرپشت ببخشد. چشمان رنگی، مشکی، ریز یا ... میهن مگ - روش هایی برای داشتن مژگانی بلند https://mihanmag.com/.../روش_هایی_برای_داشتن_مژگانی_بلند‎Cached24 مه 2017 ... راه برای حضور مژگانی بلند در راه است که همیشه می تواند به شما madhi و پرپشت ببخش رنگارنگ چشم سیاه و.... و یا درشت و.... با تمام مژه ها و اضافه ... اخبار من - روش هایی برای داشتن مژگانی بلند و پرپشت www.akhbareman.com/.../روش-هایی-برای-داشتن-مژگانی-بلند-و-پرپشت چشمان رنگی، مشکی، ریز یا درشت، همگی با مژگان بلند و پرپشت بسیار زیباتر می‌شوند. اکثر خانم‌ها عادت دارند فقط با ریمل زدن یا استفاده از مژه مصنوعی مژگان خود را ... روش هایی برای داشتن مژگانی بلند - سلامت من وتو salamatemanoto.com/.../2298-روش-هایی-برای-داشتن-مژگانی-بلند‎Cachedچشمان رنگی، مشکی، ریز یا درشت، همگی با مژگان بلند و پرپشت بسیار زیباتر می‌شوند. اکثر خانم‌ها عادت دارند فقط با ریمل زدن.