مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میکرودرم تراپی چیست؟

دکتر امیرهوشنگ احسانی با اشاره به اینکه باز شدن منافذ پوست یکی از مشکلات شایع پوستی است، گفت: پس از چند جلسه درمان با میکرودرم به علت بافت سازی و محکم‌تر شدن پوست، منافذ پوستی کوچک‌تر می‌شود و با این روش به راحتی قابل درمان است.

وی افزود: در این روش با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده، با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی پوست ایجاد می‌شود. همچنین یک مکش نیز روی پوست انجام می‌شود که باعث جمع شدن کریستال‌ها از سطح پوست و بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول‌های فیبروبلاست می‌شود که ترمیم و طراوت پوست را به دنبال دارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: از میکرودرم می‌توان برای رفع جای جوش، فرورفتگی‌های ناشی از جوش‌های قبلی و جای آکنه، درمان آکنه و آبله مرغان استفاده کرد؛ البته اغلب بر حسب نوع اسکار، محل و عمق آن به چند جلسه درمان هفتگی نیاز است. در ترمیم جوشگاه‌های سوختگی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.

احسانی با بیان اینکه پس از چند جلسه درمان توسط میکرودرم می‌توان از لیزرهای جوان‌سازی بدون زخم استفاده کرد که نتیجه درمان را خیلی بهتر می‌کند، افزود: امروزه میکرودرم جای خود را به دستگاه‌های لیزری؛ چراکه استفاده از لیزر زیر نظر متخصصان دارای دوام و کارایی بیشتری است.

این متخصص پوست در پایان یادآور شد: اثر میکرودرم در لک‌هایی که پیش از آن با درمان‌های ضدلک بهبود نیافته‌اند، مشهودتر است.(ایسنا)



لینک منبع :میکرودرم تراپی چیست؟

میکرودرم تراپی چیست؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../میکرودرم-تراپی-چیست؟‎Cached6 جولای 2015 ... یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه افزایش قوام کلی پوست و روشن‌تر شدن آن به دنبال میکرودرم تراپی ایجاد می‌شود، گفت: از این روش می‌توان در ... میکرودرم تراپی چیست؟ portal.jafamhis.com/fa/page/.../میکرودرم+تراپی+چیست؟.html‎Cachedیک متخصص پوست و مو با بیان اینکه افزایش قوام کلی پوست و روشن‌تر شدن آن به دنبال میکرودرم تراپی ایجاد می‌شود، گفت: از این روش می‌توان در درمان چروک‌های سطحی ... میکرودرم ابریژن برای بهبود چه مشکلاتی استفاده می شود؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/.../abryzhn2-microdermabrasion.html‎Cached Similarمیکرودرم ابریژن میکرودرم ابریشن,از بین بردن ضخامت پوست , تقویت قوام پوست, پوست صورت ,مزیت میکرودرم ابریژن,رفع جای جوش. میکرودرم تراپی چیست | یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه افزایش www.ghatreh.com/news/nn35055089/میکرودرم-تراپی-چیست 14 دسامبر 2016 ... یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه افزایش قوام کلی پوست و روشن تر شدن آن به دنبال میکرودرم تراپی ایجاد می شود، گفت. میکرودرم تراپی چیست؟ | یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه افزایش www.ghatreh.com/news/nn26540112/میکرودرم-تراپی-چیست‎Cached6 جولای 2015 ... یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه افزایش قوام کلی پوست و روشن تر شدن آن به دنبال میکرودرم تراپی ایجاد می شود، گفت. میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) چیست؟ تاریخچه پیدایش آن و .... www.microdermabrasion.ir/index.php/87-microderm-m1‎Cached Similarمیکرودرم ابریژن ابریشن Microdermabrasion پوست اسکار منافذ پوست کومدون های سر سیاه ... میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) چیست؟ ... کاربردهای درمانی. میکرودرم و همه چیز درمورد میکرودرم - نمناک namnak.com/میکرودرم.p9182‎Cachedموارد استفاده از میکرودرم. موارد استفاده و فواید میکرودرم چیست؟ 1- از بین بردن لک های پیری. 2- از بین بردن و تمیز کردن جوشهای سر سیاه. 3-شاداب وسر حال شدن پوست ... میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود - مرکز لیزر موهای زائد در رشت baran-clinic.com/articles/13-microdermabrasion.html‎Cached7 دسامبر 2016 ... کلینیک باران رشت در این مقاله اطلاعاتی شامل موارد استفاده میکرودرم و ... کلینیک باران رشت » مقالات » میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود .... های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می توان از این روش درمانی استفاده کرد. میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن Microdermabrasion - پی آر پی ... prptreatments.blogsky.com/1390/09/21/post-28/‎Cached Similarمیکرودرم ابریژن چیست؟ میکرودرم ابریژن ... بلافاصله پس از اتمام یک جلسه درمانی با این روش، پوست، نرم و صاف تر شده و بهبود یافته به نظر خواهد رسید. چه کسی می ... میکرودرم تراپی چیست؟ | خدمات مجالس و تشریفات عقد و عروسی امیر www.tashrifatamir.com/میکرودرم-تراپی-چیست؟/ 13 جولای 2015 ... میکرودرم تراپی چیست؟. پذیرای مجالس عروسی عقد نامزدی افطاری تشریفات مراسم ماشین عروس جشن گل آرایی تزیینات داماد سفره عقد برگزاری سالن ...