مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه

قهوه در سراسر جهان به عنوان یک نوشیدنی روزانه مصرف می شود. اکثر مردم قهوه را برای بالا بردن سطح هوشیاری و جلوگیری از خواب آلودگی می نوشند. اما مطالعه اخیر محققان «انجمن جهانی تحقیق سرطان» واقع در انگلیس نشان می دهد که قهوه نه تنها برای هوشیاری مفید است، بلکه می تواند از بروز سرطان کبد نیز جلوگیری کند.

براساس یافته های این محققان، ارتباط مستقیمی بین رژیم غذایی، فعالیت فیزیکی بدن و سرطان وجود دارد. آنها دریافتند که با نوشیدن یک فنجان قهوه در هر روز می توان خطر ابتلا به سرطان کبد را تا حد چشمگیری کاهش داد. قهوه و مشتقات آن می توانند در کاهش تجلی ژن های دخیل در التهاب تاثیر مثبت داشته باشند که این اثرات به نظر می رسد در کبد بیش از دیگر عضوها قابل ملاحظه است.

نتایج حاکی از آن است که مصرف قهوه می تواند آسیب DNA در سلول های خونی را کاهش دهد و DNA را از آسیب های خارجی محافظت کند. براساس این تحقیقات با مصرف یک فنجان قهوه در روز خطر ابتلا به سرطان کبد تا حدود ۱۴ درصد کاهش می یابد. البته شایان ذکر است این نتایج در مورد مردان بیشتر از زنان صدق می کند.(مهر)



لینک منبع :پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه

پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../پیشگیری-از-سرطان-کبد-با-نوشیدن-قهوه‎Cached6 جولای 2015 ... براساس مطالعه ای جدید نوشیدن قهوه می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش دهد. پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه - سایت خبر اقتصادی eghtesadgardan.ir/fa/news/.../پیشگیری-از-سرطان-کبد-با-نوشیدن-قهوه براساس مطالعه ای جدید نوشیدن قهوه می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش دهد. پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه mansa.ir/?t=93&e...ir...پیشگیری...سرطان+کبد+با+نوشیدن+قهوه اونها دریافتند که با نوشیدن یک فنجان قهوه در هر روز می توان خطر ابتلا به سرطان کبد را تا حد چشمگیری کاهش داد. قهوه و مشتقات اون می توانند در کاهش تجلی ژن های دخیل ... پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/.../پیشگیری-از-سرطان-کبد-با-نوشیدن-قهوه.html رابطه قهوه و سرطان کبد قهوه در سراسر جهان به عنوان یک نوشیدنی روزانه مصرف می شود. اکثر مردم قهوه را برای بالا بردن سطح هوشیاری و جلوگیری از خواب آلودگی می نوشند. نوشیدن چند فنجان قهوه در روز در پیشگیری از انواع سرطان ها موثر است ... www.pezeshk.us/?p=28428‎Cached Similarبه گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، کارشناسان نوشیدن چندین فنجان قهوه را در روز برای جلوگیری از سرطان روده توصیه کردند. کارشناسان توصیه کردند که با ... | خواص ضد سرطانی قهوه jahanshimi.com/articleDetail/190.html‎Cached Similarکارشناسان نوشیدن چندین فنجان قهوه را در روز برای جلوگیری از سرطان روده توصیه کردند. ... کردند که با نوشیدن جندین فنجان قهوه در روز از خطر سرطان روده کاهش می یابد. ... قهوه ضدسرطان است محققان ژاپنی دریافتند که قهوه در پیشگیری از سرطان بویژه در ... پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن سه فنجان قهوه در روز www.delgarm.com/.../65528-پیشگیری-سرطان-نوشیدن-فنجان-قهوه پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن سه فنجان قهوه در روز - همچنین نوشیدن قهوه ممکن است مانع از ابتلا به بیمار-پیشگیری-سرطان-نوشیدن-فنجان-قهوه. قهوه بخورید تا سرطان کبد نگیرید - نمناک namnak.com/پیشگیری-از-سرطان-کبد.p50348‎Cachedپیشگیری از سرطان کبد با مصرف قهوه. قهوه یکی از نوشیدنی های رایج است که امروزه در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. عده ای مصرف آن را برای سلامتی مضر می ... پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوه www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=31988‎Cached7 جولای 2015 ... پیشگیری از سرطان کبد با نوشیدن قهوهبراساس مطالعه ای جدید نوشیدن قهوه می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش دهد. به گزارش خبرنگار مهر، قهوه ... کاهش احتمال بروز سرطان کبد با نوشیدن قهوه - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/.../کاهش-احتمال-بروز-سرطان-کبد-با-نوشیدن-قهوه‎Cached31 مه 2017 ... سلامت آنلاین- بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای جدید معلوم شده است که نوشیدن روزانه قهوه خطر ابتلا به یکی از شایع‌ترین انواع سرطان ابتدایی کبد را کاهش ...