مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفید کردن پوست دست با محلول خانگی

مالش دادن دست ها با مخلوط سیب زمینی، گلیسرین و آب لیمو ترش روشن کننده فوق العاده ای برای پوست دست هاست.

کمالی، متخصص طب سنتی درباره راهکارهای روشن کردن پوست دست، گفت: اگر 60 گرم گلاب، گلیسرین و عرق شاتره را با کمی آب لیمو ترش، مخلوط کنیم و دست ها را با آن بشوییم دست ها تمیز و روشن خواهد شد.

اگر خانم های خانه دار 10 گرم آرد جو دو سر را با 20 گرم شیر مخلوط کنند تا خمیر شود و سپس به دست ها بمالند باعث روشن شدن دست ها خواهد شد.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: استفاده از این مخلوط باید چند بار در هفته تکرار شود تا اثر فوق العاده آن روی پوست دست مشاهده شود.

کمالی درباره اثر آب لیموی تازه گفت: اگر دست ها را هر چند روز یک بار با آب لیموی تازه بشوییم علاوه بر تمیزی باعث روشن شدن پوست دست نیز خواهد شد.

افرادی که مشاغل سخت دارند باید یک سیب زمینی را رنده کنند و آب آن را بگیرند و 15 گرم گلیسرین به علاوه 20 گرم آب لیمو ترش را به آن اضافه کنند و پس از مخلوط کردن، به دست ها بمالند تا آثار فوق العاده آن را ببینند.

(عصر ایران)



لینک منبع :سفید کردن پوست دست با محلول خانگی

سفید کردن پوست دست با 3 محلول خانگی - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../سفید-کردن-پوست-دست-با-3-محلول-خانگی‎Cached Similarسفید کردن پوست دست با 3 محلول خانگی با مواد غذایی ای که در منزل تان دارید محلول هایی درست کرده و پوست دست تان را سفید کنید. مالش دادن دست ها با مخلوط سیب ... سفید کردن و جوانی دستها به 3 روش خانگی - نمناک namnak.com/سفید-کردن-جوانی-دستها.p16244‎Cachedسفید کردن دستها و زیبا شدن پوست دست و جوان کردن پوست دست و راه های طبیعی زیبا ... با مواد غذایی ای که در منزل تان دارید محلول هایی درست کرده و پوست دست تان را ... سفید کردن پوست دست با سه محلول خانگی | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/63943‎Cached Similarسفید کردن پوست دست با 3 محلول خانگیبا مواد غذایی ای که در منزل تان دارید محلول هایی درست کرده و پوست دست تان را سفید کنید. مالش دادن دست ها با مخلوط سیب. روشن شدن پوست صورت با ۱۵ روش خانگی | چطور chetor.com/38245-روشن-شدن-پوست-صورت/‎Cached Rating: 87% - 1,450 votes لایه‌برداری با دست و بدون استفاده از دستگاه، واقعا به روشن شدن پوست کمک می‌کند. ... دقت کنید که بعد از استفاده از این محلول بیرون نروید؛ چون آب‌لیمو پوست را ... سفید کردن پوست دست با 3 محلول خانگی - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1434254160540676‎Cached Similarسایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان - عصر ایران. سفید کردن پوست دست با محلول خانگی با مواد غذایی ای - کلوب www.cloob.com/.../سفید_کردن_پوست_دست_با_محلول_خانگی_با_مواد_غذایی‎Cached Similar2 جولای 2015 ... سفید کردن پوست دست با محلول خانگی با مواد غذایی ای که در منزل تان دارید محلول هایی درست کرده و پوست دست تان را سفید کنید. مالش دادن دست ها با ... سفید کردن پوست دست با محلول خانگی - آرایشگاه سه رخ www.serokh.com/آرایشگاه-سفیدکردن-پوست-دست-محلول-خانگ/‎Cached14 جولای 2017 ... مواد غذایی که در منزل موجود است امکان روشن کردن پوست دست را داشته و میتوان از این محلول ها در منزل و آرایشگاه برای روشن کردن پوست دست استفاده ... سفید کردن پوست دست با 3 محلول خانگی - آکا www.akairan.com/health/taghziyeh.../2015613131720.html‎Cached Similar13 ژوئن 2015 ... با مواد غذایی ای که در منزل تان دارید محلول هایی درست کرده و پوست دست تان را سفید کنید, سفید کردن پوست دست با محلول خانگی خرازی ها دارن . جزو - زیباکده https://www.zibakade.com/.../سفید-کردن-پوست-دست-با-محلول-خانگی-TP19034-PI386795/?...‎Cachedسفید کردن پوست دست با محلول خانگی با مواد غذایی ای که در منزل تان دارید خرازی ها دارن . جزو وسایل گلسازیه که تو خرازی هست. سفید کردن پوست دست با 3 محلول خانگی - پارسینه www.parsine.com/fa/.../سفید-کردن-پوست-دست-با-3-محلول-خانگی‎Cached Similar15 ژوئن 2015 ... با مواد غذایی ای که در منزل تان دارید محلول هایی درست کرده و پوست دست تان را سفید کنید.