مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی

نوشیدنی مرکبات و نعناع، برای کاهش نفخ

برای مدیریت نفخ خفیف ناشی از پرخوری، غذاهای شور و سندروم قبل از قاعدگی، می‌توانید از ۲ قطعه لیمو، ۱۰ برگ نعناع، نصف خیار خرد شده و دو قاشق چای خوری زنجبیل پودر یا خرد شده در سه لیتر آب استفاده کنید. اجازه دهید مخلوط یک شب در پارچ دربسته بماند و سپس آن را سرد یا گرم میل نمایید.


نوشیدنی تقویت کننده سیستم ایمنی

مهم نیس چه فصلی باشد، قوی نگه داشتن سیستم ایمنی همیشه مهم است. به عنوان یک روش طعم‌دار برای رهایی سریع‌تر از عفونت‌های التهابی مانند سینوزیت، سرماخوردگی و... می‌توانید از این نوشیدنی استفاده کنید. ۱ فنجان آناناس حبه شده، ۱ فنجان توت فرنگی خرد شده و ۲ پرتقال پوست کنده را به ۳ لیتر آب اضافه کنید. آناناس مقدار ارزشمندی از بروملین ماده شیمیایی با خواص ضد التهابی را برای شما فراهم می‌کند. توت فرنگی و پرتقال سرشار از ویتامین C که یک آنتی اکسیدان قوی است می‌باشند. حداقل دوساعت قبل از نوشیدن آن را خنک کنید.


آب هندوانه برای بازیابی عضلات

تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن آب هندوانه درست قبل از ورزش، ضربان قلب ورزشکاران را کاهش می‌دهد و از درد عضلانی روز بعد پیشگیری می‌کند. به عنوان یک آبرسان فوق العاده قبل از تمرین به جای نوشیدنی‌های قنددار ورزشی، از آب هندوانه و نعناع استفاده کنید. یک دوم فنجان هندوانه بی هسته خرد شده، ۱ قاشق غذاخوری نعناع تازه خردشده را درون یک بطری نیم لیتری بریزید و سپس آن را با آب پر کنید. اجازه دهید یک شب بماند تا هم خنک شود و هم عطر و طعم بگیرد.


مخلوط آناناس و مریم گلی برای آرامش

مریم گلی در یک فنجان آبگرم به عنوان نوشیدنی آرامش بخش شناخته شده است. یک چهارم فنجان تمشک خرد شده، یک چهارم فنجان آناناس خرد شده و ۲ برگ مریم گلی (ترجیحاً تازه) را در نیم لیتر آب بریزید. کربوهیدرات موجود در انواع توت به مغز شما اجازه می‌دهد حالت آرامش و احساس خوبی که ناشی از سوتونین در مغز است را تجربه کند. این مخلوط را به مدت حداقل دوساعت در یخچال قرار دهید. سپس آن را هم بزنید و به آرامی و بدون حواس پرتی بنوشید تا به نتیجه دلخواه برسید. (لاپلاس)



لینک منبع :طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی

طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../طرز-تهیه-۴-نوشیدنی-خانگی-برای-حفظ-سلامتی‎Cached18 ژوئن 2015 ... تصویر طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی. نوشیدنی مرکبات و نعناع، برای کاهش نفخ. برای مدیریت نفخ خفیف ناشی از پرخوری، غذاهای ... طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی - شاهین پرس shahinpress.ir/35957/طرز-تهیه-۴-نوشیدنی-خانگی-برای-حفظ-سلامت‎Cached۰۹:۱۰ - پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴. آموزش تهیه نوشیدنی‌های مفید و خوش‌طعم. طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی. اگرچه نوشیدن آب به اندازه کافی می‌تواند جلوی ... طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../طرز-تهیه-۴-نوشیدنی-خانگی-برای-حفظ-سلامتی 18 ژوئن 2015 ... تصویر طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی. نوشیدنی مرکبات و نعناع، برای کاهش نفخ. برای مدیریت نفخ خفیف ناشی از پرخوری، غذاهای ... طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/2cd443268229.html 18 ژوئن 2015 ... طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی. اگرچه نوشیدن آب به اندازه کافی می‌تواند جلوی مشکلات ناشی از کم‌آبی، مانند سردرد و خستگی را بگیرد ... طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی . . . - کلوب www.cloob.com/u/8121347/119225586 طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی . . . ... مطالب تصاویر 17 · دوست شوید. 94/03/28 17:23. طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی . . . علی. طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی - واضح vazeh.com/.../طرز-تهیه-۴-نوشیدنی-خانگی-برای-حفظ-سلامتی‎Cached18 ژوئن 2015 ... آموزش تهیه نوشیدنی‌های مفید و خوش‌طعم طرز تهیه ۴ نوشیدنی خانگی برای حفظ سلامتی جام جم سرا- اگرچه نوشیدن آب به اندازه کافی می‌تواند جلوی ... 4 نوشیدنی برای سم‌زدایی بدن و پاک‌سازی معده - مجله اینترنتی پَروشات paroshat.com/7082/4-نوشیدنی-برای-سم‌زدایی-بدن‎Cachedآب و نوشیدنی های سم‌زدا می‌تواند در سلامتی نقش مهمی را ایفا کند.در اینجا دستور تهیه 4 نوشیدنی سم‌زدا را در اختیارتان قرار می‌دهیم. طرز تهیه نوشیدنی ورزشی خانگی - مجله تفریحی تهران ییسا https://yisa.ir/search/?...طرز%20تهیه%20نوشیدنی%20ورزشی%20خانگی‎Cachedنوشیدنی ورزشی خوشمزه در منزل درست کنید برای حفظ سلامتی بدن باید در طول روز یک و ... طرز تهیه سس سیب خانگی بسیار ساده است و تهیه این سس در خانه به طور حتم از ... به همین خاطر شاید بد نباشد تا با روش تهیه چهار نوع لیموناد با طعم های گوناگون ... طرز تهیه نوشیدنی ورزشی خانگی - تاپ ناز www.topnaz.com/homemade-drinks/‎Cachedنوشیدنی ورزشی خوشمزه در منزل درست کنید. برای حفظ سلامتی بدن باید در طول روز یک و نیم و تا 2 لیتر آب بنوشید. اگر ورزشکار هستید باید به نوشیدن آب بسیار ... طرز تهیه نوشیدنی ورزشی خانگی - مجله خبری وبی ها webiha.ir/search/?q=طرز%20تهیه%20نوشیدنی%20ورزشی%20خانگی‎Cachedنوشیدنی ورزشی خوشمزه در منزل درست کنید برای حفظ سلامتی بدن باید در طول .... هم سلامت خود را تضمین کنید، در ادامه این مطلب، روش تهیه ۴ نوشیدنی انرژی زا آموزش داده ...