مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو

چند راه و روش مناسب برای استفاده از آب برنج در ادامه مطلب توضیح داده شده تا به فواید و خواص آن بهتر و بیشتر پی ببرید:


۱-استفاده به عنوان تونر پوست
یک تکه پنبه را در آب برنج خیس کرده، از آن برای پاک کردن پوست استفاده کنید. آب برنج هرگونه ناخالصی را از پوست شما می‌زداید و باعث شاداب و نرمی پوست می‌شود.


۲-ماسک صورت
از آب برنج می‌توانید ماسک صورت درست کنید. یک تکه پارچه به اندازه صورتتان بردارید و قسمت چشم، دهان و سوراخ‌های بینی صورتتان را از روی پارچه ببُرید. حالا پارچه را به مدت ۱۰ دقیقه در آب برنج خیس کنید. آن را بچلانید تا آب اضافی‌اش گرفته شود. سپس به عنوان ماسک روی صورتتان بگذارید و پس از ۱۵ دقیقه آن را بردارید و صورت خود را بشوئید. ماسک تهیه شده از آب برنج به پوست صورت شما احساس شادابی می‌بخشد.


۳-شست‌وشوی صورت
آب اضافه برنج را درون بطری ریخته و با نگهداری آن هر زمان که قصد دارید صورتتان را بشوئید از آن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود پوستی زیبا و درخشان داشته باشید.


۴-پر کردن گودی‌های ریز و منافذ کوچک پوست
تکه‌ای پنبه را به آب برنج آغشته کنید و روی پوستتان بگذارید. آب برنج منافذ آن را می‌بندد و باعث کوچک‌تر به نظر آمدن آن‌ها می‌شود.


۵-رفع آکنه‌های روی پوست
مقداری آب برنج روی جوش‌های پوستی بریزد و مدتی صبر کنید. تکرار این کار طی چند روز به رفع آکنه و جوش‌های روی پوست کمک شایانی می‌کند.


۶-ماسکی برای سلامت مو
آب برنج را روی پوست سرتان بریزید و ۲۰ دقیقه صبر کنید. پس از گذشت این مدت، موهای سرتان را با نرم‌کننده یا شامپوی ملایم شست‌وشو بدهید. با این کار بدون خرید محصولات گران‌قیمت، موهایی درخشان و براق خواهید داشت. (جام جم سرا/ ترجمه: زری حسین‌زاده/ هلث‌اندبیوتی)



لینک منبع :۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو

۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../۶-خاصیت-باورنکردنی-آب-برنج-برای-پوست-و-مو‎Cached19 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- وقتی در آشپزخانه برنج دم می‌کنید، آب حاصل از آن را دور نریزید زیرا آب برنج سرشار از مواد مغذی است که هم برای پوست و هم برای مو فواید و ... ۶ خاصیت باورنکردنی آب برنج برای پوست و مو که نمیدانستید ... https://weebfa.com/.../۶-خاصیت-باورنکردنی-آب-برنج-برای-پوست-و‎Cached19 مه 2017 ... آب برنج دوست پوست شما. آب برنج حاوی «اسید پاراآمینوبنزوئیک» است و این عنصر مفید در تمام محصولات آرایشی بهداشتی محافظتی نور خورشید ... ۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../۶-خاصیت-باورنکردنی-آب-برنج-برای-پوست-و-مو‎Cached Similar20 ژوئن 2015 ... وقتی در آشپزخانه برنج دم می‌کنید، آب حاصل از آن را دور نریزید زیرا آب برنج سرشار از مواد مغذی است که هم برای پوست و هم برای مو فواید و خواص بسیار ... پاتوق شادی - ۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو ... https://www.facebook.com/patogh.shadi/posts/1022169554462079‎Cached Similar۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو وقتی در آشپزخانه برنج دم می‌کنید ، آب حاصل از آن را دور نریزید زیرا آب برنج سرشار از مواد مغذی است که هم برای... ۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو - جام جم ... - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/4c6043310024.html‎Cachedجام جم سرا- وقتی در آشپزخانه برنج دم می کنید، آب حاصل از آن را دور نریزید زیرا آب برنج سرشار از مواد مغذی است که هم برای پوست و هم برای مو فواید و خواص بسیار دارند. ۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو - نور نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/5FAE43351463.html به گزارش نورنیوز ؛ وقتی در آشپزخانه برنج دم می کنید، آب حاصل از آن را دور نریزید زیرا آب برنج سرشار از مواد مغذی است که هم برای پوست و هم برای مو فواید و خواص ... ۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو – فروشگاه برنج ... giltaz.ir/بایگانی/2527‎Cached0Shopping Cart · فروشگاه برنج گیلتاز. خانه · همه محصولات · برنج سبوس دار ممتاز 1 کیلویی · سبوس برنج ایزوله شده بهداشتی · برنج سبوس دار قهوه ای 1 کیلویی ... فواید برنج و آب برنج برای پوست | نوین آرایش novinarayesh.com/index.php/learn/.../388-2015-11-02-21-20-09‎Cached2 نوامبر 2015 ... خواص آب برنج تنها برای زیبایی پوست و مو نیست بلکه به دلیل ... خاصیت باور نکردنی "آب برنج"برای پوست و مو ... ۶-ماسکی برای سلامت مو. آب ... پوست و مو آب برنج را هرگز دور نریزید news0.ir/.../پوست%20و%20مو%20آب%20برنج%20را%20هرگز%20دور%20نری...‎Cached۶ خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و موiranianuk.com/ 20150620003643004/...... از آن را دور نریزید زیرا آب برنج ... آب برنج» برای پوست و مو +59. خاصیت باورنکردنی «آب برنج» برای پوست و مو | دانلود یاب downlodyab.ir/tag/خاصیت-باورنکردنی-آب-برنج-برای-پوست-و/‎Cachedبرای نرم و منعطف کردن پوست از آب برنج استفاده کنید قرن ها زنان آسیایی ازاین روش برای افزایش زیبایی پوست و مو خود استفاده کرده اند روزانه صورت وموهای خودرا با ...