مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قبل از ورزش بدنتان را آماده کنید

به نقل از پایگاه خبری International Journal of Sports Medicine and Exercise Immunology Reviews، آموزش مناسب برای هر حرکت می‌تواند به بدن در پیشگیری از این اتفاق کمک کند. دو مطالعه که توسط محققان دانشگاه موناش در استرالیا انجام شده است نشان می‌دهد که آموزش‌های پیشرونده طولانی مدت می‌تواند از عفونی شدن بدن بر اثر انجام ورزش‌های سنگین پیشگیری کند. در همین زمینه، دکتر ریکاردو کوستا از بخش تغذیه و رژیم غذای دانشگاه موناش در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت: بدن باید برای انجام ورزش‌های سنگین آمادگی پیدا کند و برای این منظور باید تحت یک مربی به مدت طولانی آموزش دید.
محققان متوجه شدند که انجام ورزش‌های سنگین بدون برخورداری از آمادگی بدنی باعث ایجاد تغییرات در دیواره روده می‌شود که در نتیجه آن باکتری‌هایی که به‌طور طبیعی در دیواره روده وجود دارند وارد جریان خون می‌شوند و باعث بروز واکنش ضد التهابی بدن می‌شود.
این واکنش بدن می‌تواند به ابتلا به سندرم پاسخ التهابی سیستمیک ناشی از عفونی شدن بدن منجر شود که درصورتی که به درستی تشخیص داده و درمان نشود می‌تواند کشنده باشد.
نتایج این مطالعه در مجله International Journal of Sports Medicine and Exercise Immunology Reviews منتشر شده است.



لینک منبع :قبل از ورزش بدنتان را آماده کنید

قبل از ورزش بدنتان را آماده کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../قبل-از-ورزش-بدنتان-را-آماده-کنید قبل از ورزش بدنتان را آماده کنید. جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 09:54. جام جم سرا- نتایج پژوهشی تازه نشان می‌دهد که انجام ورزش‌های سنگین بدون آموزش و آمادگی اولیه بدنی ... چرا قبل از ورزش حتما باید بدنتان را گرم کنید؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/public.../warm5-before-exercise.html‎Cachedبه تمام مزایای گرم کردن قبل از ورزش نگاهی داشته باشیم: به تحرک در آوردن مفاصل. فعال و آماده کردن عضلات. پیشگیری از آسیب دیدگی در طول ورزش. بهبود جریان و ... فواید گرم کردن بدن قبل از ورزش - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../benefits5-warming-exercise.html‎Cachedهمچنین مهم است که برخی تمرینات پایه مثل تمرین تعادل و هماهنگی را به گرم کردن خود اضافه کنید. این حرکات و تمرینات داینامیک بدن را برای دویدن آماده می‌سازند، عضلات ... گرم کردن بدن قبل از ورزش و آموزش با تصاویر متحرک - سیمرغ seemorgh.com/.../320242-آموزش-روش-گرم-کردن-بدن-قبل-از-ورزش/‎Cached1 ا کتبر 2016 ... به طور مشابه، شما هم نیاز دارید که بدن خود رااز لحاظ فیزیکی آماده کنید بوسیله افزایش تدریجی دمای بدن برای اینکه نیاز های بدن را در یک جلسه ورزش ... ویکى 5040 :: چرا قبل از ورزش باید بدنتان را گرم کنید؟ - wiki 5040 wiki.5040.ir/fa/content/article/print/4301.html شاید بخواهید گرم کردن بدن قبل از ورزش را برای صرفه‌جویی در وقت حذف کنید. اما به شما ... 1 - جریان خون در ماهیچه‌ها زیاد شده و آن‌ها را برای ورزش آماده می‌کند. 2- دریافت ... چرا باید قبل از ورزش کردن، بدن خود را گرم کنیم؟ - کوکا www.coca.ir/why-need-exercise-body-warm/‎Cached Similarاهمیت گرم کردن بدن قبل از ورزش، آیا باید حتما قبل از ورزش بدن خود را گرم کنیم یا نه، گرم کردن از ... گاهی اوقات شروع به ورزش می کنید و احساس می کنید که بدن سنگین است و نمی توانید حرکت کنید. این بدین دلیل است که هنوز عضلات بدن آماده نشده‌اند. 6 حرکت برای گرم کردن بدن قبل از هر ورزشی | ورزش و سلامت - بی جامه https://www.bijame.com/6-حرکت-برای-گرم-کردن-بدن-قبل-از-هر-ورزشی/‎Cachedبه همین دلیل می خواهیم ۶ حرکت فوق العاده موثر را که هر جایی می توانید انجام دهید به شما معرفی کنیم، تا با استفاده از آنها بدن را قبل از شروع ورزش گرم و آماده کنید. چرا قبل از ورزش باید بدنتان را گرم کنید؟ - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../چرا-قبل-از-ورزش-باید-بدنتان-را-گرم-کنید 19 ژوئن 2016 ... زمان برای شما اهمیت زیادی دارد شاید بخواهید گرم کردن بدن قبل از ورزش را برای صرفه‌جویی در وقت ... حالا می‌پرسید چطور می‌توانید بدن خود را آماده کنید؟ چگونه خود را برای شروع ورزش آماده کنیم - ایران ارتوپد www.iranorthoped.com/.../چگونه-خود-را-برای-شروع-ورزش-آماده-کنیم‎Cachedآمادیگ برای ورزش با نرمش چگونه است، نرمش هایی برای آماده شدن برای ورزش، ... برای اینکه آسیب های ورزشی را به حداقل برسانیم باید قبل از شروع، خود را گرم ... گرم کردن به بدن شما فرصت میدهد تا خود را برای فشار زیادی که میخواهید به آن وارد کنید آماده ... چرا قبل از ورزش باید بدنتان را گرم کنید؟ - مجله برنا bornamag.ir/a-254702.html‎Cachedدر اینجا ۱۰ دلیل خوب برای گرم کردن بدن قبل از ورزش آورده شده است. آمادگی قبل از ورزش باعث می‌شود:۱ - جریان خون در ماهیچه‌ها زیاد شده و آن‌ها را برای ورزش آماده می‌کند.۲- ...