مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد!

پاسخ مشاور: در زندگی مشترک، دوست داشتن و دلبستگی، لازمه تداوم راه است ،اما در کنار آن تعهد به همسر نکته مهمی است که از جهات مختلف شرعی، اخلاقی، اجتماعی و حقوقی حکم صریح و روشنی دارد. به بیان دیگر در ازدواج طرفین به یکدیگر تعهد دارند که تحت هیچ شرایطی خیانت نکنند و همین، خط قرمز زندگی زوجین است.


شما باید در این موقعیت، به واکاوی و ریشه یابی دلیل این رفتار همسرتان که به گفته شما چندین و چند بار تاکنون از او سر زده است، بپردازید. بهتر است این کار را در حضور و با راهنمایی یک مشاور انجام دهید تا اگر همسر شما به هر دلیلی تمایلی ندارد که علت اصلی رفتار خود را به شما بگوید، بتواند آن را با مشاور و یا یک فرد مورد اعتماد در خانواده در میان بگذارد؛ به عنوان مثال شاید یکی از دلایل این رفتار او، عدم علاقه به شما باشد! نداشتن گرایش به داشتن فرزند -اگر از ناحیه وی باشد- نیز می تواند دلیلی برای نپذیرفتن مسئولیت در زندگی و عدم تعهد به آن باشد.
به هر حال این دلایل باید به صورت دقیق مشخص شود و سپس با توجه به آن برای حل مشکل اقدام کرد. (علی براتی - کارشناس ارشد روانشناسی/ خراسان)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد!

شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شوهرم-روی-خطوط-قرمز-زندگی-پا-می‌گذارد‎Cached7 ژوئن 2015 ... تصویر شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! پاسخ مشاور: در زندگی مشترک، دوست داشتن و دلبستگی، لازمه تداوم راه است ،اما در کنار آن تعهد به همسر ... Images for شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../شوهرم-روی-خطوط-قرمز-زندگی-پا-می‌گذارد‎Cached7 ژوئن 2015 ... تصویر شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! پاسخ مشاور: در زندگی مشترک، دوست داشتن و دلبستگی، لازمه تداوم راه است ،اما در کنار آن تعهد به همسر ... مشاوره:شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! | مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/index.php/post396287 4 ژانویه 2017 ... مشاوره:شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! کد مطلب : 396287. جام جم سرا- خانمی ۲۵ساله‌ام که اگرچه ۵ سال از ازدواجم می‌گذرد اما فرزند ندارم. در این ۵ ... مشاوره زناشویی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار 79.175.141.12/app/ir.moshavere.zanashoee.d9/?l=fa‎Cachedشوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد دست خودم نیست، هر کاری می‌کنم پشیمان می‌شوم شکوِه دختر ۱۸ ساله: از دست این پدر سختگیر چه کنم؟ خیالپردازی‌های ممنوعه مشاوره - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/didar.moshavere/?l=fa‎Cachedشوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! دست خودم نیست، هر کاری می‌کنم پشیمان می‌شوم! شکوِه دختر ۱۸ ساله: از دست این پدر سختگیر چه کنم؟ پول به من نمی‌دهد اما خرجم ... خط قرمز های رابطه زناشویی - تبیان article.tebyan.net/122610/خط-قرمز-های-رابطه-زناشویی‎Cachedبرای نشان‌دادن محبتمان به طرف مقابل، چوب‌خط نگذاریم اما به پای او هم نیفتیم؛ ... خط قرمز. خواهش‌های مکرر! هرچند بعد از شروع زندگی مشترک یا حتی در دوران آشنایی و عشق و علاقه، ... زن یا شوهری که مناعت طبع ندارد، با حضور دائمی‌اش- چه به‌صورت فیزیکی و چه با .... اگر با مهرانه ملاقات کنید، در شما خاطره ای خوب و خوش بر جای می گذارد. همسرم خیانت کرده اما مردم به من تهمت می زنند - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/c6ed38229336.html برچسب‌ها : خیانت همسر حرف مردم تهمت زدن به دیگران زندگی در شهر کوچک فضولی در کار و زندگی فرهنگ غلط مشاوره ... تصویر شوهرم روی خطوط قرمز زندگی پا می‌گذارد! خط‌وط قرمز در خانواده ناتنی - گیس گلابتون www.gisgolabetoon.ir/fa/step-mother/.../dos-and-donts-in-step-family‎Cached2 مه 2016 ... دختر شوهرم با لباس زیر جلوی پدرش راه می‌رود. ... مرد سی ساله متاهلی که سرش را روی پای مامانش می‌گذارد و مادرش ساعت‌ها موهای او را نوازش می‌کند; پدری که ... خطوط قرمز عاشقی کدامند - ایران ناز www.irannaz.com/what-are-the-red-lines-lover.html‎Cachedخطوط قرمز عاشقی را بشناسید تا عشق های شما هم نافرجام نماند ادبیات داستانی پر از قصه ... شما و زندگی مشترک‌تان می‌آید و اگر درست مدیریت نشوند، شما را تا پای جدایی پیش می‌برند. ... را به دخالت در زندگی و تصمیمات شخصی می‌دهد، بن‌بست‌های فکری زن و مرد در آغاز زندگی مشترک دوچندان می‌شود. .... زندگی جالب این خانم با یک شوهر مقوایی!