مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس]

ساعت18:10 دقیقه عصر روز گذشته در پی تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل حاشیه بزرگراه آزادگان و واژگونی آن، نیروهای عملیات آتش‌نشانی و گروه امداد و نجات بزرگراه آزادگان، بعد از مرتضی گرد اعزام شدند تا به کمک مصدومان بشتابند.
محمود آرین مهر (فرمانده ایستگاه 12) در این باره اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه و بررسی موقعیت و اطمینان از عدم محبوس شدن افراد در خودرو، برق خودرو را قطع کرده و سرنشینان خودروی سواری را به نام‌های مرجان-الف 22 ساله، فاطمه-ه 35 ساله، عباس-ز 34 ساله، رضا-ه 40 ساله و محمدرضا-ه 18 ساله را برای مداوا به عوامل اوژانس تحویل دادند.

این گزارش حاکی است که آتش نشانان با استفاده از جرثقیل خودروی نجات، خودروی واژگون را از داخل کانال خارج کرده و تحویل عوامل راهور دادند. (۱۲۵)



لینک منبع :پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس]

Images for پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس] پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../پراید-پس-از-بغل-کردن-گاردریل-در-هوا-معلق-ماند-عکس‎Cached Similar6 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۵ سرنشین را به همراه داشت، پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه بزرگراه آزادگان واژگون شد و به ... پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../پراید-پس-از-بغل-کردن-گاردریل-در-هوا-معلق-ماند-عکس 6 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۵ سرنشین را به همراه داشت، پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه بزرگراه آزادگان واژگون شد و به ... پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/news/19a842609731.html جام جم سرا- یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۵ سرنشین را به همراه داشت، پس از برخورد شدید ... واژگون شد و به صورتی ناایمن در بالای کانال آب و حاشیه بزرگراه معلق ماند. گاردریل - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=گاردریل‎Cachedپراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس]. جام جم سرا- یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۵ سرنشین را به همراه داشت، پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه ... تصادف شدید کامیون با ۶ خودرو حادثه‌ساز شد [+عکس] | جام جم vista.ir/news/19287619‎Cached10 ژانویه 2015 ... سعید علیزاده افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، قطع برق .... تصویر پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس] ... محبوس شدن راننده پراید بعد از تصادف شدید با گاردریل عکس - onvansho onvansho.ir/.../محبوس-شدن-راننده-پراید-بعد-از-تصادف-شدید-با-گاردریل-عکس.html برخورد شدید با گاردریل پراید نصف شد ساوه بعد از پل عکس تصادف شدید . تصادف پژو ... شدید با گاردریل حاشیه پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند عکس . محبوس شدن راننده پراید بعد از تصادف شدید با گاردریل عکس dot html ns-shop.ir/محبوس-شدن-راننده-پراید-بعد-از-تصادف-شدید-با-گاردریل-+-عکس.html ... شدید تصاویر. -. راننده جوان خودروی پراید پس خودرو محبوس پس از تصادف شدید با گاردریل در . ... پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند عکس. -. برخورد شدید ... استمرار هوای سالم در تهران - خبرلند khabarland.com/news/115599/استمرار-هوای-سالم-در-تهران-2‎Cached20 مه 2017 ... گفتنی است، میزان ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 76 قرار دارد. ... روز گذشته هوای پایتخت پس از شش روز قرار داشتن در شرایط ناسالم، ... انتشار سئوالات و کلید آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی دانشگاه ... parsipoo.ir/news/.../انتشار-سئوالات-و-کلید-آزمون-جامع-پیش-درم/ 11 فوریه 2017 ... پس از پایان مهلت فوق هیچگونه اعتراض در خصوص این آزمون پذیرفته نخواهد شد. به گزارش روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون جامع پیش ...