مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن بادام زمینی


برای اضافه کردن وزن کافی است روزانه صد گرم بادام زمینی را با یک لیوان آب هویج و یک قاشق عسل مخلوط کرد و خورد. این میوه تحریک کننده میل جنسی هم به شمار می‌رود. همچنین روغن بادام زمینی فاقد کلسترول بوده و برای کسانی که چربی خونشان بالاست مفید میباشد. دیگر خواص بادام زمینی عبارتند از موارد زیر:

1- بادام زمینی برطرف کنندة خستگی شدید می باشد.
2- کسانی که بهت زده یا بی حوصله هستند 10 صبح و 5 بعدازظهر 30 عدد بادام زمینی با کمی عسل و اگر آب هویج بود با کمی از آن میل کنند.
3- برای خانمهای حامله روزانه بین 10 تا 15 دانه بادام زمینی بخورند.
4- برای کودکانی که راشیتیسم دارند روزانه 10 تا 12 دانه بادام زمینی میل کنند.
5- کسانی که کف دستشان پوسته پوسته می شود علاوه بر خوردن بادام زمینی آن را به کف دست بمالند.
6- برای درمان شوره و ریزش مو قبل از حمام بادام زمینی را به سر بمالند.
7- مقدار روی و ید در بادام زمینی زیاد است در نتیجه کسانی که گواتر دارند بادام را در جیره غذایی خود بگنجانند.
8- کسانی که به بادام زمینی حساس هستند از خوردنش خودداری کنند.
9- بادام زمینی نرم کنندة سینه است.
10- بادام زمینی برطرف کنندة سودا است.
11- بادام زمینی ضد رطوبت معده است.
12- بادام زمینی برطرف کنندة زخم مثانه و سوزش مجاری ادرار است.
13- بادام زمینی مسکن بلغم سینه و سرفه و دردهای حنجره است. (آریا)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن بادام زمینی

۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن بادام زمینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../۱۳-فایده-و-خاصیت-نهفته-در-خوردن-بادام-زمینی‎Cached5 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- بادام زمینی از آن دسته میوه‌ها یا مغزهایی محسوب می‌شود که لاغرها می‌توانند به عنوان یک ماده غذایی چاق کننده و افراد سردمزاج به عنوان محرک میل ... ۱۳ خاصیت نهفته در بادام زمینی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/399365/۱۳-خاصیت-نهفته-در-بادام-زمینی‎Cached Similarبادام زمینی البته خواص دیگری هم دارد که در ادامه ۱۳ خاصیت آن فهرست‌وار بیان شده است . ... 5- کسانی که کف دستشان پوسته پوسته می شود علاوه بر خوردن بادام زمینی آن را ... ۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن بادام زمینی - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../۱۳-فایده-و-خاصیت-نهفته-در-خوردن-بادام-زمینی‎Cached6 ژوئن 2015 ... ۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن بادام زمینی. برای اضافه کردن وزن کافی است روزانه صد گرم بادام زمینی را با یک لیوان آب هویج و یک قاشق عسل ... از افزایش وزن تا تحریک میل جنسی؛ 13 فایده و خاصیت نهفته در خوردن ... www.ghatreh.com/.../افزایش-وزن-تحریک-میل-جنسی-فایده-خاصیت-نهفته-خوردن-بادام‎Cached Similar5 ژوئن 2015 ... بادام زمینی از آن دسته میوه‌ها یا مغزهایی محسوب می‌شود که لاغرها می‌توانند به عنوان یک ماده غذایی چاق کÙ. ۱۳ خاصیت نهفته در بادام زمینی nobat.ir/mag/a/dPQMm/‎Cachedبادام زمینی البته خواص دیگری هم دارد که در ادامه ۱۳ خاصیت آن فهرست‌وار بیان شده است . ... ۵- کسانی که کف دستشان پوسته پوسته می شود علاوه بر خوردن بادام زمینی آن را ... از افزایش وزن تا تحریک میل جنسی؛ ۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن ... medicalnet.ir/.../از-افزایش-وزن-تا-تحریک-میل-جنسی-فایده-و-خاصیت-نهفته-در-خوردن-بادام-زمینی سلامانه : بادام زمینی از آن دسته میوه‌ها یا مغزهایی محسوب می‌شود که لاغرها می‌توانند به عنوان یک ماده غذایی چاق کننده و افراد سردمزاج به عنوان محرک میل جنسی از آن استفاده ... فواید بادام زمینی | وبلاگ آجیل منوچهری ajilmanouchehri.com/blog/tag/فواید-بادام-زمینی/‎Cachedخانه / آرشیو برچسب: فواید بادام زمینی ... ۱۳ خاصیت نهفته در بادام زمینی ... بادام زمینی البته خواص دیگری هم دارد که در ادامه ۱۳ خاصیت آن فهرست‌وار بیان شده است. .... ۵ - کسانی که کف دستشان پوسته پوسته می‌شود علاوه بر خوردن بادام زمینی آن را به کف دست ... بادام زمینی میل - سنگ شکن سنگ قابل حمل، تجهیزات آسیاب nbymb.xyz/iranfa/25467.html از افزایش وزن تا تحریک میل جنسی؛ ۱۳ فایده و خاصیت نهفته در ... سلامانه : بادام زمینی از آن دسته میوه‌ها یا مغزهایی محسوب می‌شود که لاغرها می‌توانند به ... ادامه مطلب ... از افزایش وزن تا تحریک میل جنسی؛ ۱۳ فایده و خاصیت نهفته در خوردن ... tasalamati.com/e/1LlZb/‎Cachedبادام زمینی از آن دسته میوه‌ها یا مغزهایی محسوب می‌شود که لاغرها می‌توانند به عنوان یک ماده غذایی چاق کننده و افراد سردمزاج به عنوان محرک میل جنسی از آن استفاده کنند. خواص بادام زمینی - تبیان article.tebyan.net/19778/خواص-بادام-زمینی‎Cachedدر بین آجیل ها، بادام زمینی دارای بیشترین مقدار پروتئین می باشد. ... 8- بادام زمینی از نظر خواص، شبیه روغن زیتون می باشد. ... کم خوردن، بهتر از هرگز نخوردن است.