مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها

برنامه‌ای با عنوان Im2Calories از تکنولوژی پیش‌رفته تشخیص تصاویر در عکس استفاده می‌کند و به این وسیله غذایی که در حال خوردن آن هستید را تحلیل و کالری‌هایش را به دست می‌آورد. این اپ، نه تنها مقدار هر تکه از غذا را با توجه به مقایسه آن نسبت به بشقابی که غذا در آن قرار دارد محاسبه می‌کند، بل‌که قادر است کالری‌های ادویه استفاده شده در غذا را نیز محاسبه کند.
نکته جالب دیگر درباره این برنامه کاربردی این است که در طول زمان می‌تواند یاد بگیرد؛ یعنی این‌که اطلاعات غذاهایی که این اپلیکیشن آن‌ها را نمی‌شناسد، توسط کاربر برای بار اول به آن داده می‌شود و در دفعات بعدی، دیگر خود اپلیکیشن محاسبات لازم را انجام می‌دهد.


کوین مرفی، یکی از دانشمندان پژوهشگر گوگل، می‌گوید که ممکن است محاسبه این کالری‌ها تا 20% از حد واقعی بیشتر شود اما تکنولوژی با هربار محاسبه دقت بیشتری به دست خواهد داد. به جز این، چه اشکالی دارد اگر تا 20% کمتر از حد واقعی کالری مصرف کنیم.
او ادامه می‌دهد: «از نظر من این اپلیکیشن بسیار محبوب خواهد بود و مردم، آن را واقعاً خواهند خواست. همکاران بسیاری در مراکز درمانی و سلامت وجود دارند که از همین حالا درخواست داشتن این اپلیکیشن را داده‌اند».
اما مشکلی که درباره این اپلیکیشن وجود دارد این است که نمی‌تواند ویژگی‌های مواد تشکیل دهنده را شناسایی کند. برای مثال اگر به‌جای یک ماده تشکیل دهنده پرچرب از مواد کم‌چرب استفاده کنیم، نمی‌تواند در تشخیص و محاسبه کالری درست عمل کند. به همین دلیل قرار است بیشتر توسعه پیدا کند.
این برنامه کاربردی همچنان در مرحله آزمایش است و فعلا به بازار نخواهد آمد. (آرش خیروی/ کافه سینما)



لینک منبع :فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها

فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها jamejamonline.ir/.../فقط-عکس-بگیرید-اپلیکیشنی-برای-اطلاع-از-میزان-کالری-غذاها‎Cached Similar5 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- آگاهی از مقدار کالری غذاها و خوراکی‌های وعده‌های روزانه، دغدغه بسیاری از افرادی به شمار می‌رود که به حفظ تناسب اندام و جلوگیری از چاقی یا حتی ... فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها 188.75.89.4/.../فقط-عکس-بگیرید-اپلیکیشنی-برای-اطلاع-از-میزان-کالری-غذاها‎ 5 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- آگاهی از مقدار کالری غذاها و خوراکی‌های وعده‌های روزانه، دغدغه بسیاری از افرادی به شمار می‌رود که به حفظ تناسب اندام و جلوگیری از چاقی یا حتی ... فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها - قطره www.ghatreh.com/.../فقط-عکس-بگیرید-اپلیکیشنی-برای-اطلاع-میزان-کالری-غذاها‎Cachedآگاهی از مقدار کالری غذاها و خوراکی‌های وعده‌های روزانه، دغدغه بسیاری از افرادی به شمار می‌رود که به حف. فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها - قطره www.ghatreh.com/.../فقط-عکس-بگیرید-اپلیکیشنی-برای-اطلاع-میزان-کالری-غذاها 5 ژوئن 2015 ... حفظ تناسب اندام با تکنولوژی های موبایلی آسان تر می شود فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها " جام جم سرا- آگاهی از مقدار ... با این اپلیکیشن عکس بگیرید و کالری غذای خود را محاسبه کنید - موبنا www.mobna.com/.../با-این-اپلیکیشن-عکس-بگیرید-و-کالری-غذای.html‎Cached30 سپتامبر 2016 ... با این اپلیکیشن عکس بگیرید و کالری غذای خود را محاسبه کنید (+عکس) ... که این اپلیکیشن را طراحی کرده است توضیح داد میزان دقت اپلیکیشن ... اپلیکیشن جدید سونی با یک عکس میزان کالری غذا را به شما اعلام می‌کند news.ern-co.com/2017/.../اپلیکیشن-جدید-سونی-با-یک-عکس-میزان-کالر/ 18 فوریه 2017 ... این برنامه غذایی که شما می‌خورید را آنالیز می‌کند. کاری که باید انجام دهید بسیار ساده است. فقط یک عکس از غذای خود بگیرید و باقی ماجرا را به هوش ... سونی و ارائه قابلیتی در Lifelog که کالری غذاها را با گرفتن عکس ... digiato.com/article/2017/02/15/اپلیکیشن-سونی/‎Cached15 فوریه 2017 ... مطابق گزارشات منتشر شده، سونی مدتی است که روی اپلیکیشن سلامتی و ... بگیرید تا هوش مصنوعی اپلیکیشن کالری آن را برای شما محاسبه کند. 9 اپلیکیشن برتر اندرویدی برای تغذیه و رژیم غذایی - گویا آی تی www.gooyait.com/1393/.../9-top-android-applications-on-nutri.html‎Cached Similar11 ژانویه 2015 ... این برنامه علاوه بر آنکه امکان اطلاع از میزان غذای مصرفی، میزان کالری ... مثلا شما میتوانید در فواصل زمانی مشخص از خودتان عکس بگیرید و با دیدن ... دانش و زندگی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/didar.daeshvazedegi/?l=fa‎Cachedحدیث زیبا و دلنشین برای زندگی بهتر از امام حسن مجتبی(ع) شخصیت شناسی از روی رنگ اتاق خواب فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها «بشقاب» اپلیکیشنی برای داشتن حساب و کتاب وزن‌تان | دانلود ... www.panevesht.com/.../«بشقاب»-اپلیکیشنی-برای-داشتن-حساب-و-کتاب-وزن‌تان‎Cached27 فوریه 2017 ... همچنین این برنامه به شما اعلام می‌کند که میزان کالری مورد نیاز روزانه برای ... اینجا دو انتخاب دارید: تنظیم یک: می‌خواهم صرفا غذا و فعالیت روزانه خود را ...