مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش‌هایی برای رفع خشکی پوست

امیر رضایی افزود: برای درمان خشکی پوست می‌توان از کرم‌های نرم کننده استفاده کرد؛ البته باید دقت داشت که این کرم‌ها و لوسیون‌ها پایه روغنی نداشته باشند. به عنوان مثال، کرم‌های نرم کننده حاوی عصاره روغن آواکادو، گل پامچال یا بادام برای پوست های خشک مفیدند.
این متخصص پوست و مو ادامه داد: لوسیون‌های نرم‌کننده حاوی گلیسیرین نیز برای پوست‌های خشک مناسبند. همچنین مصرف کرم ضد آفتاب در روزهای آفتابی برای داشتن پوستی شاداب قابل استفاده است و بهتر است یک لایه نازک روی پوست صورت و دستها زده شود و نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل استفاده شود.
رضایی اضافه کرد: پوست دستها به دلیل اینکه چربی کمتری دارند زودتر از صورت دچار خشکی می شوند به همین دلیل استفاده از دستکش های نخی نیز برای افرادی که به مدت زیاد دچار خشکی پوست می شوند مناسب است. مرطوب نگه داشتن هوای اتاق و منزل با استفاده از بخور نیز به لطافت پوست کمک می کند.همچنین مصرف مایعات به ویژه آب در طول روز و در فصل گرما برای حفظ رطوبت پوست توصیه می شود. (فارس)



لینک منبع :روش‌هایی برای رفع خشکی پوست

علت خشکی پوست و راههای درمان طبیعی - نمناک namnak.com/رابطه-تشدید-خشکی-پوست-با-نوع-لباس.p421‎Cachedخشکی پوست و علت خشکی پوست بدن و ماسک خشکی پوست صورت و درمان خشکی پوست و درمان خشکی پوست در طب سنتی و درمان سریع خشکی پوست در نمناک. درمان سریع خشکی پوست - نمناک namnak.com/درمان-سریع-خشکی-پوست.p8869‎Cachedدرمان خشکی پوست و خشکی پوست و عوامل خشکی پوست و رفع خشکی پوست را در سایت نمناک بخوانید. درمان خشکی دست salamatbank.com/beauty/description/566/درمان%20خشکی%20دست‎Cached Similarآب کافی- نوشیدن آب کافی یکی از بهترین راه های هیدراته نگه داشتن پوست است. پوست ... علاوه بر رفع خشکی پوست دست، نوشیدن آب کافی مزایای دیگری نیز دارد. 10 روش برای رفع خشکی پوست و مراقبت های پوستی در زمستان - آسمونی www.asemooni.com/.../10-ways-to-eliminate-dry-skin-and-skin-care-in-winter‎Cachedممکن است سرمای بیرون برای شما خوشایند باشد، اما پوست شما قادر به تحمل آن نیست. آشنایی با روش های از بین بردن خشکی پوست و مراقبت های پوستی در زمستان کمک ... روش های سنتی برای درمان خشکی پوست - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../روش-های-سنتی-برای-درمان-خشکی-پوست‎Cached Similar6 مارس 2014 ... استفاده از ماسک اسفناج ۳ بار در هفته کمک زیادی به بهبود خشکی پوست و درمان زبری آن می کند. برای تهیه این ماسک لازم است ۱۰برگ متوسط اسفناج ... علت خشکی پوست و راههای مقابله با آن - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../علت-خشکی-پوست-و-راههای-مقابله-با-آن‎Cachedپوست بدن در اثر کاهش ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود. پوست حالت سوختگی پیدا می ... راهای ساده برای جلوگیری از خشکی پوست - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../راهای-ساده-برای-جلوگیری-از-خشکی-پوست‎Cached Similar15 مارس 2012 ... برترین ها: بسیاری از خانم‌ها آنقدر که به آکنه یا سلولیت اهمیت می‌دهند نگران خشکی پوست خود نیستند درحالی‌که همین مسئله می‌تواند باعث از بین رفتن ... ...نکات طلایی... - 14 راه برای درمان خشکی پوست nokate-talayi.blogfa.com/post-58.aspx‎Cached Similar14 راه برای درمان خشکی پوست. پوست ما وسیع ترین عضو بدن مان است و به همین دلیل به مواظبت و توجه زیادی نیاز دارد.علاوه بر این ،افرادی که پوست خشک و حساسی دارند ... روش‌هایی برای رفع خشکی پوست - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روش‌هایی-برای-رفع-خشکی-پوست‎Cached4 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- به گفته یک متخصص پوست‌ و مو، استفاده از کرم‌های نرم‌کننده حاوی روغن بادام، مصرف آب و همچنین استفاده از بخور در منزل از جمله کارهایی به ... 6 نسخه خانگی برای برطرف کردن خشکی پوست در زمستان - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/dry-skin-winter.html‎Cached Similarعواملی که باعث می شود دست تان پیر به نظر برسد و راه حل رفع آن ... اگر برای درمان خشکی پوست تان دنبال نسخه‌های خانگی و سنتی می‌گردید، می‌توانید از نسخه‌های زیر ...