مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسک‌هایی برای از بین بردن تیرگی آرنج و زانو

بهترین نکات برای درمان سیاهی آرنج و زانو

اولین راه‌کار برای سفید کردن زانو و آرنج‌هایتان که بسیار ساده است، مخلوط کردن ۱ قاشق چای‌خوری جوش شیرین با مقداری شیر است. این مخلوط را طوری تهیه کنید که حالت خمیری داشته باشد؛ سپس آن را به روی قسمت‌های سیاه زانو و آرنج‌هایتان بمالید و بآرامی ماساژ دهید و سعی کنید این عمل را هر روز تکرار کنید.

دومین راه‌کار مخلوطی از زردچوبه و شیر و عسل است که این مواد نیز باید به صورت خمیر دربیاید و روی مناطق تیره مالیده شود و بعد از ۲۰ دقیقه شسته شود.

راه‌کار سوم مخلوطی از شکر و روغن زیتون یا مخلوطی از آب‌لیمو و عسل یا مخلوطی از آرد نخودچی و آب‌آهک است. هر سه مورد مفیدند اما هر کدام را که در منزل دارید یا بیشتر در دسترستان است با هم مخلوط کنید و روی قسمت‌های سیاه زانو یا آرنج خود بگذارید و کمی ماساژ دهید (به حالت دورانی) و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید؛ البته اگر بیشتر از ۲۰ دقیقه بماند مشکلی ندارد. سعی کنید این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجهٔ بهتری بگیرید.

نکته:

همیشه قبل از استفاده از این مواد، پوست خود را تمیز بشویید یا به طور روزانه دوش بگیرید و در حین دوش گرفتن زیر آب نیز آرنج و زانوی خود را ماساژ دهید. (آرایشیک)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :ماسک‌هایی برای از بین بردن تیرگی آرنج و زانو

رفع سریع سیاهی آرنج و زانو با درمان خانگی - نمناک namnak.com/رفع-سریع-سیاهی-آرنج-زانو.p16117‎Cachedرفع سیاهی آرنج و زانو و سیاهی زانو و آرنج و درمان سیاهی زانو و آرنج و درمان خانگی سیاهی ... مخلوطی از سرکه و ماست را روی پوست بمالید و بعد از خشک شدن ماسک ان را با آب ... ماسک‌هایی برای از بین بردن تیرگی آرنج و زانو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ماسک‌هایی-برای-از-بین-بردن-تیرگی-آرنج-و-زانو‎Cached3 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- یکی از مشکلات برخی افراد، بویزه خانم‌ها سیاه یا تیره شدن پوست اطراف زانو و آرنج آن‌هاست. در این نوشتار کوتاه راهکاری برای کاهش و حتی ... از بین بردن تیرگی آرنج و زانو با 3 ماسک خانگی - سیمرغ seemorgh.com/.../236028-از-بین-بردن-تیرگی-آرنج-و-زانو-با-3-ماسک-خانگی/‎Cached Similar11 ژوئن 2015 ... از بین بردن تیرگی زانو و آرنج یکی از معضلاتی است که بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند و برای رفع آن از کرم های مختلفی استفاده می کنند. چگونه می‌توان سیاهی زانو و آرنج را رفع کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-می‌توان-سیاهی-زانو-و-آرنج-را-رفع-کرد‎Cached20 آگوست 2016 ... تیرگی زانوها و آرنج هم از مشکلات شایعی است که برخی‌ها با آن مواجه هستند و گاهی راهی جز پوشاندن آنها با لباس‌های بلند ندارند. ... البته باید این موضوع را درنظر گرفت که کیسه در عین از بین بردن پوسته‌ها، ... ماسک‌های خانگی بسازید از بین بردن تیرگی آرنج و زانو با 3 ماسک خانگی - آکا www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/20156119368.html‎Cached Similar11 ژوئن 2015 ... از بین بردن تیرگی زانو و آرنج یکی از معضلاتی است که بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند و برای رفع آن از کرم های مختلفی استفاده می کنند,در این ... روش های طبیعی رفع تیرگی آرنج ، زانو و زیر بغل - هفت گنج 7ganj.ir/روش-های-طبیعی-رفع-تیرگی-آرنج-،-زانو-و-زی/‎Cached Similarروش های طبیعی رفع تیرگی آرنج ، زانو و زیر بغل. 4,931 بازدید. 5 دقیقه مطالعه. اگر از سیاهی آرنج و زانوی خود خجالت می کشید و به دنبال راه چاره ای هستید با ما در 7 گنج ... از بین بردن سیاهی آرنج و زانو با درمان گیاهی • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/از-بین-بردن-سیاهی-آرنج-و-زانو/‎Cachedاز بین بردن سیاهی آرنج, سفید کردن زانو, رفع تیرگی آرنج و زانو ... مخلوطی از سرکه و ماست را روی پوست بمالید و بعد از خشک شدن ماسک ان را با آب سرد بشویید. تیرگی آرنج و زانو برطرف می شود؟ - تبیان article.tebyan.net/278139/تیرگی-آرنج-و-زانو-برطرف-می-شود-‎Cached19 مه 2014 ... در قسمت اول این مطلب درباره علل تیرگی پوست سر آرنج و زانو برای شما ... در اینجا 7 نوع کرم‌ موثر برای رفع تیرگی زانو و آرنج را به شما معرفی می ... با این روش ساده سیاهی آرنج و زانوهایتان از بین می رود/ماسک خانگی | تی ... plus.ir/helth/8958/‎Cachedبا این روش ساده سیاهی آرنج و زانوهایتان از بین می رود/ماسک خانگی ... برای از بین بردن آثار مخرب لوازم آرایشی روی پوست/ این ویدیو را حتما ببینید. ۱. 05:43 ... رفع تیرگی آرنج و زانو با مواد کاملا طبیعی و موثر | مه شو mahsho.com/رفع-تیرگی-آرنج-و-زانو-با-مواد-کاملا-طبیع/‎Cached Similar29 مه 2015 ... رفع تیرگی آرنج و زانو با مواد کاملا طبیعی و موثر ... صبر کنید تا این ماسک روی پوست خشک شود و بعد پوست را با آب گرم بشویید و از کرم مرطوب ...