مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟

بعضی از خانم‌ها موی کوتاه را می‌پسندند اما موی کوتاه هر صورتی را زیبا نمی‌کند زیرا بر اساس مقاله‌ای که در دیلی‌میل منتشر شده، کارشناسان مرکز زیبایی Color Vow در انگلیس می‌گویند: برای تشخیص برازندگی مو و صورت یا به بیان دیگر، کوتاهی مو، باید قانون ۵/۵ سانتی‌متر را برای چنین خانم‌هایی در نظر گرفت.
به نقل از medisite،‌ طبق قانون مذکور، آنها که دوست دارند موی کوتاه داشته باشند ابتدا باید خودکاری را کنار صورتشان بگذارند و اندازه‌هایی را در نظر بگیرند: در صورتی که طول نیمه پایینی صورت از نرمه گوش تا چانه، بیش از ۵/۵ سانتی‌متر باشد، بهتر است این اشخاص به جای موی کوتاه، موهایشان را بلند کنند تا صورت زیباتری داشته باشند. (سلامت)



لینک منبع :موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟

Images for موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟ موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../موی-کوتاه-برای-چه-چهره‌ای-مناسب‌تر-است؟‎Cached31 مه 2015 ... جام جم سرا- برخی خانم‌ها بخصوص در فصولی که هوا رو به گرما می‌رود دوست دارند موهایشان را کوتاه کنند. در مبحث آرایش و زیبایی قواعدی هست که نشان ... موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟ - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../موی-کوتاه-برای-چه-چهره‌ای-مناسب‌تر-است؟‎Cached31 مه 2015 ... در مبحث آرایش و زیبایی قواعدی هست که نشان می‌دهد آیا موی کوتاه برای چنین اشخاصی مناسب است یا در اصطلاح به صورتشان می‌آید یا خیر. موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟ - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/hamechiz/248062.html 6 مارس 2016 ... بعضی از خانم‌ها موی کوتاه را می‌پسندند اما موی کوتاه هر صورتی را زیبا نمی‌کند زیرا بر اساس مقاله‌ای که در دیلی‌میل منتشر شده، کارشناسان مرکز ... مدل موی کوتاه برای صورت های مختلف - نمناک namnak.com/مدل-موی-کوتاه.p18496‎Cachedصورت های گوناگون ویژگی های مختلفی برای نحوه آرایش و مدل مو دارند.انتخاب یک مدل مناسب کوتاهی مو با ترکیب صورت در زیباتر جلوه دادن چهره شما بسیار مهم است. دانستنیها | موی بلند بهتر است یا کوتاه؟؟ • دانستنیها • همراه با علم ... https://baelm.net/دانستنیها-موی-بلند-بهتر-است-یا-کوتاه؟؟/‎Cachedصفحه اصلی سبک زندگی دانستنیها دانستنیها | موی بلند بهتر است یا کوتاه؟ ... روید با داشتن مدل مویی متفاوت که چهره ای جدید به شما می بخشد می توانید اطرافیانتان را ... مدل موی مناسب هر چهره | سایت آرایشی آرایشگری سالن زیبایی https://rojelab.com/items/view/single/3438-مدل-موی-مناسب-هر-چهره/‎Cached17 آگوست 2015 ... در این نوع چهره طول صورت یک و نیم برابر عرض آن بوده و چانه گرد بوده و پیشانی از ... برای کوتاهی نیز مدل موهای لایه ای برای این مدل صورت مناسب است. موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟ - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/موی-کوتاه-برای-چه-چهره‌ای-مناسب‌تر-اس/ موی کوتاه ، کوتاه کردن مو ، کوتاهی مو و تناسب با صورت ، چهره ی مناسب موهای کوتاه ، کوتاهی مو در فصل گرما, موی کوتاه برای چه چهره‌ای مناسب‌تر است؟ کدام مدل مو برای چه صورتی مناسب است؟ - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../295921-کدام-مدل-مو-برای-چه-صورتی-مناسب-است‎Cached Similar28 دسامبر 2013 ... برای مثال اگر ترکیب صورت تان مستطیلی است باید موهای کوتاه تا ... همچنین چتری های پر و حجیم و فرق کج مناسب این نوع چهره هاست و موهای فر و ... کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کدام-مدل-مو-برای-صورت-شما-مناسب-است‎Cached Similarدر این مدل کوتاه، اندازه و قد موها تا حدی با هم متفاوت است و آرایشگر باید برای به‌دست آوردن چنین حالتی از تیغ ... اگر چهره جوانی دارید ... درحالی‌که یکی از جایگزین‌های مناسب پوش دادن، استفاده از اسپری‌های مو است که همان فواید افزایش اصطکاک را به همراه دارد.