مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه پلو چینی


طرز تهیه:

ابتدا برنج را آبکش کنید و کنار بگذارید.
پیاز را خرد کنید و در یک تابه ریخته، سرخ کنید.
به ترتیب، اول گوشت خردشده مرغ را بیافزایید و تفت دهید. بعد فلفل دلمه‌ای، قارچ، نخودفرنگی پخته‌شده، ذرت، فلفل سیاه، نمک و پودر زنجبیل را مخلوط کرده، تفت دهید.
در آخرین مرحله، جوانه را هم اضافه کنید و سریع شعله را خاموش کنید.
برای ته‌دیگ این پلو، سیب‌زمینی را حلقه کنید و با مقداری روغن و زردچوبه کف قابلمه مناسبی بچینید و بعد برنج را با کفگیر روی سیب‌زمینی بریزید و از مواد تفت داده شده، لابه‌لای برنج بریزید و سس سویا را نیز کم‌کم روی مواد و پلو ریخته و به همین ترتیب همه برنج و مواد را درون قابلمه بریزید.
در آخر، کره را آب کرده، روی برنج ریخته، پلو را دم کنید. (جام جم سرا)



لینک منبع :طرز تهیه پلو چینی

طرز تهیه پلو چینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1961697922134264349/طرز-تهیه-پلو-چینی‎Cached30 مه 2015 ... تصویر طرز تهیه پلو چینی. طرز تهیه: ابتدا برنج را آبکش کنید و کنار بگذارید. پیاز را خرد کنید و در یک تابه ریخته، سرخ کنید. به ترتیب، اول ... طرز تهیه پلو مخلوط چینی | ایران کوک https://irancook.ir/11/03/طرز-تهیه-پلو-مخلوط-چینی/15236/‎Cachedطرز تهیه پلو مخلوط چینی: در یک تابه ی بزرگ 1 قاشق روغن بریزید و پیازها را درون آن سرخ کنید... Images for طرز تهیه پلو چینی طرز تهیه پلو چینی با مرغ - سوران www.sooran.com/fa/recipes/2751/‎Cached Similar8 فوریه 2014 ... طرز تهیه ابتدا مرغ را با کمی روغن و زنجبیل سرخ کرده و با آب آبپز میکنیم و بعد آن را ریش ریش میکنیمهویج را رنده کرده تفت میدهیم و یعد پیازچه ها را ... طرز تهیه پلو چینی با مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...polo/news201773189870166.html‎Cached3 جولای 2017 ... طرز تهیه ابتدا مرغ را با کمی روغن و زنجبیل سرخ کرده و با آب آبپز میکنیم و بعد آن را ریش ریش میکنیمهویج را رنده کرده تفت میدهیم و یعد پیازچه ها ... طرز تهیه پلو مخلوط چینی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/2015113175517.html‎Cached3 نوامبر 2015 ... طرز تهیه پلو مخلوط چینی: در یک تابه ی بزرگ 1 قاشق روغن بریزید و پیازها را درون آن سرخ کنید, پلو چینی - آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/chinafood1/120801082143.html‎Cached Similarآموزش پلو چینی,دستور تهیه پلو چینی,تهیه پلو چینی,روش تهیه پلو چینی,پلو چینی خوشمزه,پلو چینی,مواد لازم پلو چینی,طرز تهیه پلو چینی,درست کردن پلو چینی. پلو چینی - آشپزخانه ی شیندخت - shindokht.com www.shindokht.com/Food/2008/02/post_33.html‎Cached Similarطرز تهیه: سینه مرغ را به قطعات کوچک خرد کرده با پیاز داغ تفت می‌دهیم. نمک و زردچوبه می‌زنیم و با ... پلو چینی را می‌توانید با میگو هم درست کنید. یا اینکه با تکه های ... برنج چینی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/chinese-rice.html‎Cached Similarآشپزی و تغذیهآموزش انواع غذاهابرنج چینی ... طرز تهیه : ۱ - برنج را آبکش کنید. ۲ - بعد از آبکش کردن، آب سرد روی برنج بریزید و کنار بگذارید. ۳ - سبزی ها را با روغن ... پلوی چینی با ماهی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/chinese-plvy-fish2.html‎Cached Similarچگونگی پخت پلوی چینی طرز تهیه پلوی چینی , پخت انواع پلو , روش درست کردن پلوی چینی , نحوه پخت پلوی چینی با ماهی , آموزش آشپزی , سایت آشپزی.