مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد!

پاسخ مشاور: قبل از هر چیز باید تاکید کنم که شما در شروع این رابطه با مردی متاهل که دارای فرزند هم بوده، دچار اشتباه شده‌اید. اما در شرایط کنونی باید یک مدت با مهربانی و به صورت غیر مستقیم خواسته خود را مطرح کنید و بیشتر بر آینده فرزندتان تاکید کنید که برای ثبت نام مدرسه یا هر موضوعی احتیاج به شناسنامه رسمی دارد و در صورت ثبت نشدن ازدواج این امکان برای او وجود نخواهد داشت.


جر و بحث نکنید

در موقعیت کنونی از مطرح کردن موضوعات مالی پرهیز کنید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و از ایجاد جر و بحثی که به نفع شما نیست دوری کنید. هرچه با روش پرخاشگری و بحث، خواسته‌هایتان را مطرح کنید، وی به همسر دیگر خود نزدیک‌تر و از شما دورتر خواهد شد. در صورتی که از این طریق به نتیجه نرسیدید، باید به وکیل مراجعه کنید تا مراحل اثبات زوجیت را انجام دهد. برای اثبات زوجیت باید شهود، عقد شما را در دادگاه شهادت بدهند. البته باز هم تاکید می‌کنیم که سعی کنید بدون مراجعه به دادگاه و با مهربانی و به اصطلاح کلام خوش، به نتیجه برسید چرا که طی کردن مراحل قانونی زمانبر است و آرامش و مهربانی نتیجه بهتری از پرخاشگری می‌دهد.


از نیازهای فرزندتان صحبت کنید

یک نکته مهم هم این است که رفتار همسرتان را زیر سوال نبرید، چون وی موضع دفاعی گرفته و از خود دفاع خواهد کرد. از احساسات و نیازهای خود و فرزندتان بگویید. در این صورت پاسخی ندارد و به احتمال بیشتر به نتیجه می‌رسید. (دکتر مهدی سودآوری - روان‌شناس/ خراسان)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد!

خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! www.yjc.ir/.../خرجی-خودم-هیچ-شوهرم-یک-جوراب-هم-برای-فرزندم-نمی‌خرد‎Cached27 مه 2015 ... با مردی ازدواج کردم که ۳ فرزند دارد. من هم یک فرزند از او دارم. او هیچ مسئولیتی در قبال من و فرزندم قبول نمی‌کند. خرجی نمی‌دهد و خودم که شاغلم مخارجم را ... خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../خرجی-خودم-هیچ،-شوهرم-یک-جوراب-هم-برای-فرزندم-نمی‌خرد‎‎Cached27 مه 2015 ... جام جم سرا- با مردی ازدواج کردم که ۳ فرزند دارد. من هم یک فرزند از او دارم. او هیچ مسئولیتی در قبال من و فرزندم قبول نمی‌کند. خرجی نمی‌دهد و خودم که شاغلم ... خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! - مجله خبر روز ... khabrroz.ir/خرجی-خودم-هیچ،-شوهرم-یک-جوراب-هم-برای-ف-3/‎Cachedمجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی,سیایی،ورزشی،حوادث، هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی ... خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! شب چهارشنبه 6 ... khabarche.ir/.../خرجی-خودم-هیچ--شوهرم-یک-جوراب-هم-برای-فرزندم-نمی-خرد- 27 مه 2015 ... با مردی ازدواج کردم که ۳ فرزند دارد. من هم یک فرزند از او دارم. او هیچ مسئولیتی در قبال من و فرزندم قبول نمی‌کند. خرجی نمی‌دهد و خودم که شاغلم مخارجم را ... مشاوره زناشویی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://getbazaar.com/app/ir.moshavere.zanashoee.d9/?l=fa دست خودم نیست، هر کاری می‌کنم پشیمان می‌شوم ... شوهرم مشکوک می‌زند؛ تازگی‌ها برای تلفنش رمز گذاشته خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد مشاوره - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/didar.moshavere/?l=fa‎Cachedیک بار شکست خوردم، حالا از ازدواج می‌ترسم ... شوهرم مشکوک می‌زند؛ تازگی‌ها برای تلفنش رمز گذاشته! خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! خواهرم با یک شوهر مریض، بیکار، بددهن و معتاد ازدواج کرده! - جام جم آنلاین tnews.ir/news/c2fd40802460.html جام جم سرا- خواهر بزرگترم ۳۱ ساله است و ۲ فرزند دارد. از وقتی ازدواج کرده در ... 17 اسفند 1393 16:47. تصویر خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! « دمنوش گیاهی » – نوشیدنی های مخصوص فصل سرما و زمستان – news news.adbx.ir/d/2017/05/.../دمنوش-گیاهی-نوشیدنی-های-مخصوص-فصل/‎Cached25 مه 2017 ... یک قاشق غذاخوری نعنای خشک را با یک لیوان آب جوش دم کرده و بعد ... خطرات زندگی پشت میز · خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! نمودار رشد نوزاد | روش های تکامل رشد شیرخوار از بدو تولد تا ۲ ماهگی ... news.adbx.ir/d/2017/.../نمودار-رشد-نوزاد-روش-های-تکامل-رشد-شیر/‎Cached25 مه 2017 ... اتاق تنها نماند و بتواند هم داخل خانه و هم از پنجره بیرون را تماشا کند. .... خطرات زندگی پشت میز · خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد! با شوهر خسیس چه کنیم؟ - مهرخانه mehrkhane.com/fa/news/11713/با-شوهر-خسیس-چه-کنیم‎Cached Similar23 ژوئن 2014 ... یک فرد خسیس نمی‌تواند تبدیل به یک انسان دیگر شود. .... شوهرم خسیسه چون برام هیچی نمیخره و بهم اصلا هم پول نمیده. .... دوستان من کارمندم و 13 سال کار میکنم و خرجی خودم و فرزندم رو میدم . ..... توی این 4سال حتی 1جفت جوراب هم برام نخریده و کلا روز تولدم و روز زن هم اصلا به روی خودش نمیاره حتی با یه تبریک خشک و خالی ...