مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس]

یدالله مددی، افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه واقع در خیابان دماوند، مسیل منوچهری، خیابان شورا، چاهی به عمق ۳۰ متر حفاری شده بود که ناگهان پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به نام امیررضا - ت به علت نامعلومی به داخل چاه سقوط کرد.
وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه یکی از آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص نجات به عمق ۳۰ متری چاه فرستاده شد و کودک سقوط کرده را به خارج از چاه انتقال داد اما بنابر مصدومیت شدید این پسر بچه از قسمت سر و صورت، امدادگران اورژانس حاضر در محل فوت او را بر اثر صدمات وارده تائید کردند.


افسر آماده آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام کارهای ساختمانی در هر مکانی بویژه در آپارتمان‌ها به منظور آماده‌سازی تخریب بنا یا بازسازی ساختمان و همچنین حفر چاه‌ها ضروری است که موازین ایمنی به دلیل تردد ساکنان و کودکان در ساختمان‌ها دقیقا رعایت شود. قرار دادن حفاظ مناسب روی دهانه چاه یا تخلیه ساکنین برای جلوگیری از بروز حادثه و نیز برقراری ایمنی کامل برای این گونه اقدامات الزامی است. (۱۲۵)



لینک منبع :مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس]

Images for مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس] مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مرگی-دلخراش-چاه-۳۰-متری-پسر-۱۰-ساله-را-قورت-داد-عکس‎Cached21 مه 2015 ... جام جم سرا- پسر بچه ۱۰ ساله‌ای براثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد. مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس] 188.75.89.4/.../مرگی-دلخراش-چاه-۳۰-متری-پسر-۱۰-ساله-را-قورت-داد-عکس‎‎Cached21 مه 2015 ... جام جم سرا- پسر بچه ۱۰ ساله‌ای براثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد. مرگی دلخراش: چاه 30 متری پسر 10 ساله را قورت داد | پسر بچه 10 - قطره www.ghatreh.com/news/.../مرگی-دلخراش-چاه-متری-پسر-ساله-قورت-داد 21 مه 2015 ... پسر بچه 10 ساله ای براثر سقوط به چاه 30 متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست ... ایران واردات بذر از یک شرکت آمریکایی را ممنوع کرد +سند و عکس ... مرگی دلخراش: چاه 30 متری پسر 10 ساله را قورت داد. مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/news/9F6B41804391.html 21 مه 2015 ... جام جم سرا- پسر بچه ۱۰ ساله ای براثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد. مرگ کودک 10 ساله در عمق چاه 30 متری +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/418046/‎Cached18 مه 2015 ... پسر بچه 10 ساله ای براثر سقوط به چاه 30 متری درپارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد. مرگ دلخراش پسر بچه 10 ساله به خاطر سهل انگاری دیگران + تصاویر www.yjc.ir/.../مرگ-دلخراش-پسر-بچه-10-ساله-به-خاطر-سهل-انگاری-دیگران-تصاویر‎Cached Similarپسر بچه 10 ساله ای براثر سقوط به چاه 30 متری درپارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد. تعرض مرگبار پسر 17 ساله به دختر بچه در ورامین / متهم صحنه سوزاندن ... www.rokna.ir/.../73291-تعرض-مرگبار-پسر-ساله-به-دختر-بچه-در-ورامین-متهم-صحنه-سوزاندن-جسد-با-اسید-را-بازسازی-کرد-عکس‎Cached16 آوریل 2016 ... رکنا: پسر 17 ساله ای که یک دختر افغان را در ورامین ربوده و پس از تجاوز به طرز ... وی ادامه داد: صبح روز بعد پلیس در جست و چوی خانه این همسایه جسد بی جان و ... زاده‌اش با درج اطلاعیه‌ای به همراه عکس ستایش به امید پیدا شدن او منتظر نشسته‌اند ... می‌کند بغضش را قورت دهد در ادامه می‌گوید روز 23 فروردین بود که کلانتری با ما ... مقاله : ساخت فضاپیماهای هوشمند : تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir/detailed-papers/afsaneh49/115798/ساخت.../default.html دنیای عکس و عکاسی اقتصاد زنان ادبیات هــنر سینما و تلویزیون بزرگان و مشاهیر مهدویت سرگرمی دانلود نرم افزار ... مرگی دلخراش- چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد. چگونه در عرض چند دقیقه به خواب برویم؟ – news news.adbx.ir/d/2017/.../چگونه-در-عرض-چند-دقیقه-به-خواب-برویم؟/‎Cached4 ژوئن 2017 ... ... موم گوش چیست و گوش‌ها را چگونه باید تمیز کرد؟ بازار مسکن؛ رکود یا رونق و افزایش قیمت؟ مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس] ...