مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کباب تابه‌ای با فر

طرز تهیه:

پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید.
گوشت چرخ کرده و پیاز و پودر سوخاری، سس خردل و نمک و فلفل را در غذاساز بریزید و خوب مخلوط کنید تا حسابی چسبنده شود.
گوشت را نیم ساعت در فریزر بگذارید.
فر را از قبل گرم کرده، سینی فر را چرب کنید.
در این مرحله تمام گوشت را کف سینی پهن کرده، به آن برش‌های هم‌اندازه داده، روی آن را کاغذ آلومینیوم بکشید و در فر بگذارید.
ابتدا با درجه حرارت ۲۵۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۲ دقیقه و بعد حرارت را کم کنید و ۴۰ دقیقه هم با حرارت ۱۷۰ درجه سانتیگراد بگذارید تا پخت غذا کامل شود.
بهتر است در مرحله آخر کمی کره و زعفران و آبلیمو روی کباب‌ها بریزید تا طعم لذیذتری داشته باشد.
در ‌‌نهایت چند عدد گوجه را نیز کباب کنید.
کباب را در دیس بگذارید و با گوجه و پودر سماق و چند برش لیمو تزئین کرده، با پلو زعفرانی میل کنید. (جام جم سرا)



لینک منبع :طرز تهیه کباب تابه‌ای با فر

روش تهیه کباب تابه ای خوشمزه در فر - تاپ ناز www.topnaz.com/روش-تهیه-کباب-تهیه-خوشمزه-در-فر/‎Cachedکباب تابه ای غذای لذیذ و خوشمزه معروف ایرانی است که بسیار طرفدار دارد. طرز تهیه کباب تابه ای را در بخش آشپزی تاپ ناز می خوانید. مواد لازم برای کباب. طرز تهیه کباب تابه‌ای با فر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کباب-تابه‌ای-با-فر‎Cached19 مه 2015 ... تصویر طرز تهیه کباب تابه‌ای با فر. طرز تهیه: پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید. گوشت چرخ کرده و پیاز و پودر سوخاری، سس خردل و نمک و فلفل ... طرز تهیه کباب تابه‌ای با فر - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-کباب-تابه‌ای-با-فر.html‎Cached21 مه 2015 ... طرز تهیه کباب تابه‌ای با فر. طرز تهیه: پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید. گوشت چرخ کرده و پیاز و پودر سوخاری، سس خردل و نمک و فلفل را در ... طرز تهیه کباب تابه اى در فر - باماکوک bamacook.com/fa/recipes/14095‎Cached Similarبرای کباب تابه اى در فر سس مخصوص باید آماده کنیم که مواد آن کره 50 گرم ، زعفران غلیظ 2 ... طرز تهیه کباب تابه اى در فر ... روی کباب تابه ای پودر سماق می پاشیم. کباب تابه ای، طرز تهیه کباب تابه ای یا ماهیتابه تصویری - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/charkhgosht1/2013425112715.html‎Cached Similar1 ژوئن 2015 ... کباب تابه ای,کباب تابه ای با گوجه,کباب دیگی خوشمزه,کباب تابه ای طرز ... ای, کباب دیگی,کباب تابه ای در فر,روش تهیه کباب تابه ای,طرز تهیه ... کباب تابه ای با فر - فودیو foodu.ir/cooking/کباب-تابه-ای-با-فر/‎Cachedطرز تهیه کباب تابه ای با فر. پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید. گوشت چرخ کرده و پیاز و پودر سوخاری، سس خردل و نمک و فلفل را در غذاساز بریزید و خوب مخلوط ... هنر طباخی - کباب تابه ای در فر honartabakhi.blogfa.com/post-538.aspx‎Cached Similarهنر طباخی - کباب تابه ای در فر - ارائه کننده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی . ... طرز تهیه. ابتدا پیاز را رنده کنید و آب اضافی آن را دور بریزید و پیاز را به گوشت اضافه ... طرز تهیه کباب کوبیده در فر به همراه نکات مهم پخت کباب کوبیده www.honardarkhane.com/7365/طرز-تهیه-کباب-کوبیده-در-فر‎Cached10 نوامبر 2015 ... آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب کوبیده در فر به همراه نکان مهم و کلیدی برای پخت کباب کوبیده خوشمزه و عالی را در این مطلب ملاحظه می فرمایید و ... طرز تهیه کباب تابه ای به روشی تازه - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/roast-new-method.html‎Cached Similarبا اینکه این نوع کباب هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ طعم و مزه با کباب تابه‌ای‌های رایج ... کباب تابه‌ای اگرچه به لحاظ پخت، غذای پردردسری نیست و پختن آن به طور معمول روی ... آموزش کامل طرز تهیه کباب تابه ای خوشمزه و مجلسی با گوشت و مرغ mepatogh.ir/13358/pan-kabab/‎Cached9 آگوست 2017 ... آموزش کامل طرز تهیه کباب تابه ای خوشمزه و مجلسی با گوشت و مرغ دستور آشپزی و ... کباب تابه ای خوشمزه,کباب تابه ای در فر,کباب تابه ای با سس.