مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد

بر اساس خبری که رسانه‌های محلی برزیل منتشر کرده‌اند، این زن با وجود هشدارهای پزشکان در مورد خطرات بالای بارداری وی مخصوصا به دلیل سن بالای او به استقبال حاملگی رفت و برای بیست و یکمین بار صاحب فرزند شد.
اسپوتنیک نیوز از قول پزشکان نوشت: این زن پسری با وزن حدود ۳ کیلوگرم به دنیا آورده که از وضعیت جسمی خوبی نیز برخوردار است. وی اولین بار در سن ۱۳ سالگی باردار شده بود. (ایسنا)



لینک منبع :زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد

Images for زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../زن-۵۱-ساله-برزیلی-صاحب-بیست-و-یکمین-فرزندش-شد‎Cached17 مه 2015 ... جام جم سرا- یک زن ۵۱ ساله برزیلی که پیش از این ۲۰ فززند به دنیا آورده بود به رغم هشدارهای پزشکان باردار شد و بیست و یکمین فرزند خود را نیز به ... زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد www.yjc.ir/fa/.../زن-۵۱-ساله-برزیلی-صاحب-بیست-و-یکمین-فرزندش-شد یک زن ۵۱ ساله برزیلی که پیش از این ۲۰ فززند به دنیا آورده بود به رغم هشدارهای پزشکان باردار شد و بیست و یکمین فرزند خود را نیز به دنیا آورد. زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../زن-۵۱-ساله-برزیلی-صاحب-بیست-و-یکمین-فرزندش-شد‎‎Cached17 مه 2015 ... جام جم سرا- یک زن ۵۱ ساله برزیلی که پیش از این ۲۰ فززند به دنیا آورده بود به رغم هشدارهای پزشکان باردار شد و بیست و یکمین فرزند خود را نیز به ... زن 51 ساله برزیلی صاحب بیست‌ویکمین فرزندش شد - ایسنا www4.isna.ir/.../زن-51-ساله-برزیلی-صاحب-بیست-ویکمین-فرزندش-شد‎Cachedیک زن 51 ساله برزیلی بیست و یکمین فرزند خود را نیز به دنیا آورد. زن 51 ساله صاحب 21 امین فرزندش شد! - برترین ها server1.bartarinha.ir/fa/news/.../زن-51-ساله-صاحب-21-امین-فرزندش-شد بنابر اعلام رسانه‌های محلی برزیل، این زن با وجود هشدارهای پزشکان در مورد خطرات بالای این بارداری مخصوصا به دلیل سن مادر برای بیست و یکمین بار صاحب فرزند شد. ... زن اولین بار در سن 13 سالگی باردار شد. زن 51 ساله برزیلی صاحب بیست‌ویکمین فرزندش شد ... (ع) بازداشت شد۵۱ · جدیدترین واکنش روحانی به ادعاهای کذب قالیباف۵۱. زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد - مجله اینترنتی ... anboohi.ir/زن-۵۱-ساله-برزیلی-صاحب-بیست-و-یکمین-فرزندش-شد-7651‎Cachedبا وجود خطرات حاملگی در سن بالازن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شدجام جم سرا- یک زن ۵۱ ساله برزیلی که پیش از این ۲۰ فززند به دنیا آورده بود به ... خواندنی ها | هفته نامه آفتاب جنوب | صفحه 79 aftabjnews.ir/category/خواندنی-ها/page/79/?filter_by=random_posts با وجود خطرات حاملگی در سن بالا زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد جام جم سرا- یک زن ۵۱ ساله برزیلی که پیش از این ۲۰ فززند به دنیا آورده بود به ... زن برزیلی صاحب بیست‌ویکمین فرزندش شد - عصر خبر www.asrkhabar.com/.../زن-برزیلی-صاحب-بیست‌ویکمین-فرزندش-شد‎Cachedتاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ ... عصر خبر: یک زن 51 ساله برزیلی بیست و یکمین فرزند خود را نیز به دنیا آورد. ... با وجود هشدارهای پزشکان در مورد خطرات بالای این بارداری مخصوصا به دلیل سن مادر برای بیست و یکمین بار صاحب فرزند شد. تولد نوزادان پنج قلو در قم - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../تولد-نوزادان-پنج-قلو-در-قم‎Cached25 مارس 2015 ... جام جم سرا- زنی در نخستین زایمان خود، دیروز (سه شنبه ۴ فروردین) در بیمارستان ایزدی قم ... زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد.