مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سلامت شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ۴

اگرچه ساعت پخش برنامه میکروسکوپ کمی دیر به نظر می‌رسد، اما به گفته مجید یوسفی، تهیه‌کننده برنامه، این ساعتی است که تمامی افراد خانواده دور هم جمع شده‌اند و می‌توانند برنامه را با هم ببینند.

میکروسکوپ برنامه‌ای است که قرار است در فصول مختلف به بررسی سوژه‌های تاثیرگذار در حوزه سلامت بپردازد و راهکارهایی را برای درمان انواع بیماری‌ها و مقابله با آنها ارائه کند. درمان و سلامت جامعه، پیشگیری از بیماری، شیوه انتخاب صحیح پزشک و بررسی معضلات بیماران در جامعه از جمله رویکردهای مهم این برنامه است.

یوسفی درباره «میکروسکوپ» و تفاوت آن با برنامه‌های دیگر سلامت که تاکنون از تلویزیون پخش شده ، می‌گوید: بیشتر برنامه‌های سلامت موضوعات این حوزه را از جنبه عمومی و کلی بررسی می‌کنند، ولی میکروسکوپ موضوعات مختلف را به صورت تخصصی و با حضور پزشکان، کارشناسان و متخصصان مورد تحلیل قرار می‌دهد. در فصل اول این برنامه که مربوط به زیبایی و جراحی‌های مربوط به آن است، همه آیتم‌های مربوط به زیبایی اعم از جراحی‌های زیبایی صورت، کاشت مو، لیپوساکشن، بالن معده، جراحی‌های لاغری و... جزء به جزء بررسی می‌شود و گزارش‌های میدانی پخش و تخلفات پزشکی در هر مورد به‌دقت بررسی می‌شود؛ تخلفاتی که گاه جبران‌پذیر و در خیلی از موارد جبران‌ناپذیرند. همچنین در برنامه بخشی با عنوان پزشکان ماندگار داریم که به معرفی پزشکان نمونه و ترویج اخلاق پزشکی می‌پردازیم.

فصل اول«میکروسکوپ» که در 68 قسمت معضلات عمل‌های زیبایی را واکاوی می‌کند، به کارگردانی یوسف دانش‌صدیق و با حضور کارشناسان مطرح حوزه سلامت از شبکه 4 سیما پخش‌می‌شود.

سیب (ضمیمه سه شنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :سلامت شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ۴

سلامت شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ۴ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سلامت-شهروندان-زیر-میکروسکوپ-شبکه-۴ سلامت شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ۴. جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 09:22. یکی از برنامه‌هایی که این روزها در حال پخش از شبکه چهارم سیما هست «میکروسکوپ» نام ... سلامت شهروندان زیر «میکروسکوپ» شبکه 4 - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/1922948868115053917 مجله تصویری میکروسکوپ با هدف بررسی و حفظ سلامت شهروندان جمعه‌ها ساعت 23 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. Images for سلامت شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ۴ سلامت شهروندان زیر «میکروسکوپ» شبکه 4 - روزنامه جام جم tnews.ir/news/6b8f40765860.html مجله تصویری میکروسکوپ با هدف بررسی و حفظ سلامت شهروندان جمعه ها ساعت 23 از شبکه چهار به نمایش درمی آید. سلامت تان را زیر میکروسکوپ ببینید | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/...سلامت.../272561-سلامت-تان-را-زیر-میکروسکوپ-ببینید برنامه تلویزیونی میکروسکوپ که قرار است از شبکه 4 جمعهها ساعت 23 پخش شود به کنکاش درباره سلامت شهروندان خواهد پرداخت و در این راستا از پزشکان صاحب نظر و ... سلامت تان را زیر میکروسکوپ ببینید - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../سلامت-تان-را-زیر-میکروسکوپ-ببینید‎Cachedموضوع سلامت شهروندان بار دیگر در یک برنامه تلویزیونی زیر میکروسکوپ خواهد رفت. برنامه تلویزیونی میکروسکوپ که جمعه‌ها ساعت 23 از شبکه 4 پخش پخش می شود ... سلامت دهان و دندان شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ٤ - ایمپلنت دندان www.shafagostar.com/.../سلامت...شهروندان-زیر-میکروسکوپ-شبکه.../fa‎Cachedسلامت دهان و دندان شهروندان زیر میکروسکوپ شبکه ٤ ... تلویزیونی "میکروسکوپ" با همکاری و شرکت دکتر میرزایی تهیه و تنظیم شده و از شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد. مجله تصویری - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/tag/1/مجله%20تصویری بررسی سلامت شهروندان زیر «میکروسکوپ» شبکه چهار. شبکه علم و فرهنگ مجله تصویری میکروسکوپ را با هدف... کننده این مجله تصویری درگفتگو با خبرنگار ... ‌شبکه خصوصی جهانی سلامت راه‌اندازی می‌شود - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../شبکه-خصوصی-جهانی-سلامت-راه-اندازی-می-شود 30 ژوئن 2016 ... ‌مدیر مجموعه سلامت تیوپ با بیان اینکه در تلاش هستیم شبکه خصوصی ... برنامه " میکروسکوپ" در 50 قسمت از شبکه چهار پخش شد، اما متاسفانه به ... سایت شبکه 4 tv4.ir/‎Similarجشنواره سلامت ... «چشم شب روشن» عنوان مجله فرهنگی-هنری و شبانه شبکه چهار است که از دوم آبان ماه 95 با اجرای محمد صالح‌علاء با موضوعات مختلف ادبی و هنری روی آنتن ...