مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون

طبق مطالعه محققان انجمن سرطان آمریکا در کالیفرنیا، بین سن پدر (نه مادر) در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون در بزرگسالی رابطه وجود دارد.
این تیم تحقیق برای بررسی این رابطه، داده‌های به دست آمده از زنان و مردان ثبت نام کرده در برنامه مطالعاتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. از بین ۱۳۸۰۰۳ شرکت کننده، ۲۵۳۲ مورد ابتلا به سرطان خون بین سال‌های ۱۹۹۲ و ۲۰۰۹ شناسایی شد. محققان بین سن پدر شدن در بین شرکت کنندگان بدون خواهر و برادر رابطه قوی و مثبتی یافتند. در این گروه، افرادی که پدرشان در زمان تولدشان ۳۵ سال به بالا سن داشت، درمقایسه با افرادی که سن پدرشان در زمان به دنیا آمدنشان کمتر از ۲۵ سال بود، ریسک ابتلا به انواع سرطان خون تا ۶۳ درصد بیشتر بود.

دکتر «لورن تراس»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «سن پدر در زمان تولد نوزاد با افزایش خطر ابتلا کودکش به انواع سرطان خون و سیستم ایمنی بدن، به خصوص در تک فرزندان، مرتبط است.» (مهر)



لینک منبع :رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون

رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../رابطه-سن-پدر-و-خطر-ابتلای-نوزاد-به-سرطان-خون‎Cached13 مه 2015 ... به گزارش خبرنگار مهر، طبق مطالعه محققان انجمن سرطان آمریکا در کالیفرنیا، بین سن پدر (نه مادر) در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون ... رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../رابطه-سن-پدر-و-خطر-ابتلای-نوزاد-به-سرطان-خون‎Cached13 مه 2015 ... طبق مطالعه محققان انجمن سرطان آمریکا در کالیفرنیا، بین سن پدر (نه مادر) در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون در بزرگسالی رابطه ... رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news.../رابطه-سن-پدر-و-خطر-ابتلای-نوزاد-به-سرطان-خون/ به گزارش مهر، طبق مطالعه محققان انجمن سرطان آمریکا در کالیفرنیا، بین سن پدر (نه مادر) در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون در بزرگسالی رابطه وجود ... سن پدر و خطر ابتلای کودک به سرطان - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../سن-پدر-و-خطر-ابتلای-کودک-به-سرطان‎Cachedسن پدر در زمان تولد نوزاد با افزایش خطر ابتلا کودکش به انواع سرطان خون و سیستم ... در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون در بزرگسالی رابطه وجود دارد. رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون | والدینی که - قطره www.ghatreh.com/news/.../رابطه-پدر-خطر-ابتلای-نوزاد-سرطان-خون 19 دسامبر 2016 ... طبق مطالعه محققان انجمن سرطان آمریکا در کالیفرنیا، بین سن پدر (نه مادر) در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون در بزرگسالی رابطه ... رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون | نسبت والدینی - قطره www.ghatreh.com/news/.../رابطه-پدر-خطر-ابتلای-نوزاد-سرطان-خون 13 مه 2015 ... نسبت والدینی که فرزندآوری را به تاخیر می اندازند همچنان در حال افزایش است، اما پیامدهای بلند مدت آن برای سلامت. تاثیر سن پدر در باروری و تولد کودک سرطانی - نمناک namnak.com/تاثیر-سن-پدر-در-باروری.p14842‎Cachedسن پدر در باروری و میزان سن پدر در باروری و باروری مردان در سنین بالا و بیماری ... در هنگام تولد نوزاد و خطر ابتلای کودک به سرطان خون در بزرگسالی رابطه وجود دارد. رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/c78341452884.html‎Cachedنسبت والدینی که فرزندآوری را به تاخیر می اندازند همچنان در حال افزایش است، اما پیامدهای بلند مدت آن برای سلامت کودکان نیز در حال تجلی است. چه ارتباطی بین سن پدر و همچنین سرطان خون در نوزاد وجود دارد - جوان ایرانی www.javaneirani.com/سلامت/اخبار.../368125-ارتباطی-سرطان-نوزاد-وجود تحقیق جدیدی نشان داد که سن پدر در زمان تولد کودکش در خطر ابتلای کودک به سرطان خون و سیستم ایمنی بدن (وقتی کودک بزرگ می شود)موثر است، به خصوص زمانی که ... اثر سن پدر | سرطان‌ها و تومورها carcinoma carcinoma.ir/tag/اثر-سن-پدر/ رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون. نوامبر 6, 2016. Add Comment. رابطه سن پدر و خطر ابتلای نوزاد به سرطان خون. نسبت والدینی که فرزندآوری را به ...