مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن

این نسخه ابزار جدید DistancePPG نام دارد و فقط با تحلیل‌کردن تغییرات در رنگ پوست بیمار طی گذر زمان، نبض و تنفس وی را ارزیابی می‌کند. در حالی که عملکرد سیستم‌های دوربین‌محور دیگر در شرایطی با نور پایین، حرکت و پوست تیره، دچار مشکل است، سیستم DistancePPG به الگوریتم‌هایی متکی است که این مشکلات را رفع می‌کنند.


سیستم جدید به پزشکان امکان تشخیص شرایط بیماران از فاصله دور را می‌دهد و گفته می‌شود این ابزار به ویژه برای نظارت بر سلامتی نوزادان زودرس کارساز خواهد بود.
می‌توان نرم‌افزار DistancePPG را با تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها سازگار کرد به طوری که افراد بتوانند هر زمان و در هر مکانی، بر علائم حیاتی‌ خود نظارت کنند. جزئیات این مطالعه در مجله Biomedical Optics Express ارائه شده است. (ایسنا)



لینک منبع :موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن

موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن www.yjc.ir/.../موبایل-در-نقش-پرستار-نظارت-دقیق-بر-علائم-حیاتی-بدن‎Cachedمحققان سیستمی بسیار دقیق و فارغ از نیاز به حس لامسه‌ ساخته‌اند که از نوعی دوربین ویدیوئی و فقط با مشاهده چهره‌ کاربران تلفن همراه برای نظارت بر علائم حیاتی ... موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../موبایل-در-نقش-پرستار-نظارت-دقیق-بر-علائم-حیاتی-بدن‎‎Cachedموبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن. شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:39. جام جم سرا- محققان دانشگاه رایس سیستمی بسیار دقیق و فارغ از نیاز ... موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن anboohi.ir/موبایل-در-نقش-پرستار-نظارت-دقیق-بر-علائم-حیاتی-بدن-6507‎Cached9 مه 2015 ... موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن. خبر خوان تیفا - موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن rss.tifaa.com/post/124774/‎Cachedموبایل تلفن همراه تلفن. ... موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن. محققان سیستمی بسیار دقیق و فارغ از نیاز به حس لامسه‌ ساخته‌اند که از نوعی ... نوزادان (3) - پرشین ریپیر www.ldir.ir/component/search/?searchword=نوزادان&searchphrase... موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن . ... از فاصله دور را می‌دهد و گفته می‌شود این ابزار به ویژه برای نظارت بر سلامتی نوزادان زودرس کارساز خواهد بود. دانش و زندگی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/didar.daeshvazedegi/?l=fa‎Cachedموبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن نقش ژن در بی‌علاقگی به درس و مدرسه افزایش عمر با «هک کردن» بدن! تشخیص زودهنگام زخم بستر با پانسمان ... شارژ گوشی و تبلت در سفر با آب جوش |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../شارژ-گوشی-و-تبلت-در-سفر-با-آب-جوش-عکس‎Cached30 آگوست 2014 ... برچسب‌ها : فنآوری شارژ گوشی موبایل آب جوش. لینک کوتاه : ... موبایل در نقش پرستار: نظارت دقیق بر علائم حیاتی بدن. شنبه 19 اردیبهشت 1394 ... مراقبت پرستاری - گرفتن علایم حیاتی بیمار nttahery.blogfa.com/post-75.aspx‎Cached Similarتنفس، نبض و درجه حرارت را از قدیم الایام علایم حیاتی می دانستند. ... کاهش درجه حرارت بدن ( هیپوترمی )[3] به علت قرار گرفتن د رمعرض سرما، شوک، مشکلات عروقی، ... عوارض حاد مرتبط با تزریق خون(1) - بیتوته www.beytoote.com/health/.../acute-associated1-transfusions.html‎Cached Similarتاثیر عفونت ها در بروز سرطان, علل بروز سرطان رحم ... -چک مجدد علائم حیاتی ... *ادامه تزریق خون با نظارت دقیق و شدید پرستار و پزشک معالج در صورتی که کهیر پوستی کمتر از ۳/۲ ... توجه :در صورتی که کهیر تمام سطح بدن را فرا گرفت و یا با سایر علائم سیستمیک همراه شد ..... قیمت موبایل · قیمت تبلت · تیتر روزنامه ها · اخبار داغ. [PDF] اﻧﺪازه ﮔﯿﺮى و ﮐﻨﱰل ﻋﻼﯾم ﺣﯿﺎﺗﯽ ﭘﺮﺳﺘﺎرى داﻧﺸﺠﻮی دﮐﱰی داﻧ kamkar.muq.ac.ir/uploads/vitalsign902_74383.pdf‎Cached Similarداﻧﺸﺠﻮی دﮐﱰی. ﭘﺮﺳﺘﺎرى. ﻋﻼﯾم ﺣﯿﺎﺗﯽ ﯾﺎ vital signs (VS). ﲠﱰﯾﻦ ﻋﻼﯾم و ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎى ﺣﯿﺎت و زﻧﺪﮔﯽ ... ﺷﺪن ﻋﺮوق، ﻣﻬﺎر ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺣﺮارت ﺑﺪن .... ﭘﺮﺳﺘﺎر ﺑﺎﯾﺪ اﯾﻤﻦ ﺗﺮﯾﻦ و دﻗﯿﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﳏﻞ اﻧﺪازه ﮔﯿﺮى درﺟﻪ ﺣﺮارت.