مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد!

نیویورک تایمز ضمن گزارشی از پیامدهای چهار دهه درگیری و جنگ در افغانستان نوشت: پای چپ صاحب در پی انفجار بمب طالبان قطع شده بود و او استطاعت خرید پای مصنوعی را نداشت اما او یک راه حل داشت: نور بی‌بی، دختر ۱۱ ساله‌اش را سال گذشته به قیمت ۳ هزار دلار فروخت و یک پای جدید برای خود خرید.


به گزارش جام جم سرا به نقل از فرارو، نیویورک تایمز در این گزارش نوشت: صاحب از این موضوع خوشحال نبود: «فروختن دخترم بد‌تر از زمانی بود که پایم را از دست دادم.»
او پس از گرفتن پای جدید در کابل، به روستای خود در استان پاکتیکا برگشته و بیکار است. (جام جم سرا)



لینک منبع :مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد!

مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مردی-دخترش-را-فروخت-تا-پای-مصنوعی-بخرد‎Cached4 مه 2015 ... جام جم سرا- یک مرد افغان به نام «صاحب» دخترش «نور بی‌بی‌» را فروخت تا برای خود پای مصنوعی بخرد! او در این باره گفت: «لحظه سختی برای من و او ... Images for مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../مردی-دخترش-را-فروخت-تا-پای-مصنوعی-بخرد 4 مه 2015 ... جام جم سرا- یک مرد افغان به نام «صاحب» دخترش «نور بی‌بی‌» را فروخت تا برای خود پای مصنوعی بخرد! او در این باره گفت: «لحظه سختی برای من و او ... مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/f95840978563.html‎Cached4 مه 2015 ... جام جم سرا- یک مرد افغان به نام «صاحب» دخترش «نور بی بی » را فروخت تا برای خود پای مصنوعی بخرد! او در این باره گفت: «لحظه سختی برای من و او ... مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! | یک مرد افغان به - قطره www.ghatreh.com/news/.../مردی-دخترش-فروخت-پای-مصنوعی-بخرد‎Cached4 مه 2015 ... یک مرد افغان به نام «صاحب» دخترش «نور بی بی » را فروخت تا برای خود پای مصنوعی بخرد! او در این باره گفت: «لحظه سØ. خواندنی ها - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/service/07-368/78/خواندنی-ها 5 مه 2015 ... جام جم سرا- یک مرد افغان به نام «صاحب» دخترش «نور بی‌بی‌» را فروخت تا برای خود پای مصنوعی بخرد! او در این باره گفت: «لحظه سختی برای من و او ... «بچه فروشی»؛ دلالی نان و آبدار این روزها - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../بچه-فروشی-؛-دلالی-نان-و-آبدار-این-روزها‎Cachedمرد دست زن را می‌گیرد. ... بعضی از این باندها نوزادان را در آغوش زن یا مردی معتاد می‌گذارند و در میان چهارراه‌ها و اماکن ... تصویر مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! فروش دختر برای یک پای مصنوعی! - سلام خبر salamkhabar.com/fa/news/.../فروش-دختر-برای-یک-پای-مصنوعی‎Cachedصاحب یک مشکل داشت: پای چپش در پی انفجار بمب طالبان قطع شده بود و او استطاعت ... نوربی بی، دختر ۱۱ ساله‌اش را سال گذشته به سه هزار دلار فروخت و یک پای جدید خرید. ... فردین در عوض تا تاریک شدن هوا صبر می‌کند و بعد صندلی چرخدار خود را در ترافیک ... مواقع می‌شنوم دخترانی در خودرو به هم می‌گوید: «به این مرد خوش تیپ نگاه کن. خرید مرد مصنوعی - فروشگاه محصولات جنسی - رزبلاگ خرید-محصولات-جنسی.rozblog.com/tag/خرید-مرد-مصنوعی‎‎Cachedخرید مرد مصنوعی,Buy artificial man. ... عروسک مصنوعی مرد - سایت فروش دیلدو - پستی - الات مصنوعی .... مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! - جام جم آنلاین. news – برگه 3542 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی - فروشگاه شما news.adbx.ir/d/page/3542/‎Cachedنیست و یک مرد می‌تواند بدون هیچ سرزنشی با چند همسر توامان، حتی در یک خانه زندگی کند و با ..... مردی دخترش را فروخت تا پای مصنوعی بخرد! مردی دخترش را فروخت تا ...