مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تجدید قوا با آب گیلاس

آب گیلاس در بهبودی و تجدید قوای پس از ورزش کردن موثر است. به طور طبیعی این نوشیدنی سرشار از پتاسیم است که در هدایت تکانه‌های الکتریکی در سراسر بدن سودمند بوده و همچنین برای کنترل فشارخون، حفظ رطوبت بدن، ریکاوری عضلات، هضم غذا و بهبود ضربان قلب مفید است.
هر فنجان از این نوشیدنی نیز حدود ۱۲۰ کالری انرژی دارد و از مواد مغذی همچون پتاسیم و آهن سرشار است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد آنتی‌اکسیدان موجود در آب گیلاس به کاهش درد و التهاب ناشی از آرتروز کمک می‌کند.
مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۲ حاکی از آن است که نوشیدن آب گیلاس روزانه دو نوبت و به مدت ۲۱ روز در کاهش درد مبتلایان به آرتروز نقش دارد. خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد خواب بهتری داشته باشد. همچنین پزشکان در بررسی خود مشاهده کرده‌اند تاثیر این نوشیدنی همچون داروهای خواب‌آور است.
به گزارش هلث لاین، از دیگر خواص این آبمیوه طبیعی که قابل توجه است می‌توان به تاثیر آن در کاهش رشد سلول‌های سرطانی اشاره کرد. (ایسنا)



لینک منبع :تجدید قوا با آب گیلاس

تجدید قوا با آب گیلاس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تجدید-قوا-با-آب-گیلاس‎Cached3 مه 2015 ... جام جم سرا- آب گیلاس علاوه بر آن‌که نوشیدنی خوش‌طعمی به شمار می‌رود، فوائد و خواص بسیاری نیز برای بدن انسان دارد که یکی از آن‌ها تجدید قوا در هنگام ... تجدید قوا با آب گیلاس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1928421172908515514/تجدید-قوا-با-آب-گیلاس‎Cached3 مه 2015 ... جام جم سرا- آب گیلاس علاوه بر آن‌که نوشیدنی خوش‌طعمی به شمار می‌رود، فوائد و خواص بسیاری نیز برای بدن انسان دارد که یکی از آن‌ها تجدید قوا در هنگام ... تجدید قوا با آب‌گیلاس - مجله اینترنتی فهادان dargan.ir/post/879 آب‌گیلاس در بهبودی و تجدید قوا، پس از ورزش کردن مؤثر است. ... خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد خواب بهتری داشته ... درمان بی خوابی و آرتروز با آب گیلاس - vferi vferi.com/news/12‎Cachedآب گیلاس در بهبودی و تجدید قوای پس از ورزش کردن موثر است. به طور طبیعی این نوشیدنی سرشار از پتاسیم است که در هدایت تکانه‌های الکتریکی در سراسر بدن ... تجدید قوا با آب‌گیلاس - مجله اینترنتی فهادان jamejamonline.fahadan.org/post/879 آب‌گیلاس در بهبودی و تجدید قوا، پس از ورزش کردن مؤثر است. ... خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد خواب بهتری داشته ... خبرگزاری تسنیم - خواص آب گیلاس www.tasnimnews.com/fa/news/1394/03/06/.../خواص-آب-گیلاس?ref... 27 مه 2015 ... آب گیلاس در بهبودی و تجدید قوای پس از ورزش کردن مؤثر است. ... خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد ... تجدید قوا با آب‌گیلاس - مجله اینترنتی فهادانیها fahadaniha.ir/post/879‎Cachedآب‌گیلاس در بهبودی و تجدید قوا، پس از ورزش کردن مؤثر است. ... خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد خواب بهتری داشته ... معجزه یک فنجان آب گیلاس در بدن | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/61947‎Cachedآب گیلاس در بهبودی و تجدید قوای پس از ورزش کردن موثر است. ... خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد خواب بهتری داشته ... با خواص آب گیلاس آشنا شوید - لادین ladin.ir/other/با-خواص-آب-گیلاس-آشنا-شوید/ آب گیلاس در بهبودی و تجدید قوای پس از ورزش کردن موثر است. به طور طبیعی این نوشیدنی سرشار از پتاسیم است که در هدایت تکانه‌های الکتریکی در سراسر بدن ... تجدید قوا با آب‌گیلاس - فروشگاه اینترنتی دی دیل https://daydeal.ir/news_article/health_family/health_news/235207 16 آگوست 2015 ... آب‌گیلاس در بهبودی و تجدید قوا، پس از ورزش کردن مؤثر است. ... خواص ضدالتهابی آب گیلاس همراه با ترکیب ملاتونین موجود در آن کمک می‌کند تا فرد ...