مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیست تخمدان و راه‌های درمان آن

مولود توتونچیان اظهار کرد: بیشتر کیست‌های تخمدان در زنان از نوع کیست‌های ساده یا فولیکولار هستند که در اثر رشد فولیکول و باز نشدن آن ایجاد می‌شوند.
وی با بیان اینکه کیست‌های ساده تخمدان، زنان را در سن باروری و بیشتر زیر ۴۰ سال درگیر می‌کند، تاکید کرد: کیست‌های ساده تخمدان خوش خیم هستند و در بیشتر موارد با درمان ساده بهبود می‌یابند.


توتونچیان تصریح کرد: کیست‌های تخمدان خود را با علائمی همچون نامنظمی قاعدگی، لکه بینی و عدم قاعدگی، رشد موهای زائد و... نشان می‌دهد.
این کار‌شناس مامایی بهترین راه تشخیص کیست تخمدان را سونوگرافی دانست و گفت: ساده‌ترین راه درمان این نوع کیست‌ها، قرص‌های ال.‌دی (ضدبارداری) است که در دوره‌های ۲ ماهه، ۳ ماهه و ۶ ماهه با توجه به شرایط بیمار تجویز می‌شود، اما چنانچه اندازه کیست از شش سانتی‌متر بزرگ‌تر باشد باید جراحی شود.
وی تاکید کرد: کیست‌های یاد شده قابل عود است و بیمار باید با توجه به داشتن علائم هر شش ماه تا سالی یک‌بار سونوگرافی شود؛ به طوری که در صورت عدم درمان، ممکن است کیست دچار پارگی یا پیچ خوردگی شود که مشکلاتی را به همراه دارد. (ایسنا)



لینک منبع :کیست تخمدان و راه‌های درمان آن

بهترین راه درمان کیست تخمدان - نمناک namnak.com/درمان-کیست-تخمدان.p12711‎Cachedدرمان کیست تخمدان و بهترین راه درمان کیست تخمدان و درمان کیست تخمدان چگونه است رادرنمناک ببینید. سریعترین راه درمان طبیعی کیست تخمدان - نمناک namnak.com/درمان-کیست-تخمدان.p20962‎Cachedکیست تخمدان و درمان کیست تخمدان با طب سنتی و راههای درمان گیاهی و طبیعی کیست تخمدان و علل و نشانه های کیست تخمدان در زنان و مواد مضر و غذاهای مفید برای کیست ... کیست تخمدان و راه‌های درمان - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/55670/کیست-تخمدان-و-راه‌های-درمان‎Similarکیست تخمدان و راه‌های درمان. شفاآنلاین_کیست های تخمدان کیسه پر از مایع است که در داخل و یا در سطح تخمدان بوجود می آید. اگر یک فولیکول در داخل تخمدان که بزرگتر ... از بین بردن کیست تخمدان و تنظیم قاعدگی با گیاهان دارویی - زنجفیل www.zanjefil.com/از-بین-بردن-کیست-تخمدان-و-تنظیم-قاعدگی-ب/‎Cached9 جولای 2016 ... ... داشته باشد در این حالت بهترین وسریعترین راه حل خلاص شدن از کیست تخمدان است چون همه می‌دانند که ... اما گیاهان دارویی برای از بین بردن کیست تخمدان از قرار زیر اند: ریشه گیاه توت مار. ریشه گیاه توت مار برای درمان کیست تخمدان. کیست تخمدان سراغ چه زنانی می رود؟ - تبیان article.tebyan.net/219653/کیست-تخمدان-سراغ-چه-زنانی-می-رود-‎Cached1 سپتامبر 2012 ... بسیاری از خانم ها دچار کیست تخمدان هستند بدون اینکه اطلاعی در این باره داشته باشند. ... معمولاً بیمارانی که کیست تخمدان دارند، با دارو درمان می شوند؟ داروهای خانگی برای کیست های تخمدان - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/38227_داروهای-خانگی-برای-کیست-های-تخمدان.html/‎Cached Similar25 آگوست 2014 ... کیست تخمدان کاهش درد شکم علائم پارگی کیست تخمدان درمان طبیعی ... چای گیاهی مثل چای بابونه نیز داروی خوبی برای درمان کیست تخمدان و درد و ... داروهای خانگی برای کیست های تخمدان - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../ovarian4-cysts2.html‎Cachedدرمان گیاهی کیست تخمدان علایم کیست تخمدان کیست تخمدان و بارداری,کیست تخمدان,علائم ... کیست تخمدان,راه درمان کیست تخمدان,داروی گیاهی برای درمان کیست تخمدان. کیست تخمدان و راه‌های درمان آن - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/145985/کیست-تخمدان-و-راه‌های-درمان-آن‎Cached Similar28 آوریل 2015 ... این کارشناس مامایی بهترین راه تشخیص کیست تخمدان را سونوگرافی دانست و گفت: ساده‌ترین راه درمان این نوع کیست‌ها، قرص‌های ال دی (ضدبارداری) ... کیست تخمدان و درمانهای سنتی و گیاهی - تندرستان www.tandorostan.org/recentnews/40/کیست-تخمدان/7/default.aspx‎Cached Similarکیست تخمدان و درمان آن توسط متخصص طب سنتی علل بروز کیست تخمدان چه میباشد ؟ کیست تخمدان عموما ناشی از غلبه رطوبت و سردی در ناحیه تخمدانهاست و یکی از ... درمان گیاهی کیست تخمدان | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/topic/.../درمان-گیاهی-کیست-تخمدان‎Cachedسلام دوستان. ازتون خواهش می کنم اگه کسی می دونه چطور می شه با استفاده از داروهای گیاهی کیست تخمدان رو برطرف کرد، منو راهنمایی کنه. پیشاپیش ازتون ممنونم.