مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم

پاسخ مشاور: آنچه در ابتدا به وضوح خودنمایی می‌کند فرصت‌های بی‌شماری است که پیش رو خواهید داشت. برای تصمیم به ازدواج، گام اول بررسی عاقلانه شرایط ازدواج مناسب است به عنوان مثال صرف اینکه شما سر کار می‌روید نمی‌تواند دلیل محکمی بر تواناییتان برای تامین مخارج زندگی مشترک باشد. خوب است تمهیدات لازم را برای تشکیل زندگی مشترک درنظر بگیرید. داشتن استقلال مالی، ثبات کاری، بلوغ فکری و عاطفی و... از جمله مسائلی است که در درجه اول اهمیت قرار دارد.


بی‌گدار به آب نزنید

بهتر است پیش از آن‌که آنچه را در ذهنتان می‌گذرد با کسی مطرح کنید، جوانب تصمیمتان را بسنجید و در اصطلاح بی‌گدار به آب نزنید. عنوان کردن این موضوع بدون در نظر گرفتن مسائلی چون حساسیت‌های خانوادگی و... می‌تواند نتایج غیر قابل پیش بینی در پی داشته باشد. در صورتی که در انتخابتان مصمم هستید می‌توانید این موضوع را با والدینتان یا خواهر بزرگترتان یا بزرگتری دیگر که قابل اعتماد باشد در میان بگذارید؛ به طور مسلم با توجه به‌شناختی که از شما و دختر مورد علاقه‌تان و خانواده وی دارند می‌توانند شما را بهتر یاری کنند.


به دیگران حق انتخاب دهید

دخترها، زمانی که در شرایط سنی مناسبی برای ازدواج قرار می‌گیرند، ممکن است خواستگاران متعددی به آن‌ها پیشنهاد ازدواج دهند. این موضوع نباید شما را تا این حد آشفته و عملکردتان را مختل کند. همان طور که شما از ذهنیت پسرخاله‌تان اطلاعی نداشتید، وی نیز از ذهنیت شما بی‌خبر است و همان طور که شما حق انتخاب دارید پسرخاله‌تان و آن دختر نیز حق انتخاب دارند. توصیه می‌کنم پیش از هر نوع اقدامی، مسئله را با والدینتان مطرح کنید و از آن‌ها کمک فکری بخواهید. (سیمین قربانی. کار‌شناس ارشد مشاوره خانواده/ خراسان)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم

Images for من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../من-و-پسرخاله‌ام-خواستگار-یک-دختریم‎Cachedمن و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم. دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56. جام جم سرا- جوانی ۱۸ساله‌ام، مشغول کار در دفتر مهندسی شده‌ام و یکی از دخترهای فامیل را ... من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم 77.104.65.15/sara/.../من-و-پسرخاله‌ام-خواستگار-یک-دختریم‎Cached27 آوریل 2015 ... جام جم سرا- جوانی ۱۸ساله‌ام، مشغول کار در دفتر مهندسی شده‌ام و یکی از دخترهای فامیل را انتخاب کرده‌ام برای ازدواج، اما پسرخاله‌ام هم می‌گوید او را می‌خواهد. راهنمای جوانان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/Search/keyword/1?q=راهنمای%20جوانان جام جم سرا- پسری ۱۴ ساله‌ام که یک خواهر بزرگتر از خودم دارم اما چون اغلب اوقات عصبی می‌شوم، از روی عصبانیت او را .... تصویر من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم ... مشاوره زناشویی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/ir.moshavere.zanashoee.d4/?l=fa‎Cached Rating: 2.8 - 6 votes - Free - Android - Business/Productivity با شوهری که مدام قهر می‌کند چه کنم؟ رنج می‌برم از این همسر مهربان ... خرجی خودم هیچ، شوهرم یک جوراب هم برای فرزندم نمی‌خرد ... من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم چه کنم ؟ شکست عشقی خوردم، حالا دیگر به ازدواج تمایلی ندارم! - جام جم آنلاین tnews.ir/news/cfe040354097.html‎Cachedبعد از ۲ سال به هر خواستگاری که می آید، بدون تحقیق جواب منفی می دهم و به ازدواج تمایلی ندارم. همه فامیل به همین دلیل ... تصویر من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم ... خواستگار دارم ولی پرده بکارتم را از دست داده ام ... | پرسمان دانشجویی ... www.moshavereh.porsemani.ir/.../خواستگار-دارم-ولی-پرده-بکارتم-را-از-دست-داده-ام‎Cached Similarبه خاطر سکس با دوست پسرم، پرده بکارتم رو از دست داده ام. ... از دست دادن بکارت در اثر یک رابطه جنسی خارج از چارچوب خانواده، طبعا نام شما را از لیست دختران باکره و ... از کجا بدانم آمادگی ازدواج دارم یا نه؟ - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/از-کجا-بدانم-آمادگی-ازدواج-دارم-یا-نه؟-3/‎Cached20 مه 2015 ... دوست داشتن یکدیگر برای داشتن یک زندگی موفق کافی نیست، اینکه بدانیم چرا می‌خواهیم با یک ... تصویر من و پسرخاله‌ام خواستگار یک دختریم ... تو جمع فامیلی یه پسر چطوری نشون میده که به فلان دختر علاقه مند شده ... khbartar.blog.ir/post/8378‎Cached5 جولای 2016 ... عشق نوجوانی من پسرخاله ام بود که خدایی رفتاراش هم عشق رو فریاد میزد، منم ... بهش ماجرای عاشق شدنمو گفتم، اما یک سال نگذشت که فهمیدم پسرخالمو و اون دختر هم رو میخان. ..... ما که بدبختانه همه فامیلامون دخترن همشونم برای من مثل خواهرم هستند من که ..... ازفامیلای خودم گفتع ک میان خواستگاری من وخیلی دوستم دارن خواهراش هم ... من و یک زندگی جدید :: خانواده برتر khbartar.blog.ir/post/9338/من-و-یک-زندگی-جدید‎Cached11 نوامبر 2016 ... سلام به دوستان داستان زندگی من از این قراره که من دختری هستم که یه سالی تو همین سالها که ... موضوعات مرتبط: جذب خواستگار دلخواه , .... من همون جمع داشتم با پسرخاله ام حرف میزدم یهو‌دیدم این آقا چنان اخم کرده داره و داره پسرهاله ام ..... پسرشون از عروسش لذت ببره و خانواده دخترن که نگرانن، چون پسر که چیزی نداره از دست بده.