مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه کنم؟ عجولم و دهان‌بین!

پاسخ مشاور: عجول بودن و دهان بین بودن، بیانگر کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس و زیاد بودن اضطراب در انسان است. سریع پشیمان شدن شما می‌تواند بیانگر تصمیم‌گیری‌های عجولانه و بدون برنامه‌ریزی باشد و همین طور می‌تواند بیانگر نشخوارهای وسواس‌گونه فکری و خودسرزنشگری در شما باشد؛ سبکی که سال‌هاست برای زندگی کردن انتخاب کرده‌اید و هنوز برای تغییر آن برنامه ریزی نکرده‌اید. این روند به طور یقین، حال شما را تخریب می‌کند.
اینکه فکر می‌کنید حرف شما اعتباری ندارد، ممکن است واقعیت نداشته باشد و ممکن است ساخته و پرداخته ذهنیتی در شما باشد که سازنده حال تخریب شده فعلی در شماست. درباره خودتان باورهای آسیب رسانی دارید که این باور‌ها ترکش‌های به جا مانده از آسیب‌های روانی تجربه‌شده در زندگیتان است حال به جراحی روانی نیاز دارد. جراحی این کار هم البته باید در یک کلینیک روان درمانی توسط یک روانکاو یا روان‌شناس بالینی انجام شود.
احتمال دارد کمبود اعتماد به نفس در شما به کاهش اعتماد دیگران به شما هم منجر شده باشد. خود را به دلیل خطا‌هایتان سرزنش نکنید اما از آنجا که رفته رفته خسارات بیشتری را با طی کردن این رویه در زندگی متحمل می‌شوید، پیشنهاد می‌کنم برای درمان و کسب سلامت به روان‌شناس مراجعه کنید. (سید حامد قدسی - کار‌شناس ارشد روان‌شناسی/ خراسان)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :چه کنم؟ عجولم و دهان‌بین!

چه کنم؟ عجولم و دهان‌بین! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چه-کنم؟-عجولم-و-دهان‌بین‎Cached27 آوریل 2015 ... پاسخ مشاور: عجول بودن و دهان بین بودن، بیانگر کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس و زیاد بودن اضطراب در انسان است. سریع پشیمان شدن شما می‌تواند ... چه کنم؟ عجولم و دهان‌بین! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1921045826434894770/چه-کنم؟-عجولم-و-دهان‌بین‎Cachedپاسخ مشاور: عجول بودن و دهان بین بودن، بیانگر کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس و زیاد بودن اضطراب در انسان است. سریع پشیمان شدن شما می‌تواند بیانگر ... عجول و دهان بین هستم www.taamolnews.ir/fa/news/87693‎Cachedمردی30ساله و عجول و دهان بین هستم.هر کاری می کنم به خصوص در خرید و فروش، سریع پشیمان می شوم. حرفم بین همکارانم دیگر اعتباری ندارد. دوست گرامی ، عجول بودن و ... چه کنم؟ عجولم و دهان بین! - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/843140649226.html‎Cachedهر کاری می کنم بخصوص در خرید و فروش، سریع پشیمان می شوم. ... پاسخ مشاور: عجول بودن و دهان بین بودن، بیانگر کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس و زیاد بودن اضطراب ... چه کنم؟ عجولم و دهان بین! | مردی30 ساله، عجول و دهان بینم. - قطره www.ghatreh.com/news/nn25647578/کنم-عجولم-دهان-بین 27 آوریل 2015 ... مردی30 ساله، عجول و دهان بینم. هر کاری می کنم بخصوص در خرید و فروش، سریع پشیمان می شوم. حرفم بین همکارانم دیگر اعØ. عجول بودن چیست؟ - راه های مقابله با عجول بودن و درمان آن - مسیر زندگی ... aramravan.com/عجول-بودن/‎Cached29 جولای 2016 ... این را بدانیم که عجول بودن با سرعت عمل و اقدام به موقع کاملاً فرق دارد. در انجام همه امور زندگی باید سه اصل اساسی را رعایت کنیم: سرعت عمل – دقت – ... آخرین خبر | عجول و دهان بین هستم akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=1545385 26 آوریل 2015 ... خراسان/ مردی30ساله و عجول و دهان بین هستم.هر کاری می کنم به خصوص در خرید و فروش، سریع پشیمان می شوم. حرفم بین همکارانم دیگر اعتباری ندارد. ... چه کنم؟ عجولم و دهان‌بین! | هواداران - مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/index.php/fanpost49711‎Cachedچه کنم؟ عجولم و دهان‌بین! ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ 0 بازدید. چه کنم؟ عجولم و دهان‌بین! جام سرا- ساله، و هر می‌کنم در و سریع می‌شوم. بین دیگر ندارد. مشاور: بودن دهان بودن، کمبود به و نفس ... درتصمیم گیری عجولم-چه کنم؟ | پرسمان قرآن www.porsemanequran.com/node/24853‎Cached Similarدرتصمیم گیری عجول هستم. می دانم که در زمانهای خستگی یا ناراحتی نباید تصمیم گیری کنم، ولی این کار را کردم و کارم را هم به نوعی بخاطر همین تصمیم گیری عجولانه ... دست خودم نیست، هر کاری می‌کنم پشیمان می‌شوم! - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/دست-خودم-نیست،-هر-کاری-می‌کنم-پشیمان-م/ جام جم سرا- جوانی ۳۰ ساله و عجول و دهان‌بینم. هرکاری ... باید چه کنم؟ ... برچسب‌ها : مشاوره خانواده دهان بین عجول عجله پشیمانی راهنمای جوانان فاطمه شیبک روانشناسی بالینی.