مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک!

مریم نواب­‌زاده گفت: براساس تحقیقی در کشور انگلستان، پفک علاوه بر آن‌که موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می‌شود، حاوی تارترازین «ماده قرمز و نارنجی رنگ» است که اختلالات رفتاری، اضطراب و پرخاشگری در اطفال را نیز به همراه می‌آورد.
وی درباره سس مایونز نیز گفت: سس مایونز حاوی مواد نگهدارنده «کربنات پتاسیم و بنزوات سدیم» بوده که سرطان‌زا هستند. سس مایونز از همه غذا‌ها برای صدمه به پوست مضر‌تر و باعث جوش صورت است و در کنفرانس‌های علمی به عنوان سم کبد معرفی می‌شود.
این پزشک و محقق طب اسلامی درباره چای سیاه هم گفت: چای سیاه موجب کم خونی آریتمی قلبی، اختلالات گوارشی، چروکیدگی پوست و ریزش مو می‌شود.
نواب‌زاده افزود: شکر سفید برای کبد مضر و موجب بر هم خوردن متابولیسم سلول‌های کبدی می‌شود. مواد رنگ‌بر قند و شکر نیز مضر است. (ایسنا)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک!

۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۷-بار-مسواک-برای-۱-بار-خوردن-پفک‎Cached25 آوریل 2015 ... جام جم سرا- به گفته یک پزشک و محقق طب اسلامی، طبق پژوهشی جدید مشخص شده که چسبندگی پفک به دندان‌ها با هفت مرتبه مسواک زدن نیز تمیز ... ۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../۷-بار-مسواک-برای-۱-بار-خوردن-پفک‎Cached25 آوریل 2015 ... جام جم سرا- به گفته یک پزشک و محقق طب اسلامی، طبق پژوهشی جدید مشخص شده که چسبندگی پفک به دندان‌ها با هفت مرتبه مسواک زدن نیز تمیز ... 7 بار مسواک برای 1 بار خوردن پفک! | به گفته یک پزشک و محقق - قطره www.ghatreh.com/news/nn25627551/بار-مسواک-برای-بار-خوردن-پفک 25 آوریل 2015 ... به گفته یک پزشک و محقق طب اسلامی، طبق پژوهشی جدید مشخص شده که چسبندگی پفک به دندان ها با هفت مرتبه مسواک زدن نیز. علمی -آموزشی مظفرکریمی - ۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک! r-amirkabir.mihanblog.com/post/2519 شنبه 5 اردیبهشت 1394-09:14 ب.ظ. ۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک! مریم نواب‌زاده گفت: براساس تحقیقی در کشور انگلستان، پفک علاوه بر آن‌که موجب عقیمی و ... چسبندگی پفک به دندان‌ها تا 7 بار مسواک زدن تمیز نمی‌شود - ایسنا www.isna.ir/.../چسبندگی-پفک-به-دندان-ها-تا-7-بار-مسواک-زدن-تمیز-نمی-شود‎Cached25 آوریل 2015 ... یک پزشک و محقق طب اسلامی گفت: چسبندگی پفک به دندان‌ها براساس تحقیقات تا هفت مرتبه مسواک زدن نیز تمیز نمی‌شود. خطرات مصرف زیاد پفک برای کودک | باشگاه سلامتی امید fa.hopehealthclub.com/خطرات-مصرف-زیاد-پفک-برای-کودک/‎Cached8 دسامبر 2015 ... یک متخصص علوم زیستی گفت: پُفک بر اساس تحقیقات علمی انجام شده در ... چسبندگی پفک به دندان‌ها بر اساس تحقیقات تا ۷ بار مسواک زدن هم تمیز ... بلایی که پفک سر دندان و معده می‌آورد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../بلایی-که-پفک-سر-دندان-و-معده-می‌آورد‎Cached1 نوامبر 2015 ... یک متخصص تغذیه گفت: پفک به دلیل خاصیت چسبندگی و حجیم بودن سلامت دندان و معده را به خطر ... تصویر ۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک! 7 بار مسواک برای خوردن هر بار پفک - مجله اینترنتی فهادانیها fahadaniha.ir/post/665‎Cachedمضرات پفک مسواک زدن بهداشت و سلامت بهداشت دهان و دندان طب اسلامی سلامت کودکان,7 بار مسواک برای خوردن هر بار پفک. ... به گفته یک پزشک و محقق طب اسلامی، طبق پژوهشی جدید مشخص شده که چسبندگی پفک به دندان‌ها با هفت مرتبه مسواک زدن نیز ... پیک موتوری و وانت بار ظفر on Instagram: “. خطر. خطر. خطر. «طی ده سال ... https://www.instagram.com/p/9mFqZOHEgO/ Nov 2, 2015 ... پیک موتوری و وانت بار ظفر on Instagram: “. ... پفک براساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک ... آیا میدانید ...؟ - Facebook https://m.facebook.com/note.php?note_id=197157053662723 آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمی شود و ... تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک در ایران ... غذاهای سرخ نشده، سبزی خوردن بویژه نعنا بجای سالادهای امروزی, لبنیات پرچرب و ...