مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس]

پدر و مادر این پسر نوجوان که در ماد‌ها پرادش، مرکز هند، سکونت دارند، اذعان کرده‌اند که ترجیح می‌دهند فرزندشان بمیرد تا اینکه در چنین وضعیتی به زندگی پر رنج خود ادامه دهد. ستون فقرات ماهندرا به قدری ضعیف است که او نمی‌تواند بایستد، راه برود و حتی در حالت نشسته هم با محدودیتهای بسیار مواجه است. ماهندرا فقط می‌تواند اندکی بخزد اما برای خوردن غذا و رفتن به دستشویی نیاز به کمک دیگران دارد.


پدر ۴۰ ساله و مادر ۳۵ ساله او هر دو به عنوان کارگر ساعتی مشغول به کارند. آن‌ها می‌گویند بیش از ۵۰ پزشک در سراسر هند فرزندشان را معاینه کرده و پس از مشورت نتوانسته‌اند راهی درمانی برای این پسر بیابند
سومیترا، مادرش می‌گوید: من دیگر نمی‌توانم رنج فرزندم را ببینم. او در تمام طول روز یک جا افتاده و مجبوریم او را در سن ۱۲ سالگی مثل بچه‌های نوزاد جابجا کنیم. وضعیت وی در سن رشد و حتی در سنین بالا‌تر، وقتی مسن شود چگونه خواهد بود؟
فرهنگ پیش پا افتاده برخی مردم نیز آن‌ها را رنج می‌دهد. پدرش می‌گوید افرادی در جامعه معتقدند این مشکل یا به قول آن‌ها «بلا» به خاطر گناهان گذشته وی ناشی شده. آن‌ها فرزندان سالم دیگری در سنین ۱۰ و ۱۴ و ۱۶ سالگی دارند.
موکش، پدر ماهندرا ادامه می‌دهد: مردم اغلب مواقع به او و فرزندش می‌خندند و آن‌ها را تمسخر می‌کنند. این مسائل به زندگی ما واقعا لطمه می‌زند.
ماهندرا به مدرسه نمی‌رود و تنها دوستان او خواهر، برادر و پسرعمو‌هایش هستند.
دکتر تاتاوارسی، مشاور گوش و حلق و بینی در بیمارستان آرتمیس دهلی گفته که گمان می‌کند ماهندرا دارای اختلال عضلانی است. (جام جم سرا/ ترجمه: زری حسین‌زاده/ وایه ست وان)



لینک منبع :بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس]

Images for بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس] بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس] jamejamonline.ir/.../بیماری-عجیب-پسری-نوجوان-با-افتادگی-۱۸۰-درجه‌ای-گردن-عکس‎Cached23 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک پسر ۱۲ ساله هندی به نام «ماهندرا آهیروار»، از نوعی بیماری نادر رنج می‌برد که باعث ضعف در ستون فقرات و در نتیجه آویزان شدن سر و ... بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس] 188.75.89.4/.../بیماری-عجیب-پسری-نوجوان-با-افتادگی-۱۸۰-درجه‌ای-گردن-عکس‎ 23 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک پسر ۱۲ ساله هندی به نام «ماهندرا آهیروار»، از نوعی بیماری نادر رنج می‌برد که باعث ضعف در ستون فقرات و در نتیجه آویزان شدن سر و ... بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه ای گردن! [عکس ... tnews.ir/news/d39440501652.html بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه ای گردن! [عکس] جام جم سرا- یک پسر ۱۲ ساله هندی به نام «ماهندرا آهیروار»، از نوعی بیماری نادر رنج می برد که باعث ضعف ... بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس] | جام جم vista.ir/news/21193327‎Cached23 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک پسر ۱۲ ساله هندی به نام «ماهندرا آهیروار»، از نوعی بیماری نادر رنج می‌برد که باعث ضعف در ستون فقرات و در نتیجه آویزان شدن سر و ... جراحی گردن ۱۸۰ درجه‌ای یک پسر هندی +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../جراحی-گردن-۱۸۰-درجه‌ای-یک-پسر-هندی-عکس‎Cached24 مه 2016 ... گردن یک پسر ۱۳ ساله هندی که به دلیل ابتلا به بیماری مادرزادی در حالت خمیده و با زاویه ۱۸۰ درجه‌ای قرار داشت مورد عمل جراحی قرار گرفت. ... بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس]. پنج شنبه 3 اردیبهشت 1394 ... خبرگزاری آریا - جراحی گردن 180 درجه‌ای یک پسر هندی +عکس www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...گردن-180-درجه‌ای...پسر...عکس 24 مه 2016 ... گردن یک پسر ۱۳ ساله هندی که به دلیل ابتلا به بیماری مادرزادی در حالت خمیده و با زاویه ۱۸۰ درجه‌ای قرار داشت مورد عمل ... تصویر جراحی گردن ۱۸۰ درجه‌ای یک پسر هندی + عکس ... خانواده این نوجوان برای رسیدن به مرکز هند هزاران مایل را با قطار طی کردند. ... تصویر بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! پسری نوجوان، با افتادگی 180 درجه‌ای گردن(+3عکس) yjc.dargan.ir/post/694‎Cached25 جولای 2017 ... معلول 180 درجه مرگ فرزند مسعود رضانژاد فهادان,پسری نوجوان، با ... بازدید : 46711 · حکایتی عجیب و پرمعنا از امام باقر علیه‌السلام بازدید : 32113 · دانلود ... پسری نوجوان، با افتادگی 180 درجه‌ای گردن(+3عکس) ... یک پسر ۱۲ ساله هندی به نام «ماهندرا آهیروار»، از نوعی بیماری نادر رنج می‌برد ... عکس، بسیار وحشتناک است). ضعف اندام‌های فوقانی نخستین علت ALS - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/299816/‎Cached1 فوریه 2017 ... وی با بیان اینکه ضعف عضلانی ناشی از ابتلا به این بیماری بیشتر در ... تصویر بیماری عجیب: پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجه‌ای گردن! [عکس] ... در مادها پرادش هند kangurek.pw/granite_555_در-مادها-پرادش-هند.html‎Cachedاحمدی نژاد مادر چاوز را در آغوش گرفت فیلم و عکس .... بیماری عجیب پسری نوجوان با افتادگی ۱۸۰ درجهای گردن.عکس. آوریل پدر و مادر این پسر نوجوان که در مادها پرادش، ...